Balen Free. Dat moet je echt niet hebben! OP een gegeven moment zit je dat gejengel ook echt op de zenuwen te werken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:31 schreef freecell het volgende:
Wat niet, wat een dag
Jeuzel, jengeljengel jengel neeneeneenee. Zoiets. Met als toppunt (even in de herhaling)
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:30 schreef moussy het volgende:
'ze' hebben stiekem iets in ons drinkwater gedaan, echt!
Behalve bij Cas, die kan het aan
Ik kwam vanmorgen beneden
Leuk was het he mam
wat?
Mijn kamer opruimen gaan we straks verder?
Mijn gevalletje ligt nu in bed. En nu maar hopen dat het after-dutje humeur beter isquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:29 schreef Kleurdoos het volgende:
FIJN he free? hier is de ellende nog steeds aan de gang, stampen, gillen, janken en zeurenpesthumeur.
Maar nu mag papa haar voor straf in bad doen vanavond, dat duurt 3 seconden en bij mij heel erg langterwijl t r favo ding is.
met de harde hand!
hoe vaak moet ik r op een dag op bed leggenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:35 schreef Estrys het volgende:
In bed of even een rondje fietsen met dr. Dat helpt hier altijd wel even![]()
zucht, ik ben al weer de hele ochtens aan het bellen. Het schiet allemaal niet op bij de gemeente. Hebben we ons vorige week ingeschreven, blijkt alleen mijn man nu ingeschreven te staan in de nieuwe gemeente en ik nieten morgen moeten we naar de notaris. Maar de afdeling burgerzaken van de oude gemeente is niet bereikbaar ivm een sterfgeval.
Graag gedaan!! Wij waren erg blij met je gedichtje!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef Oxymoron het volgende:
bedankt voor de leuke, kaart Diaan73!
Ik was/ben erg blij met (deze) post in mijn brievenbus
och ja stom fietsenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik r op een dag op bed leggen?
en fietsen in mijn 'toestand is ook niet erg hendig
maar je mag wel komen oppassen hoor
Gelukkig goed opgelost Estrys.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:35 schreef Estrys het volgende:
Na de opmerking: 'daar kan ik niks aan doen mevrouw'zei ik: dan wil ik met iemand spreken die daar WEL iets aan kan doen, toen kreeg ik iemand anders en ineens kan het wel en ben ik inwoner van de betreffende gemeenteMorgen kan ik mijn rijbewijs aanvragen. Maar kost me een hele dag, gelukkig een werkdag
en het kwam dus omdat er een kabel kapot getrokken was dit weekend bij wegwerkzaamheden bij het gemeentehuis, daardoor bleef mijn en Seb zijn inschrijving hangen, die van man was wel goed doorgekomen
Als ik de originelen hier heb kan ik daarmee langs gaan en hoef ik geen kopie te laten maken. De originelen mag ik ook gewoon weer meenemen volgens mij hoeven ze die alleen te zien. Nou maar hopen dat mijn ouders mij de originelen willen laten toekomen.quote:[b]
Tinuviel, kun je niet met de originelen langsgaan en daar een kopie conform origineel laten maken? Wat een gedoe....
Okay, dat is dan ook prima inderdaad. Je ouders wonen niet in de buurt dat je ze even kunt ophalen en terugbrengen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:12 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Als ik de originelen hier heb kan ik daarmee langs gaan en hoef ik geen kopie te laten maken. De originelen mag ik ook gewoon weer meenemen volgens mij hoeven ze die alleen te zien. Nou maar hopen dat mijn ouders mij de originelen willen laten toekomen.
Wat een super oplossing voor mn duplo!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:16 schreef moussy het volgende:
ik wil een legobak met een slot er op, en een zoon die niet slaapwandelpiest.. er draait weer eens een dekbedhoes met lego in de wasmachine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |