klopt. ik kom er niet mee in aanmerking. maar een vriendin van me wou hem wél kopen waarmee ik hem dan gelijk overkoop dan op het iets latere moment. dat is legaal dus:pquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:47 schreef Mekkalomp het volgende:
fuck zeg, je bent toch 18+?(aangezien je in aanmerking komt voor studentenkorting)
Doe promotiewerk of een ander goed betaalde bijbaantje en je hebt macbook in 2 maanden met maar 12 uurtjes werk per week.
quote:
Wel als je bij zo'n Starbucks zit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:24 schreef kneusje28 het volgende:
in de 2de een mac kopen![]()
ga buiten spelen, er is meer dan computers, al die breezers moet je nog versieren, dat doe je echt niet met een mac.
En je betaald dan ook overal ridicule prijzen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:29 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Mac producten worden alleen verkocht via iStore's, toevallig zitten die in de saturn en mediamarkt.
En het hele idee achter een iStore is, is dat je overal hetzelfde betaald.
Afdingen gaat em niet worden.
Jawel hoor kan ik zeggen uit eigen ervaringquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:29 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Mac producten worden alleen verkocht via iStore's, toevallig zitten die in de saturn en mediamarkt.
En het hele idee achter een iStore is, is dat je overal hetzelfde betaald.
Afdingen gaat em niet worden.
hoe doe Je dat in hemelsnaam dan. ik ben echt niet zo van dat afdingen... ik zoek wél even mensen die dat doen kunnen! ken echt niet veel mensen die dat kunnen xPquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jawel hoor kan ik zeggen uit eigen ervaring
Ik kan het wel, gewoon schaamteloos afdingen is echt niet moeilijk hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:43 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
hoe doe Je dat in hemelsnaam dan. ik ben echt niet zo van dat afdingen... ik zoek wél even mensen die dat doen kunnen! ken echt niet veel mensen die dat kunnen xP
Dat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan het wel, gewoon schaamteloos afdingen is echt niet moeilijk hoor.
dat kan ik niet goed. voel.ik me altijd zo lullig... achja. ik zoek wél even naar mensen daarvoor :pquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan het wel, gewoon schaamteloos afdingen is echt niet moeilijk hoor.
Je voelt je lullig? Omdat je geld hebt bespaard?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:34 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
dat kan ik niet goed. voel.ik me altijd zo lullig... achja. ik zoek wél even naar mensen daarvoor :p
nee. maar ben het niet gewend dat het ook in nederlandse winkels lukt. dus vindt het wél raar en in ben er niet goed in x)quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je voelt je lullig? Omdat je geld hebt bespaard?
die heb ik al via de nieuwsgroepen binnengehaaldquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:27 schreef classpc het volgende:
Wel even Office for Mac erbij kopen, anders kun je niet fatsoenlijk tekstverwerken he
Hoezo dat nou weer!!?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:37 schreef Kinz het volgende:
Nee, die moet echt een troll zijn. Dat kan gewoon niet anders..
Open Office werkt anders ook prima.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:27 schreef classpc het volgende:
Wel even Office for Mac erbij kopen, anders kun je niet fatsoenlijk tekstverwerken he
haha. ik gebruik open office nu op mijn laptop (windows) dus als het net zo werkt is het makkelijker ja:pquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:27 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Open Office werkt anders ook prima.
haha :pquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:14 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
haha. ik gebruik open office nu op mijn laptop (windows) dus als het net zo werkt is het makkelijker ja:p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |