Hønefoss dacht ik? Ze woont in hetzelfde plaatsje als Hege.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, volgens mij Stavanger.
Ja, dat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:32 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Hønefoss dacht ik? Ze woont in hetzelfde plaatsje als Hege.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:32 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Hønefoss dacht ik? Ze woont in hetzelfde plaatsje als Hege.
quote:
Gezellig met de andere Nederlandersquote:De gemeenteregistratie telde 47 personen met (van oorsprong) de Nederlandse nationaliteit.
ik wil weer terug naar schoolquote:
landverraderquote:
Kutkop + misvormde voetenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:04 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Die kutteef die rechts staat maakt mij trouwens kwaad, ze staat ook op bijna elke foto met Voe een beetje smerig te wezen.
Fokmeetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:49 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.ringeriksdagen.no/
4 september is het weer feest
Pieter-utd heeft blaasproblemenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:48 schreef Pieter-utd het volgende:
Mijn onderbroekje voelt ineens wat vochtig aan en heb een gek gevoel in mijn buikje :s
Noorse pittige kapselsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:49 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.ringeriksdagen.no/
4 september is het weer feest
Oei goed puntquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan het risico lopen dat Lamon. de enige is en er met Hege en Voe vandoor gaat zeker.
Die gedachte maakt mij woestquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan het risico lopen dat Lamon. de enige is en er met Hege en Voe vandoor gaat zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:19 schreef Dingess het volgende:
[ afbeelding ]
Ginger do have souls!Bedoel je deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:19 schreef Dingess het volgende:
[ afbeelding ]
Ginger do have souls!Had je maar hetero moeten worden, dan zou je het wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Sorry, maar ik val niet op kleine meisjes (zonder rondingen).quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Had je maar hetero moeten worden, dan zou je het weten
ik zit daar op schoolquote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
Pff.
Vandaag moest dus iedereen oranje komen, en dat werdt ook goed opgepikt.
Wat dan opvalt, is dat de kinderen die oranje dragen geen voetbalkijkers zijn, en de kinderen zonder oranje juist wel![]()
Dan staat er ook nog een fotoalbum online ( Misschien iemand van mn school op dit forum? )
En dan krijg je DIT:
http://osgwestfriesland.a(...).php?g2_itemId=75330
Liefde kent geen leeftijdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:26 schreef Dingess het volgende:
[..]
Sorry, maar ik val niet op kleine meisjes (zonder rondingen).
ik heb haar sirieus op hyvesquote:Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef 9611Niels het volgende:
Hé TS, hyves van deze AUB.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:26 schreef Dingess het volgende:
[..]
Sorry, maar ik val niet op kleine meisjes (zonder rondingen).
wat heb je der voor over?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Baas.
[ afbeelding ]
Hyves, MSN, geef het.
Sirieus? Oké.quote:
Sirieuze klappen hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:30 schreef Rectum het volgende:
[..]
Anders krijg je virtuele klappen van alle bazen () in dit topic.
ik klap iedereenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:30 schreef Rectum het volgende:
Anders krijg je virtuele klappen van alle bazen () in dit topic, internetheldje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |