quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:06 schreef Raissa het volgende:
Maar ik denk dat er wel heel veel mensen (waaronder ik) geïnteresseerd zijn in je verhaal spuug!
Ja, precies en dan kunnen we het beter hier horen dan gaan speculeren of gespeculeer van anderen te horen op de rest van internetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het ook absoluut geen vervuiling hoor..iedereen vraagt het zich toch af..
ja, en hij was nog zo jongquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:15 schreef Ticootje het volgende:
Ach wat erg!
En die automobilist zal ook een flink trauma hebben, 2 jonge kinderen aanrijden met zulke gevolgen.. Ik zou nooit meer in een auto durven stappen..
Hey kliekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:52 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben ook weer terug, hullo!
En spuug, wat ontzettend naar zeg.. hopen op een wondertje
voorbipsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:08 schreef Kleurdoos het volgende:
Doe ik wel hoor, ik overdrijf het op zijn allervrouwelijkst zodat ik niets hoef uit te voeren vandaag
gewoon met mn bloederige voorkont op de bank hangen en drankjes ontvangen
Zoals dit jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:26 schreef innepin het volgende:
Fijn dat het meegevallen is KD. En dat je het maar nooit weer nodig mag hebben
Nope, zou het haast doenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:11 schreef sjak het volgende:
Wat ontzettend fijn dat het meegevallen is KD.
Oeh, Innepin wat irritant is dat. Woont hij niet dicht genoeg bij je in de buurt zodat je even langs zou kunnen gaan=
Het ging echt super eigenlijk. Maar het was ook wel luxe hoor. We aten met zijn allen in een vakantiehuisje waar een deel van de theatergroep ook sliep. Een meisje dat mee was kookte heerlijk. Dus we hebben maar 2 avonden bij de tent gegeten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ah Oeke, weer terug! Hoe is het bevallen op zich dan kamperen?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:04 schreef trui het volgende:
hier trouwens ook een 'vervolg'. vandaag bleken er toch weer wat 'slechte' cellen in 't bloed van de vriendin van m'n broer. ook al houd je er rekening mee, dit is toch echt Bad News.
(oh en ze staat met een mooi interview in het mei-nr van 'Kracht', een tijdschrift van het KWF.)![]()
Das goed nieuws!quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik kwam alleen even melden dat t echt keigoed gaat ofzo. pijn is zeer nihil en t vloeien is zoals een eerste dag van een ongesteldheid ofzo, ook bar weinig dus. Ik had erger verwacht, met ibu's en kramp en pijn enzo
Nu kan ik straks gewoon gaan high tea'én met elin
Vind ze een beetje lomp voor de zomer, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:04 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden help eens?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Oftewel Bruin met Lila of Zwart.
Ik neig naar de eerste, om ook eens een keer niet weer voor simpel zwart te gaan, maar zou dat een beetje te combineren zijn?
En als iemand ze echt heel lelijk vindt, mag je dat ook zeggen hoor!![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:28 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Vind ze een beetje lomp voor de zomer, eerlijk gezegd.
De bovenste vind ik het meest zomers.
quote:
Sletterige BEquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:10 schreef E.T. het volgende:
Trui, wat een rotnieuwsNatuurlijk hou je er rekening mee dat het kan gebeuren, maar toch..
BE, de bovensteDe onderste vind ik een beetje 'trashy' en niet bij jou passen
Kan het kwaad als je dat gewoon doet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:15 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn god, wat heb ik voor dit geval ontzettend veel behang nodig zeg
Echt heul niets is goed, t liefst zet ik r buiten
tv aan en lekker laten gaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ja,t zwembad staat nog buiten, headfirstplons doet ze.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kan het kwaad als je dat gewoon doet?
Ik heb Jen wel eens in dr blote kont in de tuin gezet na een worsteling bij een schone luier...
Das in elk geval lekker verfrissend....quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja,t zwembad staat nog buiten, headfirstplons doet ze.
en de T.V werkt hier helaas niet.
en de koekjes hou ik liever zelf
Ik had vanmorgen 2 dames die een humeur hadden om op te schieten. Amber zit nu lekker op schoolquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Ach neequote:Op woensdag 16 juni 2010 00:04 schreef trui het volgende:
hier trouwens ook een 'vervolg'. vandaag bleken er toch weer wat 'slechte' cellen in 't bloed van de vriendin van m'n broer. ook al houd je er rekening mee, dit is toch echt Bad News.
(oh en ze staat met een mooi interview in het mei-nr van 'Kracht', een tijdschrift van het KWF.)![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar ik vind je ook een type voor Birkenstocks, BE, al of niet neppe.
Ik herhaal hem nog maar ffquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wil iedereen die mee wil high-tea`en zaterdag a.s. mij even mailen op marielle-zit(a)achterdepc.nl?
Anders ben ik het overzicht kwijt
Zo weinig aanmeldingen?quote:
Dat hoer ken lekker achter het station blijven, waar ze hoortquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo weinig aanmeldingen?
Nodig je je grote vriendin ook uit?
Jij toch?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat hoer ken lekker achter het station blijven, waar ze hoort
uhh ik wil best maar ik wil ook voetbal kijkenquote:
Heb je een tv in je keuken dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh ik wil best maar ik wil ook voetbal kijken
keuken zit aan woonkamer dmv split levelquote:
Wat is er bij jou gebeurd Free. Wil je je even uitspreken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:11 schreef freecell het volgende:
Oi Tinuviel...
Hangt er iets in de lucht ofzo?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:56 schreef freecell het volgende:
Leander: drinken drinken drinken
Ik: wil je drinken?
Leander: jaaaaaaa![]()
Ik: 'mama, mag ik drinken?'
Leander: mama magge drinken?![]()
Ik:ja, natuurlijk mag jij drinken *insert 3 complimenten*
Intussen ga ik door met wasopvouwen, Leander loopt rond met drinken
Ik: ga maar even zitten met je drinken
Leander: *loopt*
Ik: Leander, niet lopen met je drinken...
Leander: *loopt en jengelt*
Ik: Leander, ga even zitten![]()
Leander kijkt naar beker, kijkt naar opgevouwen was....
KIEP, zo in de wasmand![]()
WRAAAAH
Leander: Mama, op, nieuwe in...DRINKEN DRINKEN DRINKEN
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:30 schreef moussy het volgende:
'ze' hebben stiekem iets in ons drinkwater gedaan, echt!![]()
Behalve bij Cas, die kan het aan
Ik kwam vanmorgen beneden
Leuk was het he mamwat?
Mijn kamer opruimengaan we straks verder?
Balen Free. Dat moet je echt niet hebben! OP een gegeven moment zit je dat gejengel ook echt op de zenuwen te werken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:31 schreef freecell het volgende:
Wat niet, wat een dag
Jeuzel, jengeljengel jengel neeneeneenee. Zoiets. Met als toppunt (even in de herhaling)
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:30 schreef moussy het volgende:
'ze' hebben stiekem iets in ons drinkwater gedaan, echt!
Behalve bij Cas, die kan het aan
Ik kwam vanmorgen beneden
Leuk was het he mam
wat?
Mijn kamer opruimen gaan we straks verder?
Mijn gevalletje ligt nu in bed. En nu maar hopen dat het after-dutje humeur beter isquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:29 schreef Kleurdoos het volgende:
FIJN he free? hier is de ellende nog steeds aan de gang, stampen, gillen, janken en zeurenpesthumeur.
Maar nu mag papa haar voor straf in bad doen vanavond, dat duurt 3 seconden en bij mij heel erg langterwijl t r favo ding is.
met de harde hand!
hoe vaak moet ik r op een dag op bed leggenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:35 schreef Estrys het volgende:
In bed of even een rondje fietsen met dr. Dat helpt hier altijd wel even![]()
zucht, ik ben al weer de hele ochtens aan het bellen. Het schiet allemaal niet op bij de gemeente. Hebben we ons vorige week ingeschreven, blijkt alleen mijn man nu ingeschreven te staan in de nieuwe gemeente en ik nieten morgen moeten we naar de notaris. Maar de afdeling burgerzaken van de oude gemeente is niet bereikbaar ivm een sterfgeval.
Graag gedaan!! Wij waren erg blij met je gedichtje!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef Oxymoron het volgende:
bedankt voor de leuke, kaart Diaan73!
Ik was/ben erg blij met (deze) post in mijn brievenbus
och ja stom fietsenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik r op een dag op bed leggen?
en fietsen in mijn 'toestand is ook niet erg hendig
maar je mag wel komen oppassen hoor
Gelukkig goed opgelost Estrys.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:35 schreef Estrys het volgende:
Na de opmerking: 'daar kan ik niks aan doen mevrouw'zei ik: dan wil ik met iemand spreken die daar WEL iets aan kan doen, toen kreeg ik iemand anders en ineens kan het wel en ben ik inwoner van de betreffende gemeenteMorgen kan ik mijn rijbewijs aanvragen. Maar kost me een hele dag, gelukkig een werkdag
en het kwam dus omdat er een kabel kapot getrokken was dit weekend bij wegwerkzaamheden bij het gemeentehuis, daardoor bleef mijn en Seb zijn inschrijving hangen, die van man was wel goed doorgekomen
Als ik de originelen hier heb kan ik daarmee langs gaan en hoef ik geen kopie te laten maken. De originelen mag ik ook gewoon weer meenemen volgens mij hoeven ze die alleen te zien. Nou maar hopen dat mijn ouders mij de originelen willen laten toekomen.quote:[b]
Tinuviel, kun je niet met de originelen langsgaan en daar een kopie conform origineel laten maken? Wat een gedoe....
Okay, dat is dan ook prima inderdaad. Je ouders wonen niet in de buurt dat je ze even kunt ophalen en terugbrengen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:12 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Als ik de originelen hier heb kan ik daarmee langs gaan en hoef ik geen kopie te laten maken. De originelen mag ik ook gewoon weer meenemen volgens mij hoeven ze die alleen te zien. Nou maar hopen dat mijn ouders mij de originelen willen laten toekomen.
Wat een super oplossing voor mn duplo!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:16 schreef moussy het volgende:
ik wil een legobak met een slot er op, en een zoon die niet slaapwandelpiest.. er draait weer eens een dekbedhoes met lego in de wasmachine
Nee helaas 650km verderop in Zuid Duitsland. Als ik het de volgende keer meeneem dat ik daar ben is ook niet handig want dan gaan wij zonder paspoort over de grensquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dat is dan ook prima inderdaad. Je ouders wonen niet in de buurt dat je ze even kunt ophalen en terugbrengen?
En hoe vaak zijn wij bij de grens gecontroleerd? In de afgelopen 10 (!) jaar met de auto? Geen een keer. In de trein is het een ander verhaalquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:18 schreef Tinuviel het volgende:
Nee helaas 650km verderop in Zuid Duitsland. Als ik het de volgende keer meeneem dat ik daar ben is ook niet handig want dan gaan wij zonder paspoort over de grens![]()
Feest der herkenning! Een Nederlands paspoort regelen is ook al zo'n feest. Moet ik voor elk paspoort van een nieuw kind opnieuw een certificaat van mijn huwelijk hier aanvragen (vanuit Winnipeg), dat laten legaliseren ed, en daar ben je MAANDEN mee bezig, en dat is een jaar geldig.... Dus voor nieuwe vrucht moet dat opnieuw. En dan moet de man ook nog mee, om te tekenen dat hij geen problemen heeft met het feit dat kind Nederlandse wordt. Enzovoort, enzoverder.....quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:59 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Gelukkig goed opgelost Estrys.
Ik baal hier ook enorm van de stomme bureaucratie. Moest voor mezelf een nieuwe duitse paspoort en voor mijn zoon een eerste duitse paspoort aanvragen. Een berg documenten meegenomen, moet ik nog een bewijs brengen van mijn ouders inburgering in Duitsland, dat is echt 50-60 jaar geleden! Heb ik deze in kopie van ze gekregen en opgestuurd. Is het niet aangekomen en bovendien is het niet het origineel of gewaarmerkt zijn. Heel fijnKan ik dus kiezen of ik het risico wil lopen om het origineel kwijt te raken of de gewaarmerkte kopieën waarbij ik het geld voor het waarmerken verlies
Daar wordt ik ook zelden tot nooit gecontroleerd. Daar controleren ze ook meestal, hoe erg het ook is, de allochtonen die er ook allochtoon uit zien..quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En hoe vaak zijn wij bij de grens gecontroleerd? In de afgelopen 10 (!) jaar met de auto? Geen een keer. In de trein is het een ander verhaal
Vanochtend zag ik bij Hooipolder zo'n groot geel bord staan met een vliegtuig erop, dat wees onze kant op. Ms krijgen we dan toch eindelijk een vliegveld.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:19 schreef pinquit het volgende:
maar ik woon zo erg niet bij vliegvelden in de buurt
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:24 schreef YPPY het volgende:
[..]
Vanochtend zag ik bij Hooipolder zo'n groot geel bord staan met een vliegtuig erop, dat wees onze kant op. Ms krijgen we dan toch eindelijk een vliegveld.
Zal ik morgen even voor je kijken bij "mijn" Appie?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil een grote Beessie voor Beppie, maar ze zijn hier niet meer te krijgen in de omgeving. Alleen nog maar van die petten en die vind ik stom
.
ik kijk ff.quote:
Ik lees het zojuist bij de telegraaf...quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:30 schreef huuphuup het volgende:
Spuugje ik lees net slecht nieuws op de FP![]()
Bah ik word er helemaal koud van. Ik denk aan je, aan Sterre en vooral aan de ouders van de meisjes. Wat triest.
nee, laat zitten joh, is meer verzendkosten dan wat anders. ding slingert een week later weer ergens rond..quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil evt. ook nog wel kijken of er nog grote beesies zijn bij onze AH.... ik heb er wel eentje, maar die is van Twan.
Anders heb ik er wel 1, Jen is er bang van.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil een grote Beessie voor Beppie, maar ze zijn hier niet meer te krijgen in de omgeving. Alleen nog maar van die petten en die vind ik stom
.
Kan ie in een envelop?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Anders heb ik er wel 1, Jen is er bang van.
zal morgen ff kijken of ik z'n kop plat kan stampen.quote:
Wat hou ik toch van jequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
zal morgen ff kijken of ik z'n kop plat kan stampen.
Ja hij leeft nogquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:22 schreef trui het volgende:
innepin, al bijna Jullie Grote Dag! spannend! heb je inmiddels je vader al kunnen bereiken? ik hoop dat 't op tijd lukt en dat je ergste vermoedens niet bevestigd worden...
Nou op dit moment....quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:16 schreef trui het volgende:
[edit]oh innepin, ik lees net pas je antwoord. wat een toestand!gelukkig is hij nog in leven... [/edit]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Lishe het volgende:
Innekepinneke, gewoon een dikke kus. En je verdient nog wat extra zon vrijdag, bah.
Oh darn je bent echt heel snelquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef k_i_m het volgende:
Volgens mij weet ik niet eens wie jij bent op Twitter.
Ik vond het.. ehm...okaye-ïg. Maar het is altijd even inkomen als de season finale niet met een cliffhanger was, vind ik.
hij zit er aardig doorheen zei hij. dat heb ik 'm nog niet vaak horen zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Lishe het volgende:
Veel sterkte weer deze ronde. Kan je broer het nog bijbenen? Het lijkt me zo moeilijk je partner zo te zien lijden...
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:26 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh darn je bent echt heel snelIk was even niet wakker, had het met Vivi op twitter over True Blood, geen idee hoe ik ineens bij jou kwam
Dus ik ging heel snel editten
T was voor werk, dus dat maakt het iets makkelijker om over drempels heen te stappen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:16 schreef trui het volgende:
oeke, wat geweldig dat je met kobus naar oerol geweest bent.nam ik me 'vroeger' altijd voor, om dat ook te blijven doen als ik kinderen had. maar tot nu toe is 't er nog niet van gekomen...
ja gek he. precies op dezelfde dag dat M haar slechte nieuws kreeg, werd G's broer vader. neefjelief is inmiddels ook alweer 4, dus 't is echt waar!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een mooi interview idd Trui!Ik vind het altijd zo knap dat mensen dingen zo goed kunnen verwoorden en omschrijven.
En jeetje joh, is het al weer 4 jaar!Het lijkt voor mijn gevoel veel korter...
Op het moment dat ik net dit berichtje las hoorde ik op de tv "Tears in heaven" van Eric Claptonquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:30 schreef huuphuup het volgende:
Spuugje ik lees net slecht nieuws op de FP![]()
Bah ik word er helemaal koud van. Ik denk aan je, aan Sterre en vooral aan de ouders van de meisjes. Wat triest.
Jeetje bijna een jaar alweer!quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben al bijna een jaar getrouwdGaat vet snel man
Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht Innepin?
Kan, en die krijg ik wel in een flop...quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn dochter is stokpaardje aan het rijden met een ballon op een stokjeFantasie
Innepin..probeer het te laten gaan! Laat jouw mooie dag niet overschaduwen door zulke dingen. Je hebt gezegd wat je graag zou willen en hij heeft zich daarbij neer te leggen.
Het accent morgen ligt op jou en je gom, niet op de gasten die graag soap spelen
Jammerquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:15 schreef trui het volgende:
tf high tea-en lijkt me geweldig! maar a.s. zaterdag kan ik echt niet...
Ik ben je trouwe aanhangerquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er wil niemand bij me high tea`en zaterdag
Gelukkig heb ik Tico nog
Ik doe het wel een andere keer, en dan gecombineerd met de picknick ofzo
t is zo verquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gelukkig heb ik Tico nog
ikwil wel, maar kan niet. krijg zelf mensen over de vloer, dus kan moeilijk weggaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gelukkig heb ik Tico nog
Oh ik ging weer dromen van je vannacht.. Je ging morgen bevallen omdat je het zo handig vond om kraamzorg te hebben bij al die visite.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ikwil wel, maar kan niet. krijg zelf mensen over de vloer, dus kan moeilijk weggaan
met een picknick kom ik wel hoor!!
met babydus nog even ermee wachten aub
hmm heb ik dat hier wel eens geroepen of niet??quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ik ging weer dromen van je vannacht.. Je ging morgen bevallen omdat je het zo handig vond om kraamzorg te hebben bij al die visite.![]()
Als het enge vormen aanneemt geef ik wel een gil hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
hmm heb ik dat hier wel eens geroepen of niet??
want dat zeg ik al de hele week tegen ro
ben wel gevleid dat je zoveel over me droomt
haha is goedquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als het enge vormen aanneemt geef ik wel een gil hoor.
Dat spijbelgedrag zijn we wel gewent van je.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:30 schreef Memmel het volgende:
Hullo. TF nogmaals, ik zou héél graag willen, maar ik zit vol! En Morris is snotverkouden...
En wij maar keijaloers zijn op je balzaal zeker?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:43 schreef Memmel het volgende:
Ja jullie plannen steeds wat op woensdag! Woensdag is zo onwijs lastig. Kom dan ook gewoon bij mij, dan is het voor mij iig zoveel makkelijker... [/toehapmodus uit]
ze vindt ons niet liefquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat spijbelgedrag zijn we wel gewent van je.
Je wilt gewoon niet met ons klieken..![]()
![]()
daar heb ik geen medelijden meequote:Op donderdag 17 juni 2010 11:13 schreef Memmel het volgende:
@Tico, je moet juist met mij meeleven, moet ook allemaal weer schoon enzo hoor! :p
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:18 schreef Memmel het volgende:
Wellus!!! Ik vin jullie ech onwijs liev!
Das waar, arme jij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:13 schreef Memmel het volgende:
@Tico, je moet juist met mij meeleven, moet ook allemaal weer schoon enzo hoor! :p
Ik vind dat dat moet kunnenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:35 schreef Spuuglokje het volgende:
TF, kun je die high tea misschien plannen ergens tussen 23 en 30 juli?
Ik mocht langs de psycholoog vanwege mijn faalangst... Tis nooit meer goed gekomen met leren... nu ben ik te lui om überhaupt een boek uit het plastic te halen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand hier goede ervaring met cursus tegen faalangst?
vraag het hier maar eerst voordat ik me in de wilde wereld van R&P stort.
Ik ben eraf getraptquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand hier goede ervaring met cursus tegen faalangst?
vraag het hier maar eerst voordat ik me in de wilde wereld van R&P stort.
Tis dat ik mn kinderen niet in een glazen hokje kan zetten, maar op 1 of andere manier zou ik dat gráág willen op het moment..quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb vanmorgen mijn eigen 10 jarige nog maar een extra knuffel gegeven. Ik kan hem wel achter het behang plakken de laatste tijd maar gelukkig maar denk ik nu.
Ticoo is zo goed om haar Beesie te donerenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:24 schreef debuurvrouw het volgende:
K_i_m! No more grote Beesie in mijn Appie.
Jen begint keihard te janken als ik haar het grote beessie geef.. En om de wieg staat ie niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ticoo is zo goed om haar Beesie te doneren. Maar herzlichen dank voor het kijken
.
Spuug.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |