TS zit in de 3e en móét in het oranje komenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
Hahahah ik verwachtte al dat soort reactie's...
Ts zit in de 3e
Had je zijn arm eraf gehakt?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:04 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het zelf niet beter kunnen doen.
Zit in de 4e en is altijd in het kastanjebruinquote:Op maandag 14 juni 2010 22:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
TS zit in de 3e en móét in het oranje komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yer not one of dem smart felers are ye?
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Zit in de 4e en is altijd in het kastanjebruin
HEEEUUUJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat boeit niemand, als TS maar even de MSN + hyves van die blonde geeft.
quote:
Welke barbaar maakt dit soort fotos?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
Pff.
Vandaag moest dus iedereen oranje komen, en dat werdt ook goed opgepikt.
Wat dan opvalt, is dat de kinderen die oranje dragen geen voetbalkijkers zijn, en de kinderen zonder oranje juist wel![]()
Dan staat er ook nog een fotoalbum online ( Misschien iemand van mn school op dit forum? )
En dan krijg je DIT:
http://osgwestfriesland.a(...).php?g2_itemId=75330
Dit is mijn buurmeisje!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:41 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke barbaar maakt dit soort fotos?
[ afbeelding ]
Model Canon EOS 5D Mark II
ISO 500
Sluitertijd Waarde 1/799 sec
Serieus...met daglicht?
Wat een zonde.
Nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:53 schreef voederbietel het volgende:
Moesten jullie ook verplicht naar t voetbal kijken? Op het werefridus was dat wel zo begreep ik, blij dat ik daar niet meer zit.
Ontopic aub jullie beiden.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:55 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
@Voeder
Nee, we mochten gewoon weg na half 1. Je mocht wel op school kijken op een groot scherm...
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:57 schreef Rectum het volgende:
http://osgwestfriesland.a(...).php?g2_itemId=69168
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tom Selleckquote:Op maandag 14 juni 2010 23:08 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas daar in het middon.
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:57 schreef ReWout het volgende:
HOCKEY ALBUM!!!!!!!!!!!
http://osgwestfriesland.a(...).php?g2_itemId=73819
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:19 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Een Voe met ei en yoghurt op haar gezicht voor je topikjen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:45 schreef Penisbaard het volgende:
We hebben nog nooit wraak genomen op de Vikingen vanwege al die jaren dat ze onze kustlijn plunderden. Komende winter ga ik met mijn boot de Noorse kustlijn plunderen en Voe meenemen![]()
Wie gaat mee?
![]()
Woont ze in Oslo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:45 schreef Penisbaard het volgende:
We hebben nog nooit wraak genomen op de Vikingen vanwege al die jaren dat ze onze kustlijn plunderden. Komende winter ga ik met mijn boot de Noorse kustlijn plunderen en Voe meenemen![]()
Wie gaat mee?
![]()
Ik vind ze allebij niet zo mooi. Waarom hebben ze trouwens een penispak aan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:04 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Die kutteef die rechts staat maakt mij trouwens kwaad, ze staat ook op bijna elke foto met Voe een beetje smerig te wezen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hønefoss dacht ik? Ze woont in hetzelfde plaatsje als Hege.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, volgens mij Stavanger.
Ja, dat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:32 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Hønefoss dacht ik? Ze woont in hetzelfde plaatsje als Hege.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:32 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Hønefoss dacht ik? Ze woont in hetzelfde plaatsje als Hege.
quote:
Gezellig met de andere Nederlandersquote:De gemeenteregistratie telde 47 personen met (van oorsprong) de Nederlandse nationaliteit.
ik wil weer terug naar schoolquote:
landverraderquote:
Kutkop + misvormde voetenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:04 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Die kutteef die rechts staat maakt mij trouwens kwaad, ze staat ook op bijna elke foto met Voe een beetje smerig te wezen.
Fokmeetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:49 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.ringeriksdagen.no/
4 september is het weer feest
Pieter-utd heeft blaasproblemenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:48 schreef Pieter-utd het volgende:
Mijn onderbroekje voelt ineens wat vochtig aan en heb een gek gevoel in mijn buikje :s
Noorse pittige kapselsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:49 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.ringeriksdagen.no/
4 september is het weer feest
Oei goed puntquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan het risico lopen dat Lamon. de enige is en er met Hege en Voe vandoor gaat zeker.
Die gedachte maakt mij woestquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan het risico lopen dat Lamon. de enige is en er met Hege en Voe vandoor gaat zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:19 schreef Dingess het volgende:
[ afbeelding ]
Ginger do have souls!Bedoel je deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:19 schreef Dingess het volgende:
[ afbeelding ]
Ginger do have souls!Had je maar hetero moeten worden, dan zou je het wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Sorry, maar ik val niet op kleine meisjes (zonder rondingen).quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Had je maar hetero moeten worden, dan zou je het weten
ik zit daar op schoolquote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
Pff.
Vandaag moest dus iedereen oranje komen, en dat werdt ook goed opgepikt.
Wat dan opvalt, is dat de kinderen die oranje dragen geen voetbalkijkers zijn, en de kinderen zonder oranje juist wel![]()
Dan staat er ook nog een fotoalbum online ( Misschien iemand van mn school op dit forum? )
En dan krijg je DIT:
http://osgwestfriesland.a(...).php?g2_itemId=75330
Liefde kent geen leeftijdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:26 schreef Dingess het volgende:
[..]
Sorry, maar ik val niet op kleine meisjes (zonder rondingen).
ik heb haar sirieus op hyvesquote:Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef 9611Niels het volgende:
Hé TS, hyves van deze AUB.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:26 schreef Dingess het volgende:
[..]
Sorry, maar ik val niet op kleine meisjes (zonder rondingen).
wat heb je der voor over?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Baas.
[ afbeelding ]
Hyves, MSN, geef het.
Sirieus? Oké.quote:
Sirieuze klappen hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:30 schreef Rectum het volgende:
[..]
Anders krijg je virtuele klappen van alle bazen () in dit topic.
ik klap iedereenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:30 schreef Rectum het volgende:
Anders krijg je virtuele klappen van alle bazen () in dit topic, internetheldje.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:30 schreef Internetheld het volgende:
http://juliaraaijman.hyves.nl/
dit is der als ik me niet vergis
Hij doet het ook nog, hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:30 schreef Internetheld het volgende:
http://juliaraaijman.hyves.nl/
dit is der als ik me niet vergis
lekker naïef nogquote:
Da's ook weer zoquote:
Leeftijd links?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:33 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ze allebei karnen.
die rechterquote:
ff via PMquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:42 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
Internetheld, hoe heet je en in welke klas zit je?
Nu we hebben wat we willen laten we je keihard zakken, je bent nu nutteloos. Haha! ha! ha-ha haa!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:44 schreef Internetheld het volgende:
jullie moeten mij dankbaar zijn ik heb julli eder hyves verschaft
Neequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:44 schreef Internetheld het volgende:
jullie moeten mij dankbaar zijn ik heb julli eder hyves verschaft
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nu we hebben wat we willen laten we je keihard zakken, je bent nu nutteloos. Haha! ha! ha-ha haa!
Gvd, ik zou haar keihard raken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:39 schreef Penisbaard het volgende:
http://twitter.com/juliaraaijman
[ afbeelding ]
R.I.P.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef HerbertThePervert het volgende:
Hahahahhaha hier zit ik ook op school
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef HerbertThePervert het volgende:
Hahahahhaha hier zit ik ook op school
Pics van jullie school?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:51 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
Herbertthepervert is de echte baas van de school![]()
En die internetheld ken ik dus
Ik vind de linker beter dan de rechterquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:33 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ze allebei karnen.
Ik las zonder kleren. Maar helaas.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:06 schreef 9611Niels het volgende:
hahhahahahaha ik ben vandaag met mijn kleren aan in het ijselmeer gesprongen en daarna weer terug de les in gegaan #enjoylife
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:05 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik vind de linker beter dan de rechter
quote:
Julia vs. Voe, the debat begins.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ook.
En Voe is beter dan iedereen.
Dat is Brittquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:16 schreef Pieter-utd het volgende:
Wie is die vuige slet die naast Julia zit in dat shirt?
It doesn't matter, leave her alone, I'm serious!!1!!1quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:16 schreef Pieter-utd het volgende:
Wie is die vuige slet die naast Julia zit in dat shirt?
Wow, ze lijkt minstens 15 jaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto was Voe 13.
Oh, dan kies ik voor Voe. Alleen heb ik al gestemd.quote:
Democratiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oh, dan kies ik voor Voe. Alleen heb ik al gestemd.
Inderdaad, afschaffen en wel nu!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
DemocratieDan krijg je dit soort dingen
Je moeder.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:21 schreef HerbertThePervert het volgende:
Penisbaard wie ben jij
Zet je Julia Raaijman dan ook in de OP?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:27 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
Als dit topic vol is maak ik een osg topic aan []
(osg = school )
Voe ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:29 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Zet je Julia Raaijman dan ook in de OP?
is dat je fav pic van haar PenisB?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto was Voe 13.
goed idee apquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:31 schreef AdvancedPower het volgende:
Beter maakt die Julia nu naaktfoto's en post ze ze dan hier.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:31 schreef AdvancedPower het volgende:
linksquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:13 schreef 9611Niels het volgende:
Julia
[ afbeelding ]
(rechts)
Voe
[ afbeelding ]
Poll: Julia of Voe?Julia Voe
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja, beter wel ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:31 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik las brittdezwangerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is Britt
http://brittdezwager.hyves.nl/
Picsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is Britt
quote:
Neequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:53 schreef Dingess het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden FOK!ers echte vrouwen niet lekker (genoeg)? Dit is toch vele malen beter dan zo'n '13 in een dozijn' blondje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blond en jong zijn, is volgens mij voldoende hier.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:54 schreef fs180 het volgende:
En dan post je een 13 in een dozijn brunette
13 of niet, ik zou haar kei- en keihard geven.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto was Voe 13.
21-02-1978quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
13 of niet, ik zou haar kei- en keihard geven.
it's worth the jail timequote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is Britt
quote:hallon britt
ik vin jou leukenmeid
miss kunen wij xtje wat afspreker
groetjens jenz janssen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
____!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
QFTquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:54 schreef fs180 het volgende:
En dan post je een 13 in een dozijn brunette
The remedy is the experience.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:08 schreef denkjedat het volgende:
osg![]()
titaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HoornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The remedy is the experience.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: