Is mooi om te zien, een goede harde trap filmen met een high speed camera. Tennisbal idem.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:29 schreef Ypmaha het volgende:
Zo dat hoofd van Heitinga he, zo echt bizar weet je, indeuken enzo
Gaan ze daarom op een gegeven moment allemaal als de broertjes De Boer praten?quote:
Dat was ook een mooi momentje inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die bal bij Green... Is hij nou zo eivormig?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:15 schreef G.Garibaldi het volgende:
Kick!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gevangenis in Mexico
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voetbal.
Prachtige foto's zijn dat altijd van mensen die op het werk / in de winkel / op straat kijken! Heel mooi.quote:
Komt omdat de foto's niet verkleind zijn. Voor de mensen die hun foto's hier willen droppen: zet in plaats van [img] aan het begin [img =600]. De foto past dan precies hier in het topic. Nog een aantal foto's:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:28 schreef Zealousist het volgende:
Prachtige foto's zeg. Ik vind het alleen storend dat de pagina langzaam met laden is door al die grote foto's.
When you see it, you'll shit bricks.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:43 schreef rub3n het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je daar tussen drie sterke negers! :| Hij staat er nog vrij rustig haha.
Dit vergeet ik nooit meer. Ik werd er zelf écht emotioneel van.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:49 schreef Chule het volgende:
[..]
When you see it, you'll shit bricks.
(Er zijn vier negers)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |