Het is een schandalige dame, zelfs zonder röntgen bril zie ik dat ze geen Brikette Houder aan heeft. Bah.quote:
te onrustig, laat dat volk z'n bek eens houdenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:41 schreef macca728 het volgende:
aardig onrustig in publiek
Koeman heeft nooit gelijk. Zelfs niet als 1+1=2 uit zijn mond komt. Nooit.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Koeman heeft misschien wel gelijk over dat Sneijder en van der Vaart niet in elftal kunnen.˛
Dat was zijn opvatting jaren geleden.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Koeman heeft misschien wel gelijk over dat Sneijder en van der Vaart niet in elftal kunnen.˛
Waarom zou je op die leeftijd nog veel uitgaan dan? Dan ben je toch al lang gesetteld en ga je op zondagochtend met de kids naar de speeltuin of naar je schoonouders?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:45 schreef voetbalkenner het volgende:
Wie is die vervelende blonde hoer achter gijp en stam. Als ik haar zo kan inschatten is zij van het volgende type, eind 20, die niet meer veel uitgaat, en als ze een keer uitgaat zoals naar vi oranje, dan ziet ze haar vrienden weer na een lange tijd en dan moet ze weer bijpraten, en dan heeft ze niet het fatsoen om net als alle andere mensen stil te zijn.
Dat is dus dat wijf dat steeds praatquote:Op maandag 14 juni 2010 22:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nog maar eens eentje dan.
[ afbeelding ]
3 wijntjes hakken erin hoor wanneer je 362 dagen per jaar een brave, suffe huismus bent.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:49 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan dat blonde mokkel achter Gijp. Heb gewoon het fatsoen je bek te houden tijdens een uitzending
is er een stream ofzo?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nog maar eens eentje dan.
[ afbeelding ]
Komt die gehele sfeer, waar o.a. dat mokkel aan mee doet, ook gewoon niet omdat men niet in de studio zit?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:49 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan dat blonde mokkel achter Gijp. Heb gewoon het fatsoen je bek te houden tijdens een uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |