quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:06 schreef Raissa het volgende:
Maar ik denk dat er wel heel veel mensen (waaronder ik) geïnteresseerd zijn in je verhaal spuug!
Ja, precies en dan kunnen we het beter hier horen dan gaan speculeren of gespeculeer van anderen te horen op de rest van internetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het ook absoluut geen vervuiling hoor..iedereen vraagt het zich toch af..
ja, en hij was nog zo jongquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:15 schreef Ticootje het volgende:
Ach wat erg!
En die automobilist zal ook een flink trauma hebben, 2 jonge kinderen aanrijden met zulke gevolgen.. Ik zou nooit meer in een auto durven stappen..
Hey kliekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:52 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben ook weer terug, hullo!
En spuug, wat ontzettend naar zeg.. hopen op een wondertje
voorbipsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:08 schreef Kleurdoos het volgende:
Doe ik wel hoor, ik overdrijf het op zijn allervrouwelijkst zodat ik niets hoef uit te voeren vandaag
gewoon met mn bloederige voorkont op de bank hangen en drankjes ontvangen
Zoals dit jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:26 schreef innepin het volgende:
Fijn dat het meegevallen is KD. En dat je het maar nooit weer nodig mag hebben
Nope, zou het haast doenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:11 schreef sjak het volgende:
Wat ontzettend fijn dat het meegevallen is KD.
Oeh, Innepin wat irritant is dat. Woont hij niet dicht genoeg bij je in de buurt zodat je even langs zou kunnen gaan=
Het ging echt super eigenlijk. Maar het was ook wel luxe hoor. We aten met zijn allen in een vakantiehuisje waar een deel van de theatergroep ook sliep. Een meisje dat mee was kookte heerlijk. Dus we hebben maar 2 avonden bij de tent gegeten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ah Oeke, weer terug! Hoe is het bevallen op zich dan kamperen?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:04 schreef trui het volgende:
hier trouwens ook een 'vervolg'. vandaag bleken er toch weer wat 'slechte' cellen in 't bloed van de vriendin van m'n broer. ook al houd je er rekening mee, dit is toch echt Bad News.
(oh en ze staat met een mooi interview in het mei-nr van 'Kracht', een tijdschrift van het KWF.)![]()
Das goed nieuws!quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik kwam alleen even melden dat t echt keigoed gaat ofzo. pijn is zeer nihil en t vloeien is zoals een eerste dag van een ongesteldheid ofzo, ook bar weinig dus. Ik had erger verwacht, met ibu's en kramp en pijn enzo
Nu kan ik straks gewoon gaan high tea'én met elin
Vind ze een beetje lomp voor de zomer, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:04 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden help eens?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Oftewel Bruin met Lila of Zwart.
Ik neig naar de eerste, om ook eens een keer niet weer voor simpel zwart te gaan, maar zou dat een beetje te combineren zijn?
En als iemand ze echt heel lelijk vindt, mag je dat ook zeggen hoor!![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:28 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Vind ze een beetje lomp voor de zomer, eerlijk gezegd.
De bovenste vind ik het meest zomers.
quote:
Sletterige BEquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:10 schreef E.T. het volgende:
Trui, wat een rotnieuwsNatuurlijk hou je er rekening mee dat het kan gebeuren, maar toch..
BE, de bovensteDe onderste vind ik een beetje 'trashy' en niet bij jou passen
Kan het kwaad als je dat gewoon doet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:15 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn god, wat heb ik voor dit geval ontzettend veel behang nodig zeg
Echt heul niets is goed, t liefst zet ik r buiten
tv aan en lekker laten gaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ja,t zwembad staat nog buiten, headfirstplons doet ze.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kan het kwaad als je dat gewoon doet?
Ik heb Jen wel eens in dr blote kont in de tuin gezet na een worsteling bij een schone luier...
Das in elk geval lekker verfrissend....quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja,t zwembad staat nog buiten, headfirstplons doet ze.
en de T.V werkt hier helaas niet.
en de koekjes hou ik liever zelf
Ik had vanmorgen 2 dames die een humeur hadden om op te schieten. Amber zit nu lekker op schoolquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Ach neequote:Op woensdag 16 juni 2010 00:04 schreef trui het volgende:
hier trouwens ook een 'vervolg'. vandaag bleken er toch weer wat 'slechte' cellen in 't bloed van de vriendin van m'n broer. ook al houd je er rekening mee, dit is toch echt Bad News.
(oh en ze staat met een mooi interview in het mei-nr van 'Kracht', een tijdschrift van het KWF.)![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar ik vind je ook een type voor Birkenstocks, BE, al of niet neppe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |