Nee maar je TT en de OP zijn zo wazig dat ik er geen touw aan vast kan knopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:37 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ooh, je stopte zeker al met lezen bij 'hallo,'?!
oh, nu et verhaal in een andere lijn dus!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee maar je TT en de OP zijn zo wazig dat ik er geen touw aan vast kan knopen.
voor mezelf natuurlijkquote:
Dat is de vorige, de huidige kost 999quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:40 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
oh, nu et verhaal in een andere lijn dus!
Ik wou graag een mac mini kopen van toen 550 euro (in die richting), is een update gekomen die in de 700 euro is, kan ik beter doorsparen naar een macbook. maar aangezien ie 1000 euro is. zal ik graag willen weten of je die macbook voor iets goedkoper kan kopen, en er was een goedkopere versie? of is dat de vorige?!
Oke, dan moet ik hier maar mee leven.quote:
die zijn me dan net weer iets te duur, daar moet ik dan bijna een jaar voor sparen!quote:
Nee, de macbook is dan ook nog 940 euro! -je mag het verschil wel aan mij bijbetalen, daar niet van!-quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:43 schreef H-blast het volgende:
Je hebt zoiets als onderwijskorting dan is je macbook iets van 850.
Haha, ik kom jou echt overal tegen hé!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
hc-sjonny topics![]()
Nooit wat van te begrijpen!
Actieve topics kijken en ik zie weer zo'n pareltje van jouw ertussenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Haha, ik kom jou echt overal tegen hé!
Haha, achja. je kan altijd lachen in mijn topics hé!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Actieve topics kijken en ik zie weer zo'n pareltje van jouw ertussen
Waarom wil je persé een Mac dan als je zolang moet sparenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:50 schreef hc-sjonny het volgende:
moet voor de Macbook incl studentenkorting = 940 eur. moet ik 9 maand sparen!
maar als je naar de Macstore gaat moet je dan ook een studentenpas laten zien. of niet??
Euhm, alleen eens op schoolquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:51 schreef Berend. het volgende:
Hahahaha volgens mij heb jij nog nooit een mac gebruikt.
Omdat ik ECHT ALTIJD ruzie met windows heb! altijd vastlopers etc! echt altijd!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom wil je persé een Mac dan als je zolang moet sparen
Je bent dus niet zo'n mac hype gozer? Die nog nooit mac heeft gebruikt maar denkt dat het cool is? Maarrrr mac is wel geweldig, ik ben wel fan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Euhm, alleen eens op schoolen vond het wel lekker werken. dus eens!
Maar ik vraag me werkelijk af waarom je onnodig veel geld uit wilt geven als je het eigenlijk niet hebt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Omdat ik ECHT ALTIJD ruzie met windows heb! altijd vastlopers etc! echt altijd!
Je hebt ook een goede windows bak die niet vastloopt voor die prijs hoor. Maarrr ik spreek mezelf tegen, mac is geweldig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Haha, daarom. ik houd ook wel van makkelijkheid, gebruikersgemak en lui zijn. dat is ook mogelijk namelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:54 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je hebt ook een goede windows bak die niet vastloopt voor die prijs hoor. Maarrr ik spreek mezelf tegen, mac is geweldig.
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ja, ik ben echt niet zo dat ik zoiets wil omdat het 'cool' zal zijn. puur omdat het lekker werkt en gewoon goed uitziet !quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:54 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je bent dus niet zo'n mac hype gozer? Die nog nooit mac heeft gebruikt maar denkt dat het cool is? Maarrrr mac is wel geweldig, ik ben wel fan.
daar weet ik het werkelijk goeie antwoord op te geven; dat is omdat ik het ook kan sparen?!?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar ik vraag me werkelijk af waarom je onnodig veel geld uit wilt geven als je het eigenlijk niet hebt.
jawel, maar dit heb ik altijd al gehad. sinds de kleuterschool (ja toen was er windows 95!)quote:
9 maanden lang we te verstaan.....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:57 schreef hc-sjonny het volgende:
daar weet ik het werkelijk goeie antwoord op te geven; dat is omdat ik het ook kan sparen?!?
Lekker werkt? Je bent toch scholier, tevens, welk niveau?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:57 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ja, ik ben echt niet zo dat ik zoiets wil omdat het 'cool' zal zijn. puur omdat het lekker werkt en gewoon goed uitziet !
[..]
TL niveau, en ben ook tekstverwerken nodig voor stages binnenkort(rond volgend jaar maart!)! en mijn windows laptop die is echt zwaar en niet echt 'stevig' gebouwd. valt bijna binnen een jaar al uit elkaar! had toen al beter kunnen doorsparen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lekker werkt? Je bent toch scholier, tevens, welk niveau?
dat is niet zo lang! volgend jaar maart pas dat wel. maar oke! dan is er vast wel al weer een nieuwe!quote:
Hmm oke.. Ze zien er inderdaad mooi uit, alleen vergeleken met Windows pc's zijn ze gewoon duur..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:01 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
TL niveau, en ben ook tekstverwerken nodig voor stages binnenkort! en mijn windows laptop die is echt zwaar en niet echt 'stevig' gebouwd. valt bijna binnen een jaar al uit elkaar! had toen al beter kunnen doorsparen!
ja, maar je hebt wel een 'stabielere' software vind ikzelf! en ze hebben BT, wat ook niet elke windows laptop standaard heeft!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm oke.. Ze zien er inderdaad mooi uit, alleen vergeleken met Windows pc's zijn ze gewoon duur..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U will have a job, my Dear!
hahaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:09 schreef trancethrust het volgende:
Gaat naar surfspot.nl aangezien je naar alle waarschijnlijkheid nog op school zit en dus onderwijskorting kan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dankjewel
U will have a job, my Dear!
nee, even serieus dit gast! het gaat om GOEDKOPER, niet om GOEiEKOPER!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:14 schreef Brerius het volgende:
Bij Ginooooo Pietermaaaai krijg je alles goeiekoper![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He, die winkel was ik even vergeten. dankje dat je me even herrinertquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:21 schreef klipper het volgende:
Misschien is het een optie om eens te kijken bij de sales aanbiedingen van de diverse apple leveranciers.
mailamac heeft bijvoorbeeld een macbookpro voor ¤950, en de pro is toch weer beter dan de standaard macbook.
Wie weet komt deze of volgende week de mac mini ook in de sale terecht.
De oude voorraad moet toch op tenslotte, vaak zijn het er niet veel meer, maar je hoeft er maar 1 te hebben.
Als je soms ziet wat ze voor tweedehands vragen, dan koop ik het liever nieuw.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Kijk gewoon in V&A voor een leuke tweedehands
Ik wil niet zeggen dat ik nooit 2ehands wil! maar ik koop liever geen computers oid 2ehands. bij mij is dat altijd een miskoop! (ik heb zoveel pech met technologie 2ehands!)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Kijk gewoon in V&A voor een leuke tweedehands
Ligt eraan waar je bedoelt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:31 schreef Paxcon het volgende:
@TS: Zit je toevallig op het comenius college/ubbo?
Wat wil je met studentenkorting doen in duitsland dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:45 schreef hc-sjonny het volgende:
Maar welk (europees?)land is eigenlijk het goedkoopst om een macbook te halen? want er zit verschil in Spanje, Nl/Fr/België, en duitsland! duitsland kost de macbook al meer dan 1000 euro! en hebben ze daar wel studentenkorting?
nee, ken er genoeg mensen namelijk :p maar in duitsland is de Macbook duurder dan in nederland. heeft dit met reiskosten te maken oid?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat wil je met studentenkorting doen in duitsland dan?
Snel nog even inschrijven op een Duitse school?
kwa fotobewerking is photoshop op windows identiek aan mac, en filmbewerking betekent autmoatisch final cut pro op de mac, en dan is het op windows net iets ingewikkelder?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:41 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
voor mezelf natuurlijkwil ook foto+ filmbewerking doen namelijk.
en op windows is het allemaal net even iets ingewikkelder!
jaa, met alles (mijn mening!) alles staat een beetje verstrooid aangegeven vind ik!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:14 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
kwa fotobewerking is photoshop op windows identiek aan mac, en filmbewerking betekent autmoatisch final cut pro op de mac, en dan is het op windows net iets ingewikkelder?
Nee man! mijn eigen keuze om een Mac te nemen. en het is niet specifiek voor mijn studie. maar het is altijd makkelijk toch?!?1quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:11 schreef Salatrel het volgende:
op de VMBO heb je tegenwoordig ook al een mac nodig? dacht dat dat alleen voor elitaire corpsballen was.
Mac is alleen handig als je weet waar je over praat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:39 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
jaa, met alles (mijn mening!) alles staat een beetje verstrooid aangegeven vind ik!
[..]
Nee man! mijn eigen keuze om een Mac te nemen. en het is niet specifiek voor mijn studie. maar het is altijd makkelijk toch?!?1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |