Uitschot.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:37 schreef Skylark. het volgende:
Ey wat vinden jullie van de mensen die overgelopen zijn naar KLB SC?
Welke mensen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:37 schreef Skylark. het volgende:
Ey wat vinden jullie van de mensen die overgelopen zijn naar KLB SC?
Oh nee, vrijwillig artikelschrijverquote:
Dude ik heb mewquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:46 schreef Skylark. het volgende:
Ey willen jullie fitti ik heb RHYDON haha in je pokéball terug nu oke doei.
Moet ik ook weer wegquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tijd om ze weg te jagen. Want dat hoort zo.
Nu zijn jullie de komende 100 delen nog niet van mij afquote:
Als er bier is.quote:
Aan jouw naam zou ik toch denken dat jij uit de coffeeshop in UVT kwamquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Gewoon iedereen die overgelopen is van een andere SC moet weg.
Nee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Gewoon iedereen die overgelopen is van een andere SC moet weg.
Dan moet ik eerst een auto én een bob regelen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:59 schreef Hyman het volgende:
Rik, Stevie en ik willen een topless carwash meet, gegeven door fok!sters.
mét bier.
Ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:59 schreef Hyman het volgende:
mét bier.
Oh dat is die enequote:
Strak plan. Met hotpants?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:59 schreef Hyman het volgende:
mét bier.
Wie leent zn auto nou niet uit als ie mag toekijkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een auto én een bob regelen.
Pics van die sararaats?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:13 schreef Japsnars het volgende:
Ik ga serieus nachtmerries krijgen over Sararaats en haar honkballknuppel
Fotoboek van sararaatsquote:
Inderdaad, what teh fuckquote:
En ze is lesbisch, kleine kans dat jij er iets mee mag doen dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:18 schreef RoBro het volgende:
ze heeft een kekke voorgevel
YESH!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En ze is lesbisch, kleine kans dat jij er iets mee mag doen dus.
ik heb ook zo mn vrouwelijke kantenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En ze is lesbisch, kleine kans dat jij er iets mee mag doen dus.
Nou Japsnars, vertel het maar eens. Wat stond er eerst?quote:
Skylark.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:46 schreef Skylark. het volgende:
Ey willen jullie fitti ik heb RHYDON haha in je pokéball terug nu oke doei.
quote:
Hoe kom't.quote:
Omdat ik een bepaald gedrag zat was, 5x moest zeggen dat ik er klaar mee was en toen elke keer te horen kreeg bij alles dat ik chagrijnig was. Ja, dat wordt ik er van.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat ik een bepaald gedrag zat was, 5x moest zeggen dat ik er klaar mee was en toen elke keer te horen kreeg bij alles dat ik chagrijnig was. Ja, dat wordt ik er van.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat ik een bepaald gedrag zat was, 5x moest zeggen dat ik er klaar mee was en toen elke keer te horen kreeg bij alles dat ik chagrijnig was. Ja, dat word ik er van.
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat ik een bepaald gedrag zat was, 5x moest zeggen dat ik er klaar mee was en toen elke keer te horen kreeg bij alles dat ik chagrijnig was. Ja, dat wordt ik er van.
Hmm. Da's kut.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan moet je soms je woede wel eens beheersen om deze niet te uiten en bekend worden als de mephollander.quote:
Mephollanderquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan moet je soms je woede wel eens beheersen om deze niet te uiten en bekend worden als de mephollander.
Ja en straks loopt het een keer echt verkeerd af.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan moet je soms je woede wel eens beheersen om deze niet te uiten en bekend worden als de mephollander.
Tot nu toe lukt het me altijd wel aardig om me te beheersen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en straks loopt het een keer echt verkeerd af.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Tot nu toe lukt het me altijd wel aardig om me te beheersen.
Precies hetzelfde, daarom juistquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou Japsnars, vertel het maar eens. Wat stond er eerst?
Ja, wat jank je danquote:
Toch maar eens proberen die situaties überhaupt te vermijden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Tot nu toe lukt het me altijd wel aardig om me te beheersen.
Er staat nu heel lelijk: Post bewerkt door Zerokuquote:
Ja, maar dat gaat niet altijd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Toch maar eens proberen die situaties überhaupt te vermijden.
Leonne, er zit een of ander smerig ding op je bovenlipquote:
Ja ik moest naar Skylarks FoBo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er staat nu heel lelijk: Post bewerkt door Zeroku
Ahja, dat zeker. Maar toch hèquote:
Alleen is dat Leonne nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Leonne, er zit een of ander smerig ding op je bovenlip!
Ik vind ze er allebei niet lekker uitzien. Ja, ze zien er prima uit maar dat is dan ook alles.quote:
Echt handig is het niet, dat klopt.quote:
Oh dat heb ik ook wel, maar dan binnen ons gezinquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Echt handig is het niet, dat klopt.
Maar als iemand 10x zegt dat ik chagrijnig ben, dan ben ik er op gegeven moment klaar mee.
Ik heb het doorgegeven.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er staat nu heel lelijk: Post bewerkt door Zeroku
Ja, zoiets had ik testraks ook. Daar kan ik echt niet tegen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel, maar dan binnen ons gezin
'Ja ik ben helemaal niet chagrijnig' "Echt wel, je doet alleen maar dit en dat" 'Helemaal niet' "Jawel" 'NEE, DAT DOE IK NIET' "Zie je, nu loop je te schreeuwen, zie je wel dat je chagrijnig bent"
Fuck dat
Ja inderdaad, ze maken je dan gewoon chagrijnig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel, maar dan binnen ons gezin
'Ja ik ben helemaal niet chagrijnig' "Echt wel, je doet alleen maar dit en dat" 'Helemaal niet' "Jawel" 'NEE, DAT DOE IK NIET' "Zie je, nu loop je te schreeuwen, zie je wel dat je chagrijnig bent"
Fuck dat
Jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ze maken je dan gewoon chagrijnig.
Ik heb ook zo m'n momenten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:51 schreef Japsnars het volgende:
Ach, ik ben de afgelopen paar weken als ik thuis ben dan ook zo chagrijnig als de tiefus, maar oke.
Ik zou graag bezopen zijn nuquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:54 schreef RoBro het volgende:
heeft iemand eigenlijk ooit pim fortuyn dronken gezien
nee alleen aangeschotenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:54 schreef RoBro het volgende:
heeft iemand eigenlijk ooit pim fortuyn dronken gezien
Ik ook, maar dan ben ik niet chagrijnig. Nee, dan ben ik mijn zelfvertrouwen weer naar beneden aan het duwenquote:
quote:
Ik ben gewoon chagrijnig dan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan ben ik niet chagrijnig. Nee, dan ben ik mijn zelfvertrouwen weer naar beneden aan het duwen
Ja vet kut. Bij mij begint dat ook zo maar uit eindelijk ben ik degene die zich waardeloos voelt en alles fout doet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben gewoon chagrijnig dan.
Maar het probleem is gewoon dat het 9/10 keer de schuld van iemand anders is.
Ik ben de afgelopen weken: 's ochtends vol goede moed, eenmaal op school aangekomen en als ik 'haar' zie compleet reddeloos maar voor de rest van de dag wel vrolijk met vrienden enzo. Na school een compleet wrak van binnen en vandaag weer was dat echt heeeel erg kut en als ik eenmaal thuis ben probeer ik iedereen gewoon een beetje te mijden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan ben ik niet chagrijnig. Nee, dan ben ik mijn zelfvertrouwen weer naar beneden aan het duwen
Ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja vet kut. Bij mij begint dat ook zo maar uit eindelijk ben ik degene die zich waardeloos voelt en alles fout doet.
Ik presteer gewoon niks. Dat is het probleem. Ik heb niks om trots op te zijn. Ik zit niet meer op school, dusja. Daar kan ik dus echt niet tegenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen weken: 's ochtends vol goede moed, eenmaal op school aangekomen en als ik 'haar' zie compleet reddeloos maar voor de rest van de dag wel vrolijk met vrienden enzo. Na school een compleet wrak van binnen en vandaag weer was dat echt heeeel erg kut en als ik eenmaal thuis ben probeer ik iedereen gewoon een beetje te mijden.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen weken: 's ochtends vol goede moed, eenmaal op school aangekomen en als ik 'haar' zie compleet reddeloos maar voor de rest van de dag wel vrolijk met vrienden enzo. Na school een compleet wrak van binnen en vandaag weer was dat echt heeeel erg kut en als ik eenmaal thuis ben probeer ik iedereen gewoon een beetje te mijden.
Ach, je hebt niets te verliezen, dus je moet er gewoon voor gaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:59 schreef Japsnars het volgende:
En waarom, omdat ik te laf/onzeker ben. En dat terwijl ik niks heb om onzeker over te zijn
Ja, wtf.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
Uiteindelijk gaan de rest op jou zeuren, omdat jij chagrijnig bent, doordat zij jou zo nodig chagrijnig moesten maken.
Ik ga er zo maar een nachtje over slapen en ik hoop dat zij morgen weer een beetje normaal kan doen.quote:
Maar je doet ook nog geen vervolgopleiding?quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik presteer gewoon niks. Dat is het probleem. Ik heb niks om trots op te zijn. Ik zit niet meer op school, dusja. Daar kan ik dus echt niet tegen
Ja, ik ben gewoon bang voor het antwoord maar als ik blijf wachten schiet het natuurlijk ook voor geen ene kut op.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:01 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Ach, je hebt niets te verliezen, dus je moet er gewoon voor gaan.
En dan sla je jezelf alleen maar harder voor je kop, omdat je niets geprobeerd hebt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewoon bang voor het antwoord maar als ik blijf wachten schiet het natuurlijk ook voor geen ene kut op.
September weer maar het duurt zo langquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar je doet ook nog geen vervolgopleiding?
Daarom, en time is running out.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:04 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan sla je jezelf alleen maar harder voor je kop, omdat je niets geprobeerd hebt.
Tsja, je moet toch maar even volhouden. Ga je niet op vakantie?quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
September weer maar het duurt zo lang
Goed Topie?quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:18 schreef Zeroku het volgende:
Jij kan niet lezen, is't welquote:
Succes danquote:
Jij hebt niks beters te doen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:18 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:18 schreef Zeroku het volgende:
approvedquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een pagina fipo zeker, want bij mij heb je er geen
Al die dingen zijn lelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:11 schreef MarkM het volgende:
Wat een gedrocht is het ook, de nieuwe Xbox.
Ik wil ook geld verdienen met FOK!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Al die dingen zijn lelijkPS2 was een verwarmingselement, de XboX was een bijzettafel etc
Ondertussen al 20 euro verdient met zitten en lezen op fok
Nee hoor. De dikke PS3 is mooi.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Al die dingen zijn lelijkPS2 was een verwarmingselement, de XboX was een bijzettafel etc
Ondertussen al 20 euro verdient met zitten en lezen op fok
Volgens mij wil dat alleen met een windows VLK cdquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Kun je ergens een legale Windows 7 iso downloaden? Ik heb al een key namelijk.
Dat laatste heb ik al geprobeerd, maar dat lukte dus niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Volgens mij wil dat alleen met een windows VLK cd, tenminste ik dacht dat er aan je cd een code zat gekoppeld, of je moet de oem proberen.
Wat ook zou kunnen is achteraf je key changen met een keychanger en dan kijken of ie em activeert
Het is trouwens niet van een CD. De code staat op de laptop.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Volgens mij wil dat alleen met een windows VLK cd, tenminste ik dacht dat er aan je cd een code zat gekoppeld, of je moet de oem proberen.
Wat ook zou kunnen is achteraf je key changen met een keychanger en dan kijken of ie em activeert
Als je een rapidshare acc hebt kun je me wel ff pmen voor site met een hele resem ISO'squote:Op woensdag 16 juni 2010 10:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Kun je ergens een legale Windows 7 iso downloaden? Ik heb al een key namelijk.
Nee, die heb ik helaas niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Als je een rapidshare acc hebt kun je me wel ff pmen voor site met een hele resem ISO's
Jaquote:
quote:
quote:
Heuj. Hoe is'tquote:
Goed goedquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Goed goedKan door een andere IT mongool die mn pc verneuqt heeft nu pas beginnen met werken
Wat een enorme ramp
![]()
Hoe is het met Jeff?
Ik heb overigens geen sporen van die andere "x3ro" gevonden in mijn tuin oid
Lunaquote:
Haal zo'n UV-lamp. Die werken echt goed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:13 schreef tubacloud het volgende:
Godnondeju, ik word gek van die vliegen hier
UV-lamp?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haal zo'n UV-lamp. Die werken echt goed.
Ja, zo'n blauw ding.quote:
Een username hebben die verdacht veel op de mijne leekquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier wel goed, atm druk met werk enzo. Maar wat had hij gedaan dan
?
Schijnt niet te helpen, alleen dat er perongeluk vliegen invliegen, en dat men daarom denkt dat het werkt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haal zo'n UV-lamp. Die werken echt goed.
Die hangen altijd bij van die shabby vreetschurenquote:
Nee, die IT-gast had ik het overquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een username hebben die verdacht veel op de mijne leekHadden we het @ fobo nog over gehad gisteren
Waar werk je tegenwoordig trouwens?
Wij hebben hier thuis er ook eenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die hangen altijd bij van die shabby vreetschuren
Hier thuis hangt hij bij de achterdeur, maar ik hoor hem echt vaak knetteren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Schijnt niet te helpen, alleen dat er perongeluk vliegen invliegen, en dat men daarom denkt dat het werkt.
Las ik ergens
Ja ik heb er zelf geen, dus weet het niet, maar las het ooit ergens. Maar ja, zoveel wordt geschrvenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier thuis hangt hij bij de achterdeur, maar ik hoor hem echt vaak knetteren.
Toen ik op de basisscho0ol zat had ik een vriendinnetje en haar ouder waren paardenhandelaars ofzo, dus daar waren ook altijd vet veel vliegen, en daar hadden ze ook van die blauwe lampen. Zo smerig vond ik dat, maar volgens mij werken ze wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Schijnt niet te helpen, alleen dat er perongeluk vliegen invliegen, en dat men daarom denkt dat het werkt.
Las ik ergens
Ow die IT nerdquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, die IT-gast had ik het over.
Ik werk nu in een restaurant, in de küchen.
[..]
Wij hebben hier thuis er ook een.
Maaar als je er zo veel hebt, vliegen ze er toch wel toevallig tegenaan. Een vriend van me had van die ranzige rollen aan het plafond, die werkten wel echt, nooit blauwe lampen gezien thoquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:25 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Toen ik op de basisscho0ol zat had ik een vriendinnetje en haar ouder waren paardenhandelaars ofzo, dus daar waren ook altijd vet veel vliegen, en daar hadden ze ook van die blauwe lampen. Zo smerig vond ik dat, maar volgens mij werken ze wel.
quote:
Oh, lekker handigquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ow die IT nerdDe bedoeling was een reset van mn werkomgeving wegens een aantal proggies die me liepen te fucken, maar na de reset deed de rest ook niks meer
En waarom heb je zo'n ding in je huis? Nooit gehoord van een vliegengordijn?
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan hadden we wel met de frietpan gerammeld.
Maar dan vliegen ze eromheen, er zitten nooit vliegen OP mijn lampquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kan die lampen ook wel geel maken,,, of groen,,, of paars,,,
licht trekt sowieso beesten aan
Het gaat dan ook niet om de kleur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gaat niet om coding van websitesquote:
Daar trek je mij mee aanquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan hadden we wel met de frietpan gerammeld.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar dan vliegen ze eromheen, er zitten nooit vliegen OP mijn lamp
quote:
Rood! En dan voor de ramen hangen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:33 schreef Zeroku het volgende:
Leuk. Een dag voor de dag dat je te horen krijgt of je slaagt komt de Fontys aan met al die zooi voor volgend jaar.
Ik heb rode kerstverlichting op mn kamer hangen..quote:
quote:
Maar tegen die rollen vliegen ze toch ook gewoon aan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maaar als je er zo veel hebt, vliegen ze er toch wel toevallig tegenaan. Een vriend van me had van die ranzige rollen aan het plafond, die werkten wel echt, nooit blauwe lampen gezien tho
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:34 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik ga sowieso naar de Fotovakschool, of ik nou slaag of niet
Volgens mij ruikt dat zoet, en ze gaan inderdaad wel op zoet zitten, want dat eten ze.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:34 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Maar tegen die rollen vliegen ze toch ook gewoon aan?
Heb er ook echt wel zin in!quote:
Oh dat wist ik niet. Ik wist alleen dat ze heel smerig eruit zagenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij ruikt dat zoet, en ze gaan inderdaad wel op zoet zitten, want dat eten ze.
quote:
Dat dácht ik hoor, ik was jong en heb het daarna niet meer gezien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:36 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik wist alleen dat ze heel smerig eruit zagenMisschien komen ze ook wel op die andere dode vliegen af
Nomnomnomkarkas.
Moggelquote:
Goedemorgenquote:
Weet ik nog niet, ik doe op het moment vooral natuurfotografie, maar ik wil ook gaan experimenteren in portretfotografie, bruidsfotografie, urban, eigenlijk alles wel..quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:41 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ik doe op het moment vooral natuurfotografie, maar ik wil ook gaan experimenteren in portretfotografie, bruidsfotografie, urban, eigenlijk alles wel..
En dan hoop ik er de komende jaren achter te komen wat me echt het meest trekt en wat me beroepsmatig het meest trekt!
Heb nog nooit gedoken, dus daar kan ik niet over meepratenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is inderdaad een leuk vak. Natuurfoto`s kun je hele mooie dingen mee doen. Ik duik zelf, vaak spreek ik dus mensen die onderwater fotograferen. Die kleuren zijn dan altijd zo mooi.
Maak me niet jaloersquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Dinsdagavond in het café zitten is chill
omdat lucht van hoge druk naar lage druk stroomt!quote:
quote:
Ik zou met 1 meisje gaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..].. We waren met een groepje van 4 de enigen plus nog 2 vaste gasten
Met eenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..].. We waren met een groepje van 4 de enigen plus nog 2 vaste gasten
Niks gezelligers dan met de dudes in de kroeg hangenquote:
Bekijk het anders, jij verdient nu redelijk. Ik zowat niksquote:
Het was een vraag waar ik geen letterlijk antwoord op verwachttequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef tubacloud het volgende:
[..]
omdat lucht van hoge druk naar lage druk stroomt!
En blijkbaar liggen die isobaren boven nederland op het moment dichter op elkaar!
GSM aan lappie hangen en gebruiken als modemquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef MarkM het volgende:
Mobiel internet dat sneller is dan internet van school, hmm.
Had ik alsnog naar een kroeg willen gaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bekijk het anders, jij verdient nu redelijk. Ik zowat niks
Meh, t ziet dr lekker uit(hier althans), strak blauwe lucht en nauwlijks wolken, maar met die wind is het echt frisquote:
Weet ikquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Het was een vraag waar ik geen letterlijk antwoord op verwachtte
Daar heb je een wasstraat voor, betaal minions om het voor je te doenquote:
Of Bavaria-babes!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar heb je een wasstraat voor, betaal minions om het voor je te doen
Die is 12.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:07 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Of Bavaria-babes!Vraag Michelleee.
Hmquote:
Hier is het er prima voor, maar ik ga t niet doenquote:
In Frankrijk zou ik nu nog aan het bodyboarden zijn om rond 2 uur eens een stokbroodje brie met tomaat en provencaalse kruiden te etenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:11 schreef x3ro het volgende:
Oeh de lunchpauze zit er alweer aan te komen![]()
![]()
Frankrijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:13 schreef tubacloud het volgende:
[..]
In Frankrijk zou ik nu nog aan het bodyboarden zijn om rond 2 uur eens een stokbroodje brie met tomaat en provencaalse kruiden te eten
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:13 schreef tubacloud het volgende:
[..]
In Frankrijk zou ik nu nog aan het bodyboarden zijn om rond 2 uur eens een stokbroodje brie met tomaat en provencaalse kruiden te eten
Succes!quote:
Vond ik ook vreselijk, een vriendin van mn moeder had een camping uitgezocht, alleen Nederlanders. En we deden ook niets buiten die camping, en aangezien ik niet kan rijden was het ook wel lastigquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
FrankrijkIk HAAT het om op vakantie Hollanders tegen te komen
Weg vakantiegevoel dan
en Frankrijk, Italie en Spanje zijn nou helaas de top 3 ofzovoor vakanties van Hollanders
Gelukkig waren er vorige week nog weinig Nederlanders aan de Atlantische kustquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
FrankrijkIk HAAT het om op vakantie Hollanders tegen te komen
Weg vakantiegevoel dan
Nee ik ga wel naar landen waar ik ze niet tegen komquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:17 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Gelukkig waren er vorige week nog weinig Nederlanders aan de Atlantische kust![]()
En als je het niet hebt op Nederlanders op vakantie, ga dan naar plekken waar weinig Nederlanders komen, kleine stadjes ofzo... Nederlanders kom je overal tegen.
Ik ben sowieso geen camping figuur. Op vkantie wil ik genieten van het land en de omgeving, en niet van een resem pauper hollanders die zelfs nog al het eten uit NL heeft meegenomen omdat ze niks anders vretenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vond ik ook vreselijk, een vriendin van mn moeder had een camping uitgezocht, alleen Nederlanders. En we deden ook niets buiten die camping, en aangezien ik niet kan rijden was het ook wel lastig
Frankrijkquote:
Ik heb er ook echt een hekel aan om de hele dag op de camping rond te hangen... Ik ga liever de omgeving bekijken, anders is het nutteloos om naar een bepaald gebied te gaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee ik ga wel naar landen waar ik ze niet tegen komHou nogal van reizen
![]()
[..]
Ik ben sowieso geen camping figuur. Op vkantie wil ik genieten van het land en de omgeving, en niet van een resem pauper hollanders die zelfs nog al het eten uit NL heeft meegenomen omdat ze niks anders vreten
Franse Alpenquote:
Ruslandquote:
Wat is er zo geweldig aan Rusland?quote:
+1quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:28 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Wat is er zo geweldig aan Rusland?
Ben je ooit in Noord-Korea geweest? Dat lijkt me serieus best interessant om daar heen te gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
+1
Maar een van mn meest awesome ervaringen evah is toch wel China
Zijn wel meer awesome dingen aan dat land, ook St. Petersburg is gestoord mooiquote:
Daar zit ook dat museum. In St. Petersburg.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zijn wel meer awesome dingen aan dat land, ook St. Petersburg is gestoord mooi
Steden trekken me echt niet moet ik zeggenquote:
Zoek Noord-Korea eens op op Google Maps.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben je ooit in Noord-Korea geweest? Dat lijkt me serieus best interessant om daar heen te gaan.
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=pyongyang&sll=40.339852,127.510093&sspn=4.965152,11.634521&g=noord+korea&ie=UTF8&hq=&hnear=Pyongyang,+Pyongyang-si,+Noord-Korea&ll=39.032603,125.752945&spn=0.009884,0.022724&t=h&z=16&layer=c&cbll=39.032603,125.752945&cbp=12,0,,0,5&photoid=po-6875404quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zoek Noord-Korea eens op op Google Maps.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:30 schreef mstr het volgende:
Een paar Nederlands tegenkomen is altijd wel gezellig juist
Nope, helaas niet geweest. Maar er zijn zat georganiseerde trips incl. vlucht mogelijk daarquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben je ooit in Noord-Korea geweest? Dat lijkt me serieus best interessant om daar heen te gaan.
Staat ook samen met een trip naar Pripiyat nog op de to do list
De Hermitage bedoel jequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar zit ook dat museum. In St. Petersburg.
Ik bedoel eigenlijk gewoon heel Noord-Korea en dan op 'Kaart' klikken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=pyongyang&sll=40.339852,127.510093&sspn=4.965152,11.634521&g=noord+korea&ie=UTF8&hq=&hnear=Pyongyang,+Pyongyang-si,+Noord-Korea&ll=39.032603,125.752945&spn=0.009884,0.022724&t=h&z=16&layer=c&cbll=39.032603,125.752945&cbp=12,0,,0,5&photoid=po-6875404
Ja, daar kwam ik net achter jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk gewoon heel Noord-Korea en dan op 'Kaart' klikken.
Ja weet ik. Alleen daar heb je echt teringveel gezeik met een visum enzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nope, helaas niet geweest. Maar er zijn zat georganiseerde trips incl. vlucht mogelijk daar![]()
[..]
De Hermitage bedoel je
Valt allemaal mee, werd over China ook gezegd, daar heb je een reisorganisatie voorquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik net achter ja.
[..]
Ja weet ik. Alleen daar heb je echt teringveel gezeik met een visum enzo.
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=pyongyang&sll=40.339852,127.510093&sspn=4.965152,11.634521&g=noord+korea&ie=UTF8&hq=&hnear=Pyongyang,+Pyongyang-si,+Noord-Korea&t=h&layer=c&cbll=39.065956,125.765904&cbp=12,0,,0,5&photoid=po-35296837&ll=39.065956,125.765904&spn=0.019892,0.045447&z=15
Kijk dat. Dat is dan een school
.
PFff, die schoolquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik net achter ja.
[..]
Ja weet ik. Alleen daar heb je echt teringveel gezeik met een visum enzo.
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=pyongyang&sll=40.339852,127.510093&sspn=4.965152,11.634521&g=noord+korea&ie=UTF8&hq=&hnear=Pyongyang,+Pyongyang-si,+Noord-Korea&t=h&layer=c&cbll=39.065956,125.765904&cbp=12,0,,0,5&photoid=po-35296837&ll=39.065956,125.765904&spn=0.019892,0.045447&z=15
Kijk dat. Dat is dan een school
.
Ik denk dat NKO wel iets verder geïsoleerd is dan China. Die metro in Pyongyang is wel trouwens echtquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Valt allemaal mee, werd over China ook gezegd, daar heb je een reisorganisatie voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |