Dat hele ding was een hoaxquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:45 schreef Wii-Style het volgende:
Roy had dus gelijk, geen vitality sensor
God ja, gelukkig geen Zelda, Metroid, Metal Gear Solid, Icarus enzo bij Sony.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:44 schreef Dynd het volgende:
De kans op wat je kan noemen ''hardcore games'' wel tenminste.
quote:3DS is the real deal. Even my janky-ass eyes can visualize it. PSP-level graphics in 3D. I am seriously impressed.
Hoeven niet perse shooters te zijn. Gewoon echte games voor doorgewinterde oudere gamers. Mooie graphics, diepe verhaallijnen, you name it.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Bijna heel nintendo was "hardcore games"
Wat jij bedoelt is "ik ben 16 dus ik moet mensen doodschieten anders ben ik niet stoer" games
Dus de tt zou moeten zijn "wiiiiii, ik ben een sonyfanboiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:48 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik kan die beschrijving zo nog even niet toepassen op wat Nintendo zojuist liet zien. (Niet dat slecht is, ik kijk er gewoon niet naar uit)
Alleen maar ongeinspireerde sequels met wat meer leveltjes.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:48 schreef Dynd het volgende:
[..]
Hoeven niet perse shooters te zijn. Gewoon echte games voor doorgewinterde oudere gamers. Mooie graphics, diepe verhaallijnen, you name it.
Ik kan die beschrijving zo nog even niet toepassen op wat Nintendo zojuist liet zien. (Niet dat slecht is, ik kijk er gewoon niet naar uit)
Nintendo circle-jerk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben klaar. Eventjes een uurtje fappen maar
Waarop? de tjikkies of de 3dsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben klaar. Eventjes een uurtje fappen maar
omg dat zou echt helemaal meesterlijk geweest zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo jammer eigenlijk dat het al maanden geleden uitlekte. Als ze nu ineens vanuit het niets de 3DS hadden gepresenteerd, zou dat echt als een bom zijn ingeslagen.
Die laatste vooral.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:49 schreef ikookhier het volgende:
Zit bij Sony vooral op de PSP2 te wachtenen een price drop van de PS3 van 50 dollar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |