1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
Ja, vandaag en meteen weer opgepakt ook.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:28 schreef wolferl het volgende:
Is de damschreeuwer alweer vrij?
yep, die heeft zich gisteren weer opnieuw misdragenquote:
Deze, eerder, lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:29 schreef Kwaliteit het volgende:
welk topic???
Moet je niet aan het avondgebed beginnen?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik word moe van die Jaap Stam met zijn:
- "goed"
- "maar goed"
- "ok goed"˛
Ik mag aannemen dat ie al lang afgevoerd is en op de StenaLine gezet.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:29 schreef Trystar het volgende:
Kunnen ze die ene mongool er even uit trappen. Wat een sukkel.
Eerst ff de hamburgers en het bier wegwerken.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:29 schreef Roi het volgende:
[..]
Moet je niet aan het avondgebed beginnen?
Heel flauw.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:29 schreef Roi het volgende:
[..]
Doe maar een verzoekje in het FB topic.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
post m'n openingspost dan in deze als je wilt
Al gefixt.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doe maar een verzoekje in het FB topic.
Heel nieuw topic openen voor zo'n klein iets?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doe maar een verzoekje in het FB topic.
Ja zijn stokpaardje v.Persie stelde zwaar teleur vandaag.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:31 schreef Witteveldroos het volgende:
Jemig, Johan over Dirk Kuijt steeds...
Nee, WK 2010 FAQ & Feedbackquote:Op maandag 14 juni 2010 22:31 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Heel nieuw topic openen voor zo'n klein iets?
Niet echtquote:Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Achter Gijp zit echt een bloedmooi blond mokkel met rood-wit-blauw shirt.
Al gedaan hoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:29 schreef Roi het volgende:
[..]
Johquote:Op maandag 14 juni 2010 22:36 schreef -Willempie- het volgende:
Die Elia heeft het licht ook niet uitgevonden.
QFTquote:Op maandag 14 juni 2010 22:36 schreef -Willempie- het volgende:
En net had je het nog over het avondgebed. Hoe moet ik dat rijmen?quote:
Ik heb de mijne nog niet gedaan, die doe ik pas vlak voor het slapen!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En net had je het nog over het avondgebed. Hoe moet ik dat rijmen?˛
hebben waarschijnlijk de hele middag zitten pilzen aan de boulevardtoko'squote:
Koeman heeft misschien wel gelijk over dat Sneijder en van der Vaart niet in elftal kunnen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:36 schreef -Willempie- het volgende:
Het is een schandalige dame, zelfs zonder röntgen bril zie ik dat ze geen Brikette Houder aan heeft. Bah.quote:
te onrustig, laat dat volk z'n bek eens houdenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:41 schreef macca728 het volgende:
aardig onrustig in publiek
Koeman heeft nooit gelijk. Zelfs niet als 1+1=2 uit zijn mond komt. Nooit.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Koeman heeft misschien wel gelijk over dat Sneijder en van der Vaart niet in elftal kunnen.˛
Dat was zijn opvatting jaren geleden.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Koeman heeft misschien wel gelijk over dat Sneijder en van der Vaart niet in elftal kunnen.˛
Waarom zou je op die leeftijd nog veel uitgaan dan? Dan ben je toch al lang gesetteld en ga je op zondagochtend met de kids naar de speeltuin of naar je schoonouders?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:45 schreef voetbalkenner het volgende:
Wie is die vervelende blonde hoer achter gijp en stam. Als ik haar zo kan inschatten is zij van het volgende type, eind 20, die niet meer veel uitgaat, en als ze een keer uitgaat zoals naar vi oranje, dan ziet ze haar vrienden weer na een lange tijd en dan moet ze weer bijpraten, en dan heeft ze niet het fatsoen om net als alle andere mensen stil te zijn.
Dat is dus dat wijf dat steeds praatquote:Op maandag 14 juni 2010 22:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nog maar eens eentje dan.
[ afbeelding ]
3 wijntjes hakken erin hoor wanneer je 362 dagen per jaar een brave, suffe huismus bent.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:49 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan dat blonde mokkel achter Gijp. Heb gewoon het fatsoen je bek te houden tijdens een uitzending
is er een stream ofzo?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nog maar eens eentje dan.
[ afbeelding ]
Komt die gehele sfeer, waar o.a. dat mokkel aan mee doet, ook gewoon niet omdat men niet in de studio zit?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:49 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan dat blonde mokkel achter Gijp. Heb gewoon het fatsoen je bek te houden tijdens een uitzending
Wat is het adres?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:51 schreef Adelante het volgende:
Heeft iemand al gemail ovet die blonde sloerie en of ze eens d'r bek wil houden?
JIj mag het doenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:51 schreef Adelante het volgende:
Heeft iemand al gemail ovet die blonde sloerie en of ze eens d'r bek wil houden?
weet ik, maar dacht misschien voor dit programma.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. RTL 7 heeft alleen overdag een stream (RTL-Z)...
geen idee, iemand?quote:
Ik kijk TV, kan vanaf de STB een stream oppakken en sturen naar mijn pc.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:53 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
weet ik, maar dacht misschien voor dit programma.
je kijkt zeker via tv-kaart? ivm je plaatjes
Alsof mensen die aan zoiets meedoen vrienden hebben.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:55 schreef tralalala het volgende:
Winnen ze nou een arrangement voor 1 persoon?
Nice, ik heb helaas UPC dus kan geen eigen STB kopenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:55 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik kijk TV, kan vanaf de STB een stream oppakken en sturen naar mijn pc.
Zappen dus.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:02 schreef Drassss het volgende:
Nog 20 min uitzending met Iwan - Di-rect en DAT ZEG IK
Iwan alleen al gaat die 20 minuten opmaken.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:02 schreef Drassss het volgende:
Nog 20 min uitzending met Iwan - Di-rect en DAT ZEG IK
Zal straks wel weer een droeftoeter komen melden dat Johan zoiets niet zou zeggen als Van Basten aan tafel zat.quote:
Haha dat is het ballenmeisje bij wk hoofdprijs schieten! Best schattig dat ze steeds moet lachen als wilfred aan het woord is en zij ziet dat ze op tv is... Weet iemand hoe zij heet?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:57 schreef Zipportal het volgende:
Als Wilfred in beeld komt, gaat dat meisje achter de bar constant lachen.Daar moet gewoon iets in.
Daarom heb ik ook een schotel. Kan je zelf lekker zendertjes kiezen, en kom je niet voor een verrassing te staan als de kabelboer bepaald dat ie ff BBC er afhaalt ofzo. En je hebt vrijheid van decoderkeuze inderdaad. BBC1 t/m 4 heb je geen abonnement voor nodig, en je krijgt er nog eens ITV 1 t/m 4 bij (soort van Engelse variant van RTL hier).quote:Op maandag 14 juni 2010 22:56 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nice, ik heb helaas UPC dus kan geen eigen STB kopen
Tamara..quote:Op maandag 14 juni 2010 23:03 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Haha dat is het ballenmeisje bij wk hoofdprijs schieten! Best schattig dat ze steeds moet lachen als wilfred aan het woord is en zij ziet dat ze op tv is... Weet iemand hoe zij heet?
Ook als die er wel is.. Deed ie met Jonker volgens mij ook eens..quote:Op maandag 14 juni 2010 23:03 schreef Drassss het volgende:
Die Derksen durft wel te bashen als de persoon niet aan tafel is he.
Eet smakelijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zeg je eerlijk, vrouwtje komt net binnen gewandeld met een stokbroodje met sardines. Heerlijk.˛
Over irrelevantie gesproken.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zeg je eerlijk, vrouwtje komt net binnen gewandeld met een stokbroodje met sardines. Heerlijk.˛
En met Petrovic, die was schandalig!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:05 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ook als die er wel is.. Deed ie met Jonker volgens mij ook eens..
Iwan is meer thuis in de Zuid-Afrikaanse boerenworst.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Straks komt Iwan, had hij het maar over vis... maarnee.
niet rullevant, vind je het trouwens jammer dat morocco er niet bij is dit wk?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
In het geval van VI Oranje is er opzet in het spel iig.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef luckass het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het altijd gezeik is met RTLGemist?![]()
Jaquote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik de enige die zich ergert aan Jaap Stam met zijn "maar goed".˛
Als je VI Oranje bedoeld dat nu nog bezig is, is het logisch dat het er nog niet opstaat.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef luckass het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het altijd gezeik is met RTLGemist?![]()
Ook de aflevering van 17:50 is nog niet werkend.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Als je VI Oranje bedoeld dat nu nog bezig is, is het logisch dat het er nog niet opstaat.
Heel erg jammer. Ze hebben een best wel goede selectie. Marokkaanse spelers zijn over het algemeen erg handig met de bal, technisch en veel balgevoel. Ik noem een Boussoufa, El Hamdaoui en Chamakh.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
niet rullevant, vind je het trouwens jammer dat morocco er niet bij is dit wk?
Die bedoel ik inderdaad. Hopelijk kan ik morgenochtend de schade nog inhalen.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ook de aflevering van 17:50 is nog niet werkend.
Ik zie het, nog wel meer uitzendingen. Ach ff geduld hebben denk ik. Staat er morgen wel op.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ook de aflevering van 17:50 is nog niet werkend.
Bijwonen:quote:Op maandag 14 juni 2010 23:19 schreef fiooon het volgende:
Kan je daar bij het KOERHUIS gewoon zo naar binnen lopen of moet je dokken?
Sorry had ff de OP moeten checken ja. Maareh, das niet duur... sterker nog, het is goedkoper dan thuis blijven.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:20 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Bijwonen:
¤ 29,50 per persoon inclusief live BBQ met hamburgers, Zuid Afrikaanse boerenworst, sosaties (saté) geserveerd van een originele Zuid Afrikaanse Braai. Tevens serveren wij verschillende salades, garnituren en stokboord met boter.
15.30 uur BNR WK Nieuws
16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow
17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje
18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje
19:00 – 20.30 uur BBQ
20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken
22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment
Zie OP.
Dat RTLgemist is echt een ruksite. Ik kan me er zo kwaad over maken.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:25 schreef rub3n het volgende:
De vroege aflevering van vandaag is nog niet terug te zien!
Tegen beter weten in hoop ik dat de uitzending van 22:20 zo ineens wel online staat.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:25 schreef rub3n het volgende:
De vroege aflevering van vandaag is nog niet terug te zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:29 schreef -Willempie- het volgende:
Irene
heb mooiere meiden gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet even op zijn Wikipedia pagina gezet worden bij Trivia.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
".....Ik kan zelf ook heel aardig schilderen." Aldus poedel Derksen in een bijzin.˛
Wel heerlijk dat de rol van Driessen zo minimaal is dit WK.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:31 schreef Friesz het volgende:
En die domme Leo Driessen weerTering waarom niet Derksen, Genee en Gijp zoals dat stukje over twitterende Elia
We weten het nu wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:36 schreef fiooon het volgende:
En WEER moeten we wachten op RTLgemist![]()
![]()
![]()
Waarom halen ze die site niet gewoon uit de lucht?
Zelfs GTST staat nog niet online.. Daar zal wel flink over geklaagd worden.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:36 schreef fiooon het volgende:
En WEER moeten we wachten op RTLgemist![]()
![]()
![]()
Waarom halen ze die site niet gewoon uit de lucht?
Die middaguitzending is compleet overbodig. Maar goed, het blijft met regelmaat vermakelijkquote:Op maandag 14 juni 2010 23:37 schreef Falco het volgende:
Goede uitzending ondanks de zetten van herhaling over Kuyt. Volgens mij ziet het VI-trio ook een beetje tegen de lange rij van uitzendingen op, maar goed.
Ook dat nog eens ja. Ik mag morgen wel vrij nemen van mijn werk.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:38 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Zelfs GTST staat nog niet online.. Daar zal wel flink over geklaagd worden.
Done.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat moet even op zijn Wikipedia pagina gezet worden bij Trivia.
"Verre familie van en vernoemd naar kunstschilder Johannes Vermeer"
Link.quote:
Zal wel met rechten te maken hebben, maar wat irritanter is, is dat de middaguitzending er nog niet eens opstaatquote:Op maandag 14 juni 2010 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom staan de uitzendingen maar een dag online?
Volgens mij komen ze er uberhaupt niet meer op. Ze staan nu wel online maar zijn niet te bekijken ivm rechten of zoiets...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:50 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Zal wel met rechten te maken hebben, maar wat irritanter is, is dat de middaguitzending er nog niet eens opstaat
Ze zullen de WK-beelden wel niet mogen laten zien in de herhaling ofzo.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze er uberhaupt niet meer op. Ze staan nu wel online maar zijn niet te bekijken ivm rechten of zoiets...
http://www.rtl.nl/components/sport/vioranje/index_video.xml
Vooral het totale gebrek aan communicatie erover is tenenkrommend. Ze kunnen prima nagaan dat er tienduizenden mensen zijn die geen tijd hadden om naar de tv te kijken of mensen die ervoor kiezen om het sowieso later online terug te kijken.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:50 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Zal wel met rechten te maken hebben, maar wat irritanter is, is dat de middaguitzending er nog niet eens opstaat
Netjesquote:Op maandag 14 juni 2010 23:52 schreef bascross het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Johan_Derksen
Morgen wel een uitgebreide special van Tom Knipping, over verdachte Chinezen op de tribune bij Noord-Korea.quote:
Toch kun je beter een stadion vol gekken hebben met een Pipa, dan met een Vuvuzela.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Morgen wel een uitgebreide special van Tom Knipping, over verdachte Chinezen op de tribune bij Noord-Korea.
Wikipedia.quote:
Dat moet haast wel weggehaald zijn door iemand die dit forum leest.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:44 schreef bascross het volgende:
[..]
Wikipedia.![]()
![]()
Ik ga net zo lang door tot ik een ban krijg, meestal is dat vrij snel overigens.
Waarom zou je zoiets weghalen? Het geeft Johan extra status.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:45 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Dat moet haast wel weggehaald zijn door iemand die dit forum leest.
Nouja "bij wikipedia".. Iemand heeft jou de toevoeging hier zien aankondigen en besloten ff te gaan trollen door hem te verwijderen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:46 schreef bascross het volgende:
* Johan Derksen is verre familie van Johannes Vermeer en is ook naar hem vernoemd. (voordat jullie dit verwijderen, kijk even naar de herhaling van VI Oranje van vanavond en zie hoe Johan hetgeen bevestigt dat ik hier neerzet)
Dit heb ik er neer gezet,Wat denken ze wel niet bij wikipedia?
Ik zou het ook niet doen, maar je weet hoe het werkt soms.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:47 schreef bascross het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets weghalen? Het geeft Johan extra status.
Nee, volgens de bewerkingsgeschiedenis is het zo'n droeftoeter van wikipedia.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:48 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Nouja "bij wikipedia".. Iemand heeft jou de toevoeging hier zien aankondigen en besloten ff te gaan trollen door hem te verwijderen.
Ik heb al vaker een ban gehad op wikipedia. Het zijn echt een stel trieste kneuzen, maargoed wat kun je ook verwachten van mensen die ''wikipedia-moderator'' zijn?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:01 schreef DrDentz het volgende:
Dan moeten ze de hele pagina over Boudewijn Buch's leven schrappen, dat is ook gebaseerd op vage geruchten en opmerkingen in tv programma's.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:04 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik heb al vaker een ban gehad op wikipedia. Het zijn echt een stel trieste kneuzen, maargoed wat kun je ook verwachten van mensen die ''wikipedia-moderator'' zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |