Laatste hoop op echte games.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laatste hope? Whut?Nintendo liet even zien hoe het moest.
Vorig jaar was dat Microsoft.... Dit jaar (tot nu toe) Nintendo!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laatste hope? Whut?Nintendo liet even zien hoe het moest.
quote:
Lees dit topic eens.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:38 schreef Granaatappel het volgende:
Iemand linkje van de vorige press conferences van vandaag?
Graag van goede kwaliteit, bedankt
quote:
Het werkt jongens, het werktquote:Damn het werkt perfect. 2sec en je ziet t. Gfx zijn ook schitterend. Ik ben verkocht. Op naar Sony nu.
Hij gebruikte het woord magic! MAGIC!!!!!quote:Feep: Holy SHIT, Gaf. Just tried out the 3DS. The effect is SPECTACULAR. It's like fucking magic.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We zagen inderdaad alleen maar fitness games bij Nintendo.
De kans op wat je kan noemen ''hardcore games'' wel tenminste.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:40 schreef speknek het volgende:
[..]_!
Ja de kans op CoD 678 Brown Edition is wel een stuk groter bij de Sony conferentie.
Dat was het vorig jaar al.quote:
Meuk dus?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:44 schreef Dynd het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
[..]
De kans op wat je kan noemen ''hardcore games'' wel tenminste.
Natuurlijk, sowieso op Gametrailers.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:41 schreef Tomasso het volgende:
Kut, ik moest weg na Donkey Kong. Is de conference binnenkort ergens terug te zien?
Bijna heel nintendo was "hardcore games"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:44 schreef Dynd het volgende:
[..]
De kans op wat je kan noemen ''hardcore games'' wel tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |