Nee maar je TT en de OP zijn zo wazig dat ik er geen touw aan vast kan knopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:37 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ooh, je stopte zeker al met lezen bij 'hallo,'?!
oh, nu et verhaal in een andere lijn dus!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee maar je TT en de OP zijn zo wazig dat ik er geen touw aan vast kan knopen.
voor mezelf natuurlijkquote:
Dat is de vorige, de huidige kost 999quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:40 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
oh, nu et verhaal in een andere lijn dus!
Ik wou graag een mac mini kopen van toen 550 euro (in die richting), is een update gekomen die in de 700 euro is, kan ik beter doorsparen naar een macbook. maar aangezien ie 1000 euro is. zal ik graag willen weten of je die macbook voor iets goedkoper kan kopen, en er was een goedkopere versie? of is dat de vorige?!
Oke, dan moet ik hier maar mee leven.quote:
die zijn me dan net weer iets te duur, daar moet ik dan bijna een jaar voor sparen!quote:
Nee, de macbook is dan ook nog 940 euro! -je mag het verschil wel aan mij bijbetalen, daar niet van!-quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:43 schreef H-blast het volgende:
Je hebt zoiets als onderwijskorting dan is je macbook iets van 850.
Haha, ik kom jou echt overal tegen hé!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
hc-sjonny topics![]()
Nooit wat van te begrijpen!
Actieve topics kijken en ik zie weer zo'n pareltje van jouw ertussenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Haha, ik kom jou echt overal tegen hé!
Haha, achja. je kan altijd lachen in mijn topics hé!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Actieve topics kijken en ik zie weer zo'n pareltje van jouw ertussen
Waarom wil je persé een Mac dan als je zolang moet sparenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:50 schreef hc-sjonny het volgende:
moet voor de Macbook incl studentenkorting = 940 eur. moet ik 9 maand sparen!
maar als je naar de Macstore gaat moet je dan ook een studentenpas laten zien. of niet??
Euhm, alleen eens op schoolquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:51 schreef Berend. het volgende:
Hahahaha volgens mij heb jij nog nooit een mac gebruikt.
Omdat ik ECHT ALTIJD ruzie met windows heb! altijd vastlopers etc! echt altijd!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom wil je persé een Mac dan als je zolang moet sparen
Je bent dus niet zo'n mac hype gozer? Die nog nooit mac heeft gebruikt maar denkt dat het cool is? Maarrrr mac is wel geweldig, ik ben wel fan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Euhm, alleen eens op schoolen vond het wel lekker werken. dus eens!
Maar ik vraag me werkelijk af waarom je onnodig veel geld uit wilt geven als je het eigenlijk niet hebt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Omdat ik ECHT ALTIJD ruzie met windows heb! altijd vastlopers etc! echt altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |