quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef tliciouz het volgende:
Robin van persie en zijn excuus dat hij de scheids niet gehoord had
Ja het is een show mannnetje, ik vind het wel cool om te zienquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef HolyGhost het volgende:
Ja of hij windt zich op als een belachelijke, of hij kijkt naar de wedstrijd met zo'n overdreven serieuze blik.
Is mooi om te zien, een goede harde trap filmen met een high speed camera. Tennisbal idem.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:29 schreef Ypmaha het volgende:
Zo dat hoofd van Heitinga he, zo echt bizar weet je, indeuken enzo
Gaan ze daarom op een gegeven moment allemaal als de broertjes De Boer praten?quote:
Dat was ook een mooi momentje inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die bal bij Green... Is hij nou zo eivormig?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:15 schreef G.Garibaldi het volgende:
Kick!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gevangenis in Mexico
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voetbal.
Prachtige foto's zijn dat altijd van mensen die op het werk / in de winkel / op straat kijken! Heel mooi.quote:
Komt omdat de foto's niet verkleind zijn. Voor de mensen die hun foto's hier willen droppen: zet in plaats van [img] aan het begin [img =600]. De foto past dan precies hier in het topic. Nog een aantal foto's:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:28 schreef Zealousist het volgende:
Prachtige foto's zeg. Ik vind het alleen storend dat de pagina langzaam met laden is door al die grote foto's.
When you see it, you'll shit bricks.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:43 schreef rub3n het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je daar tussen drie sterke negers! :| Hij staat er nog vrij rustig haha.
Dit vergeet ik nooit meer. Ik werd er zelf écht emotioneel van.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:49 schreef Chule het volgende:
[..]
When you see it, you'll shit bricks.
(Er zijn vier negers)
Fantastische foto.quote:
Mooie fotoserie, druipt de emotie van af (volgens mij zegt ie ook duidelijk SCHEISSE!!!11einz, check de laatste 4 plaatjesquote:
Beware of the zealots...quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:48 schreef bohgek het volgende:
[..]
echte toewijding aan het vaderland.
Vond het mooi om te zien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meestelijke foto's, ik mis nog een 'mooiste-supporteres-verkiezing'
[ Bericht 7% gewijzigd door NiGeLaToR op 19-06-2010 13:00:30 ]
Meestelijke foto's, ik mis nog een 'mooiste-supporteres-verkiezing'quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
[spoiler]
Daar heb je knopje voor ... de tvp = dood.
Waar zit die dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Meestelijke foto's, ik mis nog een 'mooiste-supporteres-verkiezing'
quote:
Daar staat bij mij niets...quote:Klik eens op Reageren, kijk dan rechts naast Invoeren
Dan heb je iets voor in het feedback topic ofzoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Daar staat bij mij niets...
Maar misschien ligt het aan de lay-out die ik gebruik.
staan hierquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
Meestelijke foto's, ik mis nog een 'mooiste-supporteres-verkiezing'
Hoe kun je dat nou mooi vinden om te zien, die mensen daar worden al meer dan 50 jaar onderdrukt, geïndoctrineerd en geïsoleerd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:48 schreef bohgek het volgende:
[..]
echte toewijding aan het vaderland.
Vond het mooi om te zien
''ja jongen, ik kan het ook niet helpen.''quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Deze vind ik geniaal, die blik
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/vivodefutbol/4705580482/quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
weet iemand hoe ik onderstaande foto in groot formaat kan bemachtigen?
http://farm5.static.flickr.com/4022/4705580482_b67bdb50e8_b.jpg
Die is leuk jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef maickeltje het volgende:
om de 3e foto van onderen zie je die 4e official ook echt kijken van wat moet ik nu met die man ( hij had hem al een paar keer aan gesproken dat hij in zijn vak moest blijven )
dat vroeg ik me inderdaad ook afquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:34 schreef MadMarine het volgende:
dat deze er nog niet bij staat...
[ link | afbeelding ]
Ik zag ze wel zitten voor de wedstrijd, die Brazilianen. Ze weigerden om dat doek over hen heen te laten trekken en toen ze het niet langer tegen konden houden scheurden ze het maar kapot.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Oranje schickt den Rekordweltmeister heim
Bron: Der Spiegel
...tapferen Unterstützer der Brasilianer arbeiteten sich durch ein riesiges Fan-Plakat der Niederländer ans Licht.
[ afbeelding ]
Mooie fotos, ben benieuwd of Der Spiegel ze ook zo mooi heeft als we Der Mannschaft verslaan in de finalequote:
dungaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:21 schreef TomHoofd het volgende:
Mooie symbolische foto over hoe Brazilie in de 2e helft Nederland weer overeind helpt en Dunga het onheil op zich af ziet komen imo.
[ afbeelding ]
Dat smoelwerk van die Argentijnquote:
Die Kuyt is hartstikke leuk geworden en is ook helemaal op zijn gemak in dit WKquote:Op maandag 28 juni 2010 20:50 schreef Smurfin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een enthousiasteling![]()
Buiten het harde werken dat ie doet, is ie ook een van de sociaalsten van het team![]()
Ik geniet van hem
Is Kuyt soms een vaderfiguur voor Sneijder ofzo? Elke keer wordt hij opgetild.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Oranje schickt den Rekordweltmeister heim
Bron: Der Spiegel
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Is Kuyt soms een vaderfiguur voor Sneijder ofzo? Elke keer wordt hij opgetild.
Oh wacht die kende ik allangquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:20 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Sara Carbonero, vriendin van Casillas en verslaggever voor een Spaans televisiestation.
Uruguay had het mooi compleet kunnen makenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hier staan nog mooie bij. Met allerlei landen enzo;
http://fuckyeahworldcup.tumblr.com/
Is dat van Enschede richting Duitsland?quote:
quote:
Ja, ik herken hem!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Is dat van Enschede richting Duitsland?
't Is een Duitserquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:55 schreef Redux het volgende:
[ afbeelding ]
Onsympathieke kop heeft die Joachim Löw
Ik zie hem altijd blerrend op de foto staanquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:55 schreef Redux het volgende:
[ afbeelding ]
Onsympathieke kop heeft die Joachim Löw
Daar staan een paar hele mooie tussen zeg.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef Arn0 het volgende:
http://www.boston.com/big(...)comes_to_a_clos.html
Prachtige foto's
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef Arn0 het volgende:
http://www.boston.com/big(...)comes_to_a_clos.html
Prachtige foto's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |