Wat hou ik toch van jequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
zal morgen ff kijken of ik z'n kop plat kan stampen.
Ja hij leeft nogquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:22 schreef trui het volgende:
innepin, al bijna Jullie Grote Dag! spannend! heb je inmiddels je vader al kunnen bereiken? ik hoop dat 't op tijd lukt en dat je ergste vermoedens niet bevestigd worden...
Nou op dit moment....quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:16 schreef trui het volgende:
[edit]oh innepin, ik lees net pas je antwoord. wat een toestand!gelukkig is hij nog in leven... [/edit]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Lishe het volgende:
Innekepinneke, gewoon een dikke kus. En je verdient nog wat extra zon vrijdag, bah.
Oh darn je bent echt heel snelquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef k_i_m het volgende:
Volgens mij weet ik niet eens wie jij bent op Twitter.
Ik vond het.. ehm...okaye-ïg. Maar het is altijd even inkomen als de season finale niet met een cliffhanger was, vind ik.
hij zit er aardig doorheen zei hij. dat heb ik 'm nog niet vaak horen zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Lishe het volgende:
Veel sterkte weer deze ronde. Kan je broer het nog bijbenen? Het lijkt me zo moeilijk je partner zo te zien lijden...
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:26 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh darn je bent echt heel snelIk was even niet wakker, had het met Vivi op twitter over True Blood, geen idee hoe ik ineens bij jou kwam
Dus ik ging heel snel editten
T was voor werk, dus dat maakt het iets makkelijker om over drempels heen te stappen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:16 schreef trui het volgende:
oeke, wat geweldig dat je met kobus naar oerol geweest bent.nam ik me 'vroeger' altijd voor, om dat ook te blijven doen als ik kinderen had. maar tot nu toe is 't er nog niet van gekomen...
ja gek he. precies op dezelfde dag dat M haar slechte nieuws kreeg, werd G's broer vader. neefjelief is inmiddels ook alweer 4, dus 't is echt waar!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een mooi interview idd Trui!Ik vind het altijd zo knap dat mensen dingen zo goed kunnen verwoorden en omschrijven.
En jeetje joh, is het al weer 4 jaar!Het lijkt voor mijn gevoel veel korter...
Op het moment dat ik net dit berichtje las hoorde ik op de tv "Tears in heaven" van Eric Claptonquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:30 schreef huuphuup het volgende:
Spuugje ik lees net slecht nieuws op de FP![]()
Bah ik word er helemaal koud van. Ik denk aan je, aan Sterre en vooral aan de ouders van de meisjes. Wat triest.
Jeetje bijna een jaar alweer!quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben al bijna een jaar getrouwdGaat vet snel man
Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht Innepin?
Kan, en die krijg ik wel in een flop...quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn dochter is stokpaardje aan het rijden met een ballon op een stokjeFantasie
Innepin..probeer het te laten gaan! Laat jouw mooie dag niet overschaduwen door zulke dingen. Je hebt gezegd wat je graag zou willen en hij heeft zich daarbij neer te leggen.
Het accent morgen ligt op jou en je gom, niet op de gasten die graag soap spelen
Jammerquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:15 schreef trui het volgende:
tf high tea-en lijkt me geweldig! maar a.s. zaterdag kan ik echt niet...
Ik ben je trouwe aanhangerquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er wil niemand bij me high tea`en zaterdag
Gelukkig heb ik Tico nog
Ik doe het wel een andere keer, en dan gecombineerd met de picknick ofzo
t is zo verquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gelukkig heb ik Tico nog
ikwil wel, maar kan niet. krijg zelf mensen over de vloer, dus kan moeilijk weggaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gelukkig heb ik Tico nog
Oh ik ging weer dromen van je vannacht.. Je ging morgen bevallen omdat je het zo handig vond om kraamzorg te hebben bij al die visite.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ikwil wel, maar kan niet. krijg zelf mensen over de vloer, dus kan moeilijk weggaan
met een picknick kom ik wel hoor!!
met babydus nog even ermee wachten aub
hmm heb ik dat hier wel eens geroepen of niet??quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ik ging weer dromen van je vannacht.. Je ging morgen bevallen omdat je het zo handig vond om kraamzorg te hebben bij al die visite.![]()
Als het enge vormen aanneemt geef ik wel een gil hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
hmm heb ik dat hier wel eens geroepen of niet??
want dat zeg ik al de hele week tegen ro
ben wel gevleid dat je zoveel over me droomt
haha is goedquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als het enge vormen aanneemt geef ik wel een gil hoor.
Dat spijbelgedrag zijn we wel gewent van je.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:30 schreef Memmel het volgende:
Hullo. TF nogmaals, ik zou héél graag willen, maar ik zit vol! En Morris is snotverkouden...
En wij maar keijaloers zijn op je balzaal zeker?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:43 schreef Memmel het volgende:
Ja jullie plannen steeds wat op woensdag! Woensdag is zo onwijs lastig. Kom dan ook gewoon bij mij, dan is het voor mij iig zoveel makkelijker... [/toehapmodus uit]
ze vindt ons niet liefquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat spijbelgedrag zijn we wel gewent van je.
Je wilt gewoon niet met ons klieken..![]()
![]()
daar heb ik geen medelijden meequote:Op donderdag 17 juni 2010 11:13 schreef Memmel het volgende:
@Tico, je moet juist met mij meeleven, moet ook allemaal weer schoon enzo hoor! :p
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:18 schreef Memmel het volgende:
Wellus!!! Ik vin jullie ech onwijs liev!
Das waar, arme jij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:13 schreef Memmel het volgende:
@Tico, je moet juist met mij meeleven, moet ook allemaal weer schoon enzo hoor! :p
Ik vind dat dat moet kunnenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:35 schreef Spuuglokje het volgende:
TF, kun je die high tea misschien plannen ergens tussen 23 en 30 juli?
Ik mocht langs de psycholoog vanwege mijn faalangst... Tis nooit meer goed gekomen met leren... nu ben ik te lui om überhaupt een boek uit het plastic te halen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand hier goede ervaring met cursus tegen faalangst?
vraag het hier maar eerst voordat ik me in de wilde wereld van R&P stort.
Ik ben eraf getraptquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand hier goede ervaring met cursus tegen faalangst?
vraag het hier maar eerst voordat ik me in de wilde wereld van R&P stort.
Tis dat ik mn kinderen niet in een glazen hokje kan zetten, maar op 1 of andere manier zou ik dat gráág willen op het moment..quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb vanmorgen mijn eigen 10 jarige nog maar een extra knuffel gegeven. Ik kan hem wel achter het behang plakken de laatste tijd maar gelukkig maar denk ik nu.
Ticoo is zo goed om haar Beesie te donerenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:24 schreef debuurvrouw het volgende:
K_i_m! No more grote Beesie in mijn Appie.
Jen begint keihard te janken als ik haar het grote beessie geef.. En om de wieg staat ie niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ticoo is zo goed om haar Beesie te doneren. Maar herzlichen dank voor het kijken
.
Spuug.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |