Die is leuk jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef maickeltje het volgende:
om de 3e foto van onderen zie je die 4e official ook echt kijken van wat moet ik nu met die man ( hij had hem al een paar keer aan gesproken dat hij in zijn vak moest blijven )
dat vroeg ik me inderdaad ook afquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:34 schreef MadMarine het volgende:
dat deze er nog niet bij staat...
[ link | afbeelding ]
Ik zag ze wel zitten voor de wedstrijd, die Brazilianen. Ze weigerden om dat doek over hen heen te laten trekken en toen ze het niet langer tegen konden houden scheurden ze het maar kapot.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Oranje schickt den Rekordweltmeister heim
Bron: Der Spiegel
...tapferen Unterstützer der Brasilianer arbeiteten sich durch ein riesiges Fan-Plakat der Niederländer ans Licht.
[ afbeelding ]
Mooie fotos, ben benieuwd of Der Spiegel ze ook zo mooi heeft als we Der Mannschaft verslaan in de finalequote:
dungaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:21 schreef TomHoofd het volgende:
Mooie symbolische foto over hoe Brazilie in de 2e helft Nederland weer overeind helpt en Dunga het onheil op zich af ziet komen imo.
[ afbeelding ]
Dat smoelwerk van die Argentijnquote:
Die Kuyt is hartstikke leuk geworden en is ook helemaal op zijn gemak in dit WKquote:Op maandag 28 juni 2010 20:50 schreef Smurfin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een enthousiasteling![]()
Buiten het harde werken dat ie doet, is ie ook een van de sociaalsten van het team![]()
Ik geniet van hem
Is Kuyt soms een vaderfiguur voor Sneijder ofzo? Elke keer wordt hij opgetild.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Oranje schickt den Rekordweltmeister heim
Bron: Der Spiegel
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Is Kuyt soms een vaderfiguur voor Sneijder ofzo? Elke keer wordt hij opgetild.
Oh wacht die kende ik allangquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:20 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Sara Carbonero, vriendin van Casillas en verslaggever voor een Spaans televisiestation.
Uruguay had het mooi compleet kunnen makenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hier staan nog mooie bij. Met allerlei landen enzo;
http://fuckyeahworldcup.tumblr.com/
Is dat van Enschede richting Duitsland?quote:
quote:
Ja, ik herken hem!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Is dat van Enschede richting Duitsland?
't Is een Duitserquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:55 schreef Redux het volgende:
[ afbeelding ]
Onsympathieke kop heeft die Joachim Löw
Ik zie hem altijd blerrend op de foto staanquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:55 schreef Redux het volgende:
[ afbeelding ]
Onsympathieke kop heeft die Joachim Löw
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |