TS zit in de 3e en móét in het oranje komenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
Hahahah ik verwachtte al dat soort reactie's...
Ts zit in de 3e
Had je zijn arm eraf gehakt?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:04 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het zelf niet beter kunnen doen.
Zit in de 4e en is altijd in het kastanjebruinquote:Op maandag 14 juni 2010 22:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
TS zit in de 3e en móét in het oranje komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yer not one of dem smart felers are ye?
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Zit in de 4e en is altijd in het kastanjebruin
HEEEUUUJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat boeit niemand, als TS maar even de MSN + hyves van die blonde geeft.
quote:
Welke barbaar maakt dit soort fotos?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
Pff.
Vandaag moest dus iedereen oranje komen, en dat werdt ook goed opgepikt.
Wat dan opvalt, is dat de kinderen die oranje dragen geen voetbalkijkers zijn, en de kinderen zonder oranje juist wel![]()
Dan staat er ook nog een fotoalbum online ( Misschien iemand van mn school op dit forum? )
En dan krijg je DIT:
http://osgwestfriesland.a(...).php?g2_itemId=75330
Dit is mijn buurmeisje!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:41 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke barbaar maakt dit soort fotos?
[ afbeelding ]
Model Canon EOS 5D Mark II
ISO 500
Sluitertijd Waarde 1/799 sec
Serieus...met daglicht?
Wat een zonde.
Nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:53 schreef voederbietel het volgende:
Moesten jullie ook verplicht naar t voetbal kijken? Op het werefridus was dat wel zo begreep ik, blij dat ik daar niet meer zit.
Ontopic aub jullie beiden.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:55 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
@Voeder
Nee, we mochten gewoon weg na half 1. Je mocht wel op school kijken op een groot scherm...
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:57 schreef Rectum het volgende:
http://osgwestfriesland.a(...).php?g2_itemId=69168
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tom Selleckquote:Op maandag 14 juni 2010 23:08 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas daar in het middon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |