"Met Sony als laatste hoop"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:20 schreef Dynd het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar ik heb niet eens een PS3. En heb over het algemeen een hekel aan Sony. Dus ik ben gewoon objectief hoor.
Op elke planning staat sony om 12.00 dus ik denk dat de mensen die hier 20.30 gillen tijden niet kunnen optellen en halve uren missenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:22 schreef Dynd het volgende:
Klopt de timer op Gamespot niet of is het een half uur uitgesteld?
ja snake eater port dus ... met wat extra content gok ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:21 schreef FinalD87 het volgende:
Ik zag MGS staan en schrok me rot. Gelukkig een bestaande game uit de reeks, anders had ik een 3DS moeten kopen![]()
Hopen dat ze er niks nieuws in doen...
True analog nubsquote:
is een typo denk ik?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:22 schreef disjfa het volgende:
[..]
"Met Sony als laatste hoop"
Maar tijd voor sony
[..]
Moppen tappen...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:23 schreef Slomy het volgende:
Helaas de hele Nintendo presentatie gemist, maar klinkt alsof die een stuk beter was dan die van microsoft gisteren. Is er een prijs / datum voor de 3ds genoemd? Heeft Reggie weer wat leuke moppen lopen tappen op het podium?
Veel interessante 3ds titels, maar ziet er helaas wel naar uit dat het weer een zooi poorts gaan worden. Helaas blijven mensen die zooi kopen (gelukkig voor nintendo was de gamecube / n64 kwa verkopen niet al te goed, dus de meeste mensen hebben die spellen ook nog niet gespeeld)
Zoveel gezeik, maak dat er maar van.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
is een typo denk ik?
"met laatste hoop voor Sony" moet het zijn denk ik
quote:
Dat deden ze vorig jaar al met de pspgo, dus waarom opnieuw proberenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Enkel digitale distributie ofzo, daarmee zouden ze de 3ds nog kunnen verslaan.
Wot!!! wat zeg je nou man Enkel digitale distributie... Gek geworden ofzo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Nu moet Sony wel iets spectaculairs doen met de PSP2. Enkel digitale distributie ofzo, daarmee zouden ze de 3ds nog kunnen verslaan.
Kans dat hij er nog een beetje anders uit komt te zien. Zie e3 van 2004.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:31 schreef vlam12 het volgende:
Ben ik de enigste die de nintedo 3ds lelijk vind ?
die vierpunten toets is ook zo onhandig geplaats
en die start, select en home knoppen onder de scherm zijn afschuwelijk !!
Omdat ze geen andere keuze hebben....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat deden ze vorig jaar al met de pspgo, dus waarom opnieuw proberen
of was je sarcastisch
nou de pspgo was een faal (ik hou van mijn pspgoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat deden ze vorig jaar al met de pspgo, dus waarom opnieuw proberen
of was je sarcastisch
Je hebt het al geprobeerd?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:31 schreef vlam12 het volgende:
Ben ik de enigste die de nintedo 3ds lelijk vind ?
die vierpunten toets is ook zo onhandig geplaats
en die start, select en home knoppen onder de scherm zijn afschuwelijk !!![]()
Killzone 3quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:35 schreef Qunix het volgende:
Ik denk:
Move
PSP2 (met HD scherm)
Final Fantasy 14
Alweer GT5 met een release date
uhmm....
owja kutquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:35 schreef Qunix het volgende:
Ik denk:
Move
PSP2 (met HD scherm)
Final Fantasy 14
Alweer GT5 met een release date
uhmm....
en iig de nieuwe god of war voor de psp!quote:
wat dat betreft valt de psp nog wel mee, meeste spelletjes staan op zichzelf in een bestaande wereld (Resistance bv)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:38 schreef Qunix het volgende:
Misschien nog meer PS3 spellen gepord naar de PSP.
quote:@geoffkeighley Can we expect some MEGATON at Sony press conference?
http://twitter.com/geoffkeighley/status/16243441591quote:@NaughtyGods Yes
http://twitter.com/geoffkeighley/status/16243447079quote:Btw I am hearing that Sony has some killer surprises for their briefing coming up. Live stream at noon.
ik hoop dat ze dat beste voor het laatst bewaren want ik kan het niet afkijkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:45 schreef msnk het volgende:
En daar is die dan! De KILLERRRR surprise van Sony. The biggest the best, beating all the rest.
[ afbeelding ]
Maar eerlijkheid gebied, ik ben wel nieuwsgierig naar de algehele persconferentie.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:45 schreef msnk het volgende:
En daar is die dan! De KILLERRRR surprise van Sony. The biggest the best, beating all the rest.
[ afbeelding ]
Maar eerlijkheid gebied, ik ben wel nieuwsgierig naar de algehele persconferentie.
komt nog best veel uit hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:46 schreef Retarded het volgende:
pspqua software verkopen een grote flop .. veel winkels verkopen al bijna geen PSP-games meer... en er wordt ook bijna geen reet meer op uitgebracht... neh, ik denk dat sony het handheldgebeuren beter aan nintendo over kan laten. Daar wordt welliswaar ook veel illegaal mee gedaan, maar de verkopen zijn iig nog wel sterk ..
Yup ze doen het vooralsnog goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:51 schreef gniffie het volgende:
ik ga gewoon bra-nko kijken, de grote leider heerst over het voetbal![]()
De PSP heeft twee grote problemen: piraterij en gebrek aan echt originele games. Veel van de PSP-games zijn in een betere vorm ook op de PS3 verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:46 schreef Retarded het volgende:
pspqua software verkopen een grote flop .. veel winkels verkopen al bijna geen PSP-games meer... en er wordt ook bijna geen reet meer op uitgebracht... neh, ik denk dat sony het handheldgebeuren beter aan nintendo over kan laten. Daar wordt welliswaar ook veel illegaal mee gedaan, maar de verkopen zijn iig nog wel sterk ..
hmm waar doet mij dit aan denkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:45 schreef msnk het volgende:
[ afbeelding ]
Lees het topic eens.....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:57 schreef wolferl het volgende:
Heeft iemand een live stream naar de Sony Presco?
Meer aandacht = gratis reclamequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:02 schreef Qunix het volgende:
Overal streams op alle websites... Waarom? Rechtenvrij ofzo?
IGN, Gametrailers, Nintendo, Microsoft, Youtube etc....
Really notquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:06 schreef chibibo het volgende:
Zijn Engels is waarschijnlijk beter dan dat van jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |