Killzone 3quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:35 schreef Qunix het volgende:
Ik denk:
Move
PSP2 (met HD scherm)
Final Fantasy 14
Alweer GT5 met een release date
uhmm....
owja kutquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:35 schreef Qunix het volgende:
Ik denk:
Move
PSP2 (met HD scherm)
Final Fantasy 14
Alweer GT5 met een release date
uhmm....
en iig de nieuwe god of war voor de psp!quote:
wat dat betreft valt de psp nog wel mee, meeste spelletjes staan op zichzelf in een bestaande wereld (Resistance bv)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:38 schreef Qunix het volgende:
Misschien nog meer PS3 spellen gepord naar de PSP.
quote:@geoffkeighley Can we expect some MEGATON at Sony press conference?
http://twitter.com/geoffkeighley/status/16243441591quote:@NaughtyGods Yes
http://twitter.com/geoffkeighley/status/16243447079quote:Btw I am hearing that Sony has some killer surprises for their briefing coming up. Live stream at noon.
ik hoop dat ze dat beste voor het laatst bewaren want ik kan het niet afkijkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:45 schreef msnk het volgende:
En daar is die dan! De KILLERRRR surprise van Sony. The biggest the best, beating all the rest.
[ afbeelding ]
Maar eerlijkheid gebied, ik ben wel nieuwsgierig naar de algehele persconferentie.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:45 schreef msnk het volgende:
En daar is die dan! De KILLERRRR surprise van Sony. The biggest the best, beating all the rest.
[ afbeelding ]
Maar eerlijkheid gebied, ik ben wel nieuwsgierig naar de algehele persconferentie.
komt nog best veel uit hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:46 schreef Retarded het volgende:
pspqua software verkopen een grote flop .. veel winkels verkopen al bijna geen PSP-games meer... en er wordt ook bijna geen reet meer op uitgebracht... neh, ik denk dat sony het handheldgebeuren beter aan nintendo over kan laten. Daar wordt welliswaar ook veel illegaal mee gedaan, maar de verkopen zijn iig nog wel sterk ..
Yup ze doen het vooralsnog goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:51 schreef gniffie het volgende:
ik ga gewoon bra-nko kijken, de grote leider heerst over het voetbal![]()
De PSP heeft twee grote problemen: piraterij en gebrek aan echt originele games. Veel van de PSP-games zijn in een betere vorm ook op de PS3 verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:46 schreef Retarded het volgende:
pspqua software verkopen een grote flop .. veel winkels verkopen al bijna geen PSP-games meer... en er wordt ook bijna geen reet meer op uitgebracht... neh, ik denk dat sony het handheldgebeuren beter aan nintendo over kan laten. Daar wordt welliswaar ook veel illegaal mee gedaan, maar de verkopen zijn iig nog wel sterk ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |