quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef tliciouz het volgende:
Robin van persie en zijn excuus dat hij de scheids niet gehoord had
Ja het is een show mannnetje, ik vind het wel cool om te zienquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef HolyGhost het volgende:
Ja of hij windt zich op als een belachelijke, of hij kijkt naar de wedstrijd met zo'n overdreven serieuze blik.
Is mooi om te zien, een goede harde trap filmen met een high speed camera. Tennisbal idem.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:29 schreef Ypmaha het volgende:
Zo dat hoofd van Heitinga he, zo echt bizar weet je, indeuken enzo
Gaan ze daarom op een gegeven moment allemaal als de broertjes De Boer praten?quote:
Dat was ook een mooi momentje inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die bal bij Green... Is hij nou zo eivormig?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:15 schreef G.Garibaldi het volgende:
Kick!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gevangenis in Mexico
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voetbal.
Prachtige foto's zijn dat altijd van mensen die op het werk / in de winkel / op straat kijken! Heel mooi.quote:
Komt omdat de foto's niet verkleind zijn. Voor de mensen die hun foto's hier willen droppen: zet in plaats van [img] aan het begin [img =600]. De foto past dan precies hier in het topic. Nog een aantal foto's:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:28 schreef Zealousist het volgende:
Prachtige foto's zeg. Ik vind het alleen storend dat de pagina langzaam met laden is door al die grote foto's.
When you see it, you'll shit bricks.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:43 schreef rub3n het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je daar tussen drie sterke negers! :| Hij staat er nog vrij rustig haha.
Dit vergeet ik nooit meer. Ik werd er zelf écht emotioneel van.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:49 schreef Chule het volgende:
[..]
When you see it, you'll shit bricks.
(Er zijn vier negers)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |