Zappen dus.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:02 schreef Drassss het volgende:
Nog 20 min uitzending met Iwan - Di-rect en DAT ZEG IK
Iwan alleen al gaat die 20 minuten opmaken.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:02 schreef Drassss het volgende:
Nog 20 min uitzending met Iwan - Di-rect en DAT ZEG IK
Zal straks wel weer een droeftoeter komen melden dat Johan zoiets niet zou zeggen als Van Basten aan tafel zat.quote:
Haha dat is het ballenmeisje bij wk hoofdprijs schieten! Best schattig dat ze steeds moet lachen als wilfred aan het woord is en zij ziet dat ze op tv is... Weet iemand hoe zij heet?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:57 schreef Zipportal het volgende:
Als Wilfred in beeld komt, gaat dat meisje achter de bar constant lachen.Daar moet gewoon iets in.
Daarom heb ik ook een schotel. Kan je zelf lekker zendertjes kiezen, en kom je niet voor een verrassing te staan als de kabelboer bepaald dat ie ff BBC er afhaalt ofzo. En je hebt vrijheid van decoderkeuze inderdaad. BBC1 t/m 4 heb je geen abonnement voor nodig, en je krijgt er nog eens ITV 1 t/m 4 bij (soort van Engelse variant van RTL hier).quote:Op maandag 14 juni 2010 22:56 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nice, ik heb helaas UPC dus kan geen eigen STB kopen
Tamara..quote:Op maandag 14 juni 2010 23:03 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Haha dat is het ballenmeisje bij wk hoofdprijs schieten! Best schattig dat ze steeds moet lachen als wilfred aan het woord is en zij ziet dat ze op tv is... Weet iemand hoe zij heet?
Ook als die er wel is.. Deed ie met Jonker volgens mij ook eens..quote:Op maandag 14 juni 2010 23:03 schreef Drassss het volgende:
Die Derksen durft wel te bashen als de persoon niet aan tafel is he.
Eet smakelijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zeg je eerlijk, vrouwtje komt net binnen gewandeld met een stokbroodje met sardines. Heerlijk.²
Over irrelevantie gesproken.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zeg je eerlijk, vrouwtje komt net binnen gewandeld met een stokbroodje met sardines. Heerlijk.²
En met Petrovic, die was schandalig!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:05 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ook als die er wel is.. Deed ie met Jonker volgens mij ook eens..
Iwan is meer thuis in de Zuid-Afrikaanse boerenworst.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Straks komt Iwan, had hij het maar over vis... maarnee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |