Jammerquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:15 schreef trui het volgende:
tf high tea-en lijkt me geweldig! maar a.s. zaterdag kan ik echt niet...
Ik ben je trouwe aanhangerquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er wil niemand bij me high tea`en zaterdag
Gelukkig heb ik Tico nog
Ik doe het wel een andere keer, en dan gecombineerd met de picknick ofzo
t is zo verquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gelukkig heb ik Tico nog
ikwil wel, maar kan niet. krijg zelf mensen over de vloer, dus kan moeilijk weggaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gelukkig heb ik Tico nog
Oh ik ging weer dromen van je vannacht.. Je ging morgen bevallen omdat je het zo handig vond om kraamzorg te hebben bij al die visite.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ikwil wel, maar kan niet. krijg zelf mensen over de vloer, dus kan moeilijk weggaan
met een picknick kom ik wel hoor!!
met babydus nog even ermee wachten aub
hmm heb ik dat hier wel eens geroepen of niet??quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ik ging weer dromen van je vannacht.. Je ging morgen bevallen omdat je het zo handig vond om kraamzorg te hebben bij al die visite.![]()
Als het enge vormen aanneemt geef ik wel een gil hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
hmm heb ik dat hier wel eens geroepen of niet??
want dat zeg ik al de hele week tegen ro
ben wel gevleid dat je zoveel over me droomt
haha is goedquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als het enge vormen aanneemt geef ik wel een gil hoor.
Dat spijbelgedrag zijn we wel gewent van je.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:30 schreef Memmel het volgende:
Hullo. TF nogmaals, ik zou héél graag willen, maar ik zit vol! En Morris is snotverkouden...
En wij maar keijaloers zijn op je balzaal zeker?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:43 schreef Memmel het volgende:
Ja jullie plannen steeds wat op woensdag! Woensdag is zo onwijs lastig. Kom dan ook gewoon bij mij, dan is het voor mij iig zoveel makkelijker... [/toehapmodus uit]
ze vindt ons niet liefquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat spijbelgedrag zijn we wel gewent van je.
Je wilt gewoon niet met ons klieken..![]()
![]()
daar heb ik geen medelijden meequote:Op donderdag 17 juni 2010 11:13 schreef Memmel het volgende:
@Tico, je moet juist met mij meeleven, moet ook allemaal weer schoon enzo hoor! :p
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:18 schreef Memmel het volgende:
Wellus!!! Ik vin jullie ech onwijs liev!
Das waar, arme jij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:13 schreef Memmel het volgende:
@Tico, je moet juist met mij meeleven, moet ook allemaal weer schoon enzo hoor! :p
Ik vind dat dat moet kunnenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:35 schreef Spuuglokje het volgende:
TF, kun je die high tea misschien plannen ergens tussen 23 en 30 juli?
Ik mocht langs de psycholoog vanwege mijn faalangst... Tis nooit meer goed gekomen met leren... nu ben ik te lui om überhaupt een boek uit het plastic te halen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand hier goede ervaring met cursus tegen faalangst?
vraag het hier maar eerst voordat ik me in de wilde wereld van R&P stort.
Ik ben eraf getraptquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand hier goede ervaring met cursus tegen faalangst?
vraag het hier maar eerst voordat ik me in de wilde wereld van R&P stort.
Tis dat ik mn kinderen niet in een glazen hokje kan zetten, maar op 1 of andere manier zou ik dat gráág willen op het moment..quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb vanmorgen mijn eigen 10 jarige nog maar een extra knuffel gegeven. Ik kan hem wel achter het behang plakken de laatste tijd maar gelukkig maar denk ik nu.
Ticoo is zo goed om haar Beesie te donerenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:24 schreef debuurvrouw het volgende:
K_i_m! No more grote Beesie in mijn Appie.
Jen begint keihard te janken als ik haar het grote beessie geef.. En om de wieg staat ie niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ticoo is zo goed om haar Beesie te doneren. Maar herzlichen dank voor het kijken
.
Spuug.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |