Laatste hoop op echte games.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laatste hope? Whut?Nintendo liet even zien hoe het moest.
Vorig jaar was dat Microsoft.... Dit jaar (tot nu toe) Nintendo!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laatste hope? Whut?Nintendo liet even zien hoe het moest.
quote:
Lees dit topic eens.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:38 schreef Granaatappel het volgende:
Iemand linkje van de vorige press conferences van vandaag?
Graag van goede kwaliteit, bedankt
quote:
Het werkt jongens, het werktquote:Damn het werkt perfect. 2sec en je ziet t. Gfx zijn ook schitterend. Ik ben verkocht. Op naar Sony nu.
Hij gebruikte het woord magic! MAGIC!!!!!quote:Feep: Holy SHIT, Gaf. Just tried out the 3DS. The effect is SPECTACULAR. It's like fucking magic.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We zagen inderdaad alleen maar fitness games bij Nintendo.
De kans op wat je kan noemen ''hardcore games'' wel tenminste.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:40 schreef speknek het volgende:
[..]_!
Ja de kans op CoD 678 Brown Edition is wel een stuk groter bij de Sony conferentie.
Dat was het vorig jaar al.quote:
Meuk dus?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:44 schreef Dynd het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
[..]
De kans op wat je kan noemen ''hardcore games'' wel tenminste.
Natuurlijk, sowieso op Gametrailers.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:41 schreef Tomasso het volgende:
Kut, ik moest weg na Donkey Kong. Is de conference binnenkort ergens terug te zien?
Bijna heel nintendo was "hardcore games"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:44 schreef Dynd het volgende:
[..]
Dat hele ding was een hoaxquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:45 schreef Wii-Style het volgende:
Roy had dus gelijk, geen vitality sensor
God ja, gelukkig geen Zelda, Metroid, Metal Gear Solid, Icarus enzo bij Sony.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:44 schreef Dynd het volgende:
quote:3DS is the real deal. Even my janky-ass eyes can visualize it. PSP-level graphics in 3D. I am seriously impressed.
Hoeven niet perse shooters te zijn. Gewoon echte games voor doorgewinterde oudere gamers. Mooie graphics, diepe verhaallijnen, you name it.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Bijna heel nintendo was "hardcore games"
Wat jij bedoelt is "ik ben 16 dus ik moet mensen doodschieten anders ben ik niet stoer" games
Dus de tt zou moeten zijn "wiiiiii, ik ben een sonyfanboiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:48 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik kan die beschrijving zo nog even niet toepassen op wat Nintendo zojuist liet zien. (Niet dat slecht is, ik kijk er gewoon niet naar uit)
Alleen maar ongeinspireerde sequels met wat meer leveltjes.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:48 schreef Dynd het volgende:
[..]
Hoeven niet perse shooters te zijn. Gewoon echte games voor doorgewinterde oudere gamers. Mooie graphics, diepe verhaallijnen, you name it.
Ik kan die beschrijving zo nog even niet toepassen op wat Nintendo zojuist liet zien. (Niet dat slecht is, ik kijk er gewoon niet naar uit)
Nintendo circle-jerk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben klaar. Eventjes een uurtje fappen maar
Waarop? de tjikkies of de 3dsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben klaar. Eventjes een uurtje fappen maar
omg dat zou echt helemaal meesterlijk geweest zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo jammer eigenlijk dat het al maanden geleden uitlekte. Als ze nu ineens vanuit het niets de 3DS hadden gepresenteerd, zou dat echt als een bom zijn ingeslagen.
Die laatste vooral.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:49 schreef ikookhier het volgende:
Zit bij Sony vooral op de PSP2 te wachtenen een price drop van de PS3 van 50 dollar
Omdat de techniek niet tegepast kan worden op een groot scherm met grotere invalshoeken mischienquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:55 schreef Tware het volgende:
Waarom bouwen ze deze techniek niet in de nieuwe 3d tv's. Die gaat niemand nu nooit meer kopen als je daar een brilletje bij nodig hebt ..
Die komen er aan hoor. Dat is allang bekend.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:55 schreef Tware het volgende:
Waarom bouwen ze deze techniek niet in de nieuwe 3d tv's. Die gaat niemand nu nooit meer kopen als je daar een brilletje bij nodig hebt ..
Kleine schermen met 3D zijn blijkbaar wel makkelijker in elkaar te zetten, vandaar dat Nintendo er zo vroeg mee kan komenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:56 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Die komen er aan hoor. Dat is allang bekend.
Handheld met een 32" schermquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:58 schreef Qunix het volgende:
720p PSP2 scherm waarbij je PS3 games kan spelen!
Bestaat al.. Is alleen duuuuur...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:55 schreef Tware het volgende:
Deze techniek heeft maar een erg beperkte kijkhoek, maar bij een handheld maakt dat niet echt uitquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:55 schreef Tware het volgende:
Dat zal wel inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:57 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Kleine schermen met 3D zijn blijkbaar wel makkelijker in elkaar te zetten, vandaar dat Nintendo er zo vroeg mee kan komen
Hoeft niet.... Nieuwe smartphones en de nieuwe Iphone 4G heeft ook een grotere resolutie... Alles is gewoon scherper.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Handheld met een 32" schermDat lijkt me handig!
Geen leugens verspreiden aubquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:00 schreef gniffie het volgende:
De 3ds heeft cameraatjes die je ogen volgen, daarom is dat voor in de woonkamer nogal lastig
Nope, scherm is gewoon 3D, als je het niet 3D ziet moet je je 3Ds iets anders vasthouden. Heeft een beperkte kijkhoek, daarom kan het dus wel werken voor handheld en (nog) niet voor thuisquote:
Lang leve je PI!quote:
Nee werkt nietquote:
Meh, moeite enzo!quote:
vind ik niet zo heel erg mooi eigenlijk?quote:
Ze zijn gewoon in de war door de tech demo die voor de dsi ooit is verschenen.quote:
Dat zeiden ze ook over de xbox presentatie , en dat hebben we geweten ook jahquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:12 schreef Wii-Style het volgende:
Btw I am hearing that Sony has some killer surprises for their briefing coming up. Live stream at noon.
http://twitter.com/geoffkeighley
SONY, KOM ER MAAR IN!
Beetje late reactie, maar ik heb niet eens een PS3. En heb over het algemeen een hekel aan Sony. Dus ik ben gewoon objectief hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus de tt zou moeten zijn "wiiiiii, ik ben een sonyfanboi"
Dat is geen punt, maar vertel geen leugens in de tt
Dat zou wat zijn, gewoon super lame aankondigen in de hoop dat de concurrent het overneemt.quote:
"Met Sony als laatste hoop"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:20 schreef Dynd het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar ik heb niet eens een PS3. En heb over het algemeen een hekel aan Sony. Dus ik ben gewoon objectief hoor.
Op elke planning staat sony om 12.00 dus ik denk dat de mensen die hier 20.30 gillen tijden niet kunnen optellen en halve uren missenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:22 schreef Dynd het volgende:
Klopt de timer op Gamespot niet of is het een half uur uitgesteld?
ja snake eater port dus ... met wat extra content gok ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:21 schreef FinalD87 het volgende:
Ik zag MGS staan en schrok me rot. Gelukkig een bestaande game uit de reeks, anders had ik een 3DS moeten kopen![]()
Hopen dat ze er niks nieuws in doen...
True analog nubsquote:
is een typo denk ik?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:22 schreef disjfa het volgende:
[..]
"Met Sony als laatste hoop"
Maar tijd voor sony
[..]
Moppen tappen...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:23 schreef Slomy het volgende:
Helaas de hele Nintendo presentatie gemist, maar klinkt alsof die een stuk beter was dan die van microsoft gisteren. Is er een prijs / datum voor de 3ds genoemd? Heeft Reggie weer wat leuke moppen lopen tappen op het podium?
Veel interessante 3ds titels, maar ziet er helaas wel naar uit dat het weer een zooi poorts gaan worden. Helaas blijven mensen die zooi kopen (gelukkig voor nintendo was de gamecube / n64 kwa verkopen niet al te goed, dus de meeste mensen hebben die spellen ook nog niet gespeeld)
Zoveel gezeik, maak dat er maar van.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
is een typo denk ik?
"met laatste hoop voor Sony" moet het zijn denk ik
quote:
Dat deden ze vorig jaar al met de pspgo, dus waarom opnieuw proberenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Enkel digitale distributie ofzo, daarmee zouden ze de 3ds nog kunnen verslaan.
Wot!!! wat zeg je nou man Enkel digitale distributie... Gek geworden ofzo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Nu moet Sony wel iets spectaculairs doen met de PSP2. Enkel digitale distributie ofzo, daarmee zouden ze de 3ds nog kunnen verslaan.
Kans dat hij er nog een beetje anders uit komt te zien. Zie e3 van 2004.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:31 schreef vlam12 het volgende:
Ben ik de enigste die de nintedo 3ds lelijk vind ?
die vierpunten toets is ook zo onhandig geplaats
en die start, select en home knoppen onder de scherm zijn afschuwelijk !!
Omdat ze geen andere keuze hebben....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat deden ze vorig jaar al met de pspgo, dus waarom opnieuw proberen
of was je sarcastisch
nou de pspgo was een faal (ik hou van mijn pspgoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat deden ze vorig jaar al met de pspgo, dus waarom opnieuw proberen
of was je sarcastisch
Je hebt het al geprobeerd?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:31 schreef vlam12 het volgende:
Ben ik de enigste die de nintedo 3ds lelijk vind ?
die vierpunten toets is ook zo onhandig geplaats
en die start, select en home knoppen onder de scherm zijn afschuwelijk !!![]()
Killzone 3quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:35 schreef Qunix het volgende:
Ik denk:
Move
PSP2 (met HD scherm)
Final Fantasy 14
Alweer GT5 met een release date
uhmm....
owja kutquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:35 schreef Qunix het volgende:
Ik denk:
Move
PSP2 (met HD scherm)
Final Fantasy 14
Alweer GT5 met een release date
uhmm....
en iig de nieuwe god of war voor de psp!quote:
wat dat betreft valt de psp nog wel mee, meeste spelletjes staan op zichzelf in een bestaande wereld (Resistance bv)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:38 schreef Qunix het volgende:
Misschien nog meer PS3 spellen gepord naar de PSP.
quote:@geoffkeighley Can we expect some MEGATON at Sony press conference?
http://twitter.com/geoffkeighley/status/16243441591quote:@NaughtyGods Yes
http://twitter.com/geoffkeighley/status/16243447079quote:Btw I am hearing that Sony has some killer surprises for their briefing coming up. Live stream at noon.
ik hoop dat ze dat beste voor het laatst bewaren want ik kan het niet afkijkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:45 schreef msnk het volgende:
En daar is die dan! De KILLERRRR surprise van Sony. The biggest the best, beating all the rest.
[ afbeelding ]
Maar eerlijkheid gebied, ik ben wel nieuwsgierig naar de algehele persconferentie.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:45 schreef msnk het volgende:
En daar is die dan! De KILLERRRR surprise van Sony. The biggest the best, beating all the rest.
[ afbeelding ]
Maar eerlijkheid gebied, ik ben wel nieuwsgierig naar de algehele persconferentie.
komt nog best veel uit hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:46 schreef Retarded het volgende:
pspqua software verkopen een grote flop .. veel winkels verkopen al bijna geen PSP-games meer... en er wordt ook bijna geen reet meer op uitgebracht... neh, ik denk dat sony het handheldgebeuren beter aan nintendo over kan laten. Daar wordt welliswaar ook veel illegaal mee gedaan, maar de verkopen zijn iig nog wel sterk ..
Yup ze doen het vooralsnog goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:51 schreef gniffie het volgende:
ik ga gewoon bra-nko kijken, de grote leider heerst over het voetbal![]()
De PSP heeft twee grote problemen: piraterij en gebrek aan echt originele games. Veel van de PSP-games zijn in een betere vorm ook op de PS3 verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:46 schreef Retarded het volgende:
pspqua software verkopen een grote flop .. veel winkels verkopen al bijna geen PSP-games meer... en er wordt ook bijna geen reet meer op uitgebracht... neh, ik denk dat sony het handheldgebeuren beter aan nintendo over kan laten. Daar wordt welliswaar ook veel illegaal mee gedaan, maar de verkopen zijn iig nog wel sterk ..
hmm waar doet mij dit aan denkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:45 schreef msnk het volgende:
[ afbeelding ]
Lees het topic eens.....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:57 schreef wolferl het volgende:
Heeft iemand een live stream naar de Sony Presco?
Meer aandacht = gratis reclamequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:02 schreef Qunix het volgende:
Overal streams op alle websites... Waarom? Rechtenvrij ofzo?
IGN, Gametrailers, Nintendo, Microsoft, Youtube etc....
Really notquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:06 schreef chibibo het volgende:
Zijn Engels is waarschijnlijk beter dan dat van jullie.
Dit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:07 schreef DragonFire het volgende:
Sja dat is wel bruut natuurlijk...
Jammer dat je er een Sony tv voor moet kopen van 1000+ euro
wel als je het in 3d wil spelen met brilletjequote:
Ik zie hier niet veel halo in hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:11 schreef SoldMayor het volgende:
Wannebe halo maja
Ik mag 't hopen! Guerrilla Gamesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Is die vent een hollander ofzo
echt zo'n typisch accent
nee hoor deensquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
echt zo'n typisch accent
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
echt zo'n typisch accent
je hebt al optie hoor, je kan er een speciaal scherm overheen zetten, alleen jammer dat het maar werkt voor 1 persoon, die hooeft geen brilletje opquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef KoningStoma het volgende:
3d dit, 3d dat.. Ze komen er te vroeg mee. Niemand gaat zon tv halen als het nog met een brilletje moet.
Eensquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef KoningStoma het volgende:
3d dit, 3d dat.. Ze komen er te vroeg mee. Niemand gaat zon tv halen als het nog met een brilletje moet.
ik ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:16 schreef __Saviour__ het volgende:
youtube stream hier op zwart
ligt dat aan mij of?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
http://e3.gamespot.com/press-conference/?tag=topslot;title;1
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:17 schreef gniffie het volgende:
sony faalt , niemand gaat geld neerleggen voor een falende hype als 3dtv's
klopt dit is maar 1 hand!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:22 schreef SoldMayor het volgende:
Het is duidelijk dat Xbox de motion war wint
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:22 schreef SoldMayor het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:22 schreef SoldMayor het volgende:
Het nieuwste van het nieuwste mag wat kosten hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:22 schreef Dynd het volgende:
Alleen jammer dat je voor alles een tv van duizenden euro's nodig heb. Maar dat zeggen ze niet.
eeeensssschhhhquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Move is duidelijk gewoon een wii controller
Die was vetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:24 schreef Slomy het volgende:
Ik wil een gifje van:
"cause real boxers dont box like this"
Die is er alquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:24 schreef Slomy het volgende:
Ik wil een gifje van:
"cause real boxers dont box like this"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |