Wat hou ik toch van jequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
zal morgen ff kijken of ik z'n kop plat kan stampen.
Ja hij leeft nogquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:22 schreef trui het volgende:
innepin, al bijna Jullie Grote Dag! spannend! heb je inmiddels je vader al kunnen bereiken? ik hoop dat 't op tijd lukt en dat je ergste vermoedens niet bevestigd worden...
Nou op dit moment....quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:16 schreef trui het volgende:
[edit]oh innepin, ik lees net pas je antwoord. wat een toestand!gelukkig is hij nog in leven... [/edit]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Lishe het volgende:
Innekepinneke, gewoon een dikke kus. En je verdient nog wat extra zon vrijdag, bah.
Oh darn je bent echt heel snelquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef k_i_m het volgende:
Volgens mij weet ik niet eens wie jij bent op Twitter.
Ik vond het.. ehm...okaye-ïg. Maar het is altijd even inkomen als de season finale niet met een cliffhanger was, vind ik.
hij zit er aardig doorheen zei hij. dat heb ik 'm nog niet vaak horen zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Lishe het volgende:
Veel sterkte weer deze ronde. Kan je broer het nog bijbenen? Het lijkt me zo moeilijk je partner zo te zien lijden...
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:26 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh darn je bent echt heel snelIk was even niet wakker, had het met Vivi op twitter over True Blood, geen idee hoe ik ineens bij jou kwam
Dus ik ging heel snel editten
T was voor werk, dus dat maakt het iets makkelijker om over drempels heen te stappen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:16 schreef trui het volgende:
oeke, wat geweldig dat je met kobus naar oerol geweest bent.nam ik me 'vroeger' altijd voor, om dat ook te blijven doen als ik kinderen had. maar tot nu toe is 't er nog niet van gekomen...
ja gek he. precies op dezelfde dag dat M haar slechte nieuws kreeg, werd G's broer vader. neefjelief is inmiddels ook alweer 4, dus 't is echt waar!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een mooi interview idd Trui!Ik vind het altijd zo knap dat mensen dingen zo goed kunnen verwoorden en omschrijven.
En jeetje joh, is het al weer 4 jaar!Het lijkt voor mijn gevoel veel korter...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |