Ze zullen de WK-beelden wel niet mogen laten zien in de herhaling ofzo.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze er uberhaupt niet meer op. Ze staan nu wel online maar zijn niet te bekijken ivm rechten of zoiets...
http://www.rtl.nl/components/sport/vioranje/index_video.xml
Vooral het totale gebrek aan communicatie erover is tenenkrommend. Ze kunnen prima nagaan dat er tienduizenden mensen zijn die geen tijd hadden om naar de tv te kijken of mensen die ervoor kiezen om het sowieso later online terug te kijken.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:50 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Zal wel met rechten te maken hebben, maar wat irritanter is, is dat de middaguitzending er nog niet eens opstaat
Netjesquote:Op maandag 14 juni 2010 23:52 schreef bascross het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Johan_Derksen
Morgen wel een uitgebreide special van Tom Knipping, over verdachte Chinezen op de tribune bij Noord-Korea.quote:
Toch kun je beter een stadion vol gekken hebben met een Pipa, dan met een Vuvuzela.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Morgen wel een uitgebreide special van Tom Knipping, over verdachte Chinezen op de tribune bij Noord-Korea.
Wikipedia.quote:
Dat moet haast wel weggehaald zijn door iemand die dit forum leest.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:44 schreef bascross het volgende:
[..]
Wikipedia.![]()
![]()
Ik ga net zo lang door tot ik een ban krijg, meestal is dat vrij snel overigens.
Waarom zou je zoiets weghalen? Het geeft Johan extra status.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:45 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Dat moet haast wel weggehaald zijn door iemand die dit forum leest.
Nouja "bij wikipedia".. Iemand heeft jou de toevoeging hier zien aankondigen en besloten ff te gaan trollen door hem te verwijderen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:46 schreef bascross het volgende:
* Johan Derksen is verre familie van Johannes Vermeer en is ook naar hem vernoemd. (voordat jullie dit verwijderen, kijk even naar de herhaling van VI Oranje van vanavond en zie hoe Johan hetgeen bevestigt dat ik hier neerzet)
Dit heb ik er neer gezet,Wat denken ze wel niet bij wikipedia?
Ik zou het ook niet doen, maar je weet hoe het werkt soms.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:47 schreef bascross het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets weghalen? Het geeft Johan extra status.
Nee, volgens de bewerkingsgeschiedenis is het zo'n droeftoeter van wikipedia.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:48 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Nouja "bij wikipedia".. Iemand heeft jou de toevoeging hier zien aankondigen en besloten ff te gaan trollen door hem te verwijderen.
Ik heb al vaker een ban gehad op wikipedia. Het zijn echt een stel trieste kneuzen, maargoed wat kun je ook verwachten van mensen die ''wikipedia-moderator'' zijn?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:01 schreef DrDentz het volgende:
Dan moeten ze de hele pagina over Boudewijn Buch's leven schrappen, dat is ook gebaseerd op vage geruchten en opmerkingen in tv programma's.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:04 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik heb al vaker een ban gehad op wikipedia. Het zijn echt een stel trieste kneuzen, maargoed wat kun je ook verwachten van mensen die ''wikipedia-moderator'' zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |