in feite wél ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus je wou zeggen dat virussen zomaar op jou pc terecht komen?
maar moet wel eerst goeie indicatie hebben wat ik koop, en in de winkel zijn alleen hun producten goed. dus dacht; kan het eigenlijk beter hier vragen dusquote:Op maandag 21 juni 2010 15:07 schreef Berend. het volgende:
@TS je bent wel een zeikerd. Ga naar de mediamarkt/Apple store ergens ofzo. Stel je vragen, test het en koop m.
Je was al ongeloofwaardig maar dit slaat echt alles.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:03 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
in feite wél ja.
en ik vind de rest van de Apple-producten ook.super. dus neem aan dat de MacBook ook wél goed zijn werk zal geven gedurende 4 á 5 jaar...
Hoe kan je verdomme bijv een iPod Touch vergelijken met een MacBook?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:03 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
in feite wél ja.
en ik vind de rest van de Apple-producten ook.super. dus neem aan dat de MacBook ook wél goed zijn werk zal geven gedurende 4 á 5 jaar...
dat doe ik niet. ik zeg alleen dat Apple producten. ipod etc. eigenlijk allemaal in de smaak vallen :pquote:Op maandag 21 juni 2010 15:29 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hoe kan je verdomme bijv een iPod Touch vergelijken met een MacBook?![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'wat niet rekt, dat scheurt'
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:24 schreef BaasD het volgende:
TS volgt een VMBO opleiding![]()
![]()
jup. daarna naar de havo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U will have a job, my Dear!
ik niet. maar mijn vrienden kunnen hem halen waarvan ik hem gelijk overneem:pquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:59 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ik niet. maar mijn vrienden kunnen hem halen waarvan ik hem gelijk overneem:p
dat mag ik dan wél zijn. maar ik heb hem dan wél weer wat goedkoper dan duizend euro. @pino. sorry, heb nou net geen 1898 euro.quote:
Macbook kan ik ook voor 879.41 euro halen hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
dat mag ik dan wél zijn. maar ik heb hem dan wél weer wat goedkoper dan duizend euro. @pino. sorry, heb nou net geen 1898 euro.
nieuw? welke winkel dan? enen hebben ze van die winkel ook een site? en het is wél de nieuwste mb?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Macbook kan ik ook voor 879.41 euro halen hoor![]()
En nee, ik ben geen student
dat is het probleem niet. tweedehands is vaak net zo goed.maar koop dingen zoals computer of machines nieuw...quote:Op maandag 21 juni 2010 17:38 schreef Berend. het volgende:
Onee wacht, met een tweedehands ben je zeker niet hip he TS?
Ja, Apple Store, Ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:27 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
nieuw? welke winkel dan? enen hebben ze van die winkel ook een site? en het is wél de nieuwste mb?
Apple store? dan heb jij een heel andere store dan mij. ik kom namelijk op de 938,91 uit!quote:
online kopen als je een inlog voor studenten hebt dan vragen ze niet om bewijs.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:50 schreef hc-sjonny het volgende:
moet voor de Macbook incl studentenkorting = 940 eur. moet ik 9 maand sparen!
maar als je naar de Macstore gaat moet je dan ook een studentenpas laten zien. of niet??
Kloptquote:Op maandag 21 juni 2010 18:00 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Apple store? dan heb jij een heel andere store dan mij. ik kom namelijk op de 938,91 uit!
dacht ik al, maar ga liever naar de winkel. gewoon proberen voor mij dusquote:Op maandag 21 juni 2010 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
online kopen als je een inlog voor studenten hebt dan vragen ze niet om bewijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U will have a job, my Dear!
hoe zo kan dat zo dan?! of zit jij via een applestore op een andere site?! please een beetje uitleg :$ ?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |