ja, je hebt ook wel een beetje gelijk. maar daar zit toch niet een alu-case over (in principe)?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:43 schreef Jahr00n het volgende:
Apple is allemaal rotzooi veel te duur ook ik zou gewoon die mooie gekleurde Acer halen met die ingebouwde zoeklichten.
OMDAT HET DE MIJNE IS!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:42 schreef Pino112 het volgende:
Waarom zit er nog geen slotje op dit topic?
Nee, vind ik wel leuk om niet te doenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:47 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
OMDAT HET DE MIJNE IS!
maar je mag die link ook wel mailen btw Pino112
Oh, en je kunt ook niet even zeggen de naam van de winkel?! en welke plaats de winkel gevestigd isquote:Op maandag 21 juni 2010 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, vind ik wel leuk om niet te doen
Dat zei ik, Apple Store.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Oh, en je kunt ook niet even zeggen de naam van de winkel?! en welke plaats de winkel gevestigd is?!
Hahaha, grappig man
maar waarom jij zo goedkoop kan van wat je zei. of heb jij dan gewoon op je bedrijfje gedaan de btw. aftrek?!quote:
Dat zou óók nog kunnen jaquote:Op maandag 21 juni 2010 23:46 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
maar waarom jij zo goedkoop kan van wat je zei. of heb jij dan gewoon op je bedrijfje gedaan de btw. aftrek?!
noooo.. maar zeg even. dan kan ik dat ook even doenquote:
Euhm, blijkbaarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:02 schreef Paxcon het volgende:
Maar blijft dit topic nog een jaar open totdat je hem hebt?
Nee, 14 posts en hij is dichtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:02 schreef Paxcon het volgende:
Maar blijft dit topic nog een jaar open totdat je hem hebt?
En dan maak ik een Macbookvoorgoedkoper #2 aanquote:
12 posts! na dezequote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:20 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
En dan maak ik een Macbookvoorgoedkoper #2 aandus helpt je niks om dat te roepen
Do you can read? or can't you!quote:
Extra info inwinnen?!quote:
Hoe bedoel je dat nou weer?! dan heb je een nieuwere versie MBP?!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:42 schreef NietTeVolgen het volgende:
In december heb je alweer een nieuwe revisie en dan begint het weer van vooraf aan, kansloos
Ja, duh!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:45 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat nou weer?! dan heb je een nieuwere versie MBP?!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |