niet rullevant, vind je het trouwens jammer dat morocco er niet bij is dit wk?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zeg je eerlijk, vrouwtje komt net binnen gewandeld met een stokbroodje met sardines. Heerlijk.²
In het geval van VI Oranje is er opzet in het spel iig.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef luckass het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het altijd gezeik is met RTLGemist?![]()
Jaquote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik de enige die zich ergert aan Jaap Stam met zijn "maar goed".²
Als je VI Oranje bedoeld dat nu nog bezig is, is het logisch dat het er nog niet opstaat.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef luckass het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het altijd gezeik is met RTLGemist?![]()
Ook de aflevering van 17:50 is nog niet werkend.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Als je VI Oranje bedoeld dat nu nog bezig is, is het logisch dat het er nog niet opstaat.
Heel erg jammer. Ze hebben een best wel goede selectie. Marokkaanse spelers zijn over het algemeen erg handig met de bal, technisch en veel balgevoel. Ik noem een Boussoufa, El Hamdaoui en Chamakh.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
niet rullevant, vind je het trouwens jammer dat morocco er niet bij is dit wk?
Die bedoel ik inderdaad. Hopelijk kan ik morgenochtend de schade nog inhalen.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ook de aflevering van 17:50 is nog niet werkend.
Ik zie het, nog wel meer uitzendingen. Ach ff geduld hebben denk ik. Staat er morgen wel op.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ook de aflevering van 17:50 is nog niet werkend.
Bijwonen:quote:Op maandag 14 juni 2010 23:19 schreef fiooon het volgende:
Kan je daar bij het KOERHUIS gewoon zo naar binnen lopen of moet je dokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |