niet rullevant, vind je het trouwens jammer dat morocco er niet bij is dit wk?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zeg je eerlijk, vrouwtje komt net binnen gewandeld met een stokbroodje met sardines. Heerlijk.²
In het geval van VI Oranje is er opzet in het spel iig.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef luckass het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het altijd gezeik is met RTLGemist?![]()
Jaquote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik de enige die zich ergert aan Jaap Stam met zijn "maar goed".²
Als je VI Oranje bedoeld dat nu nog bezig is, is het logisch dat het er nog niet opstaat.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef luckass het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het altijd gezeik is met RTLGemist?![]()
Ook de aflevering van 17:50 is nog niet werkend.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Als je VI Oranje bedoeld dat nu nog bezig is, is het logisch dat het er nog niet opstaat.
Heel erg jammer. Ze hebben een best wel goede selectie. Marokkaanse spelers zijn over het algemeen erg handig met de bal, technisch en veel balgevoel. Ik noem een Boussoufa, El Hamdaoui en Chamakh.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
niet rullevant, vind je het trouwens jammer dat morocco er niet bij is dit wk?
Die bedoel ik inderdaad. Hopelijk kan ik morgenochtend de schade nog inhalen.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ook de aflevering van 17:50 is nog niet werkend.
Ik zie het, nog wel meer uitzendingen. Ach ff geduld hebben denk ik. Staat er morgen wel op.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ook de aflevering van 17:50 is nog niet werkend.
Bijwonen:quote:Op maandag 14 juni 2010 23:19 schreef fiooon het volgende:
Kan je daar bij het KOERHUIS gewoon zo naar binnen lopen of moet je dokken?
Sorry had ff de OP moeten checken ja. Maareh, das niet duur... sterker nog, het is goedkoper dan thuis blijven.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:20 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Bijwonen:
¤ 29,50 per persoon inclusief live BBQ met hamburgers, Zuid Afrikaanse boerenworst, sosaties (saté) geserveerd van een originele Zuid Afrikaanse Braai. Tevens serveren wij verschillende salades, garnituren en stokboord met boter.
15.30 uur BNR WK Nieuws
16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow
17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje
18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje
19:00 – 20.30 uur BBQ
20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken
22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment
Zie OP.
Dat RTLgemist is echt een ruksite. Ik kan me er zo kwaad over maken.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:25 schreef rub3n het volgende:
De vroege aflevering van vandaag is nog niet terug te zien!
Tegen beter weten in hoop ik dat de uitzending van 22:20 zo ineens wel online staat.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:25 schreef rub3n het volgende:
De vroege aflevering van vandaag is nog niet terug te zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:29 schreef -Willempie- het volgende:
Irene
heb mooiere meiden gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |