SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:19 schreef Dingess het volgende:
[ afbeelding ]
Ginger do have souls!Bedoel je deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:19 schreef Dingess het volgende:
[ afbeelding ]
Ginger do have souls!Had je maar hetero moeten worden, dan zou je het wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Sorry, maar ik val niet op kleine meisjes (zonder rondingen).quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Had je maar hetero moeten worden, dan zou je het weten
ik zit daar op schoolquote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
Pff.
Vandaag moest dus iedereen oranje komen, en dat werdt ook goed opgepikt.
Wat dan opvalt, is dat de kinderen die oranje dragen geen voetbalkijkers zijn, en de kinderen zonder oranje juist wel![]()
Dan staat er ook nog een fotoalbum online ( Misschien iemand van mn school op dit forum? )
En dan krijg je DIT:
http://osgwestfriesland.a(...).php?g2_itemId=75330
Liefde kent geen leeftijdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:26 schreef Dingess het volgende:
[..]
Sorry, maar ik val niet op kleine meisjes (zonder rondingen).
ik heb haar sirieus op hyvesquote:Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef 9611Niels het volgende:
Hé TS, hyves van deze AUB.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:26 schreef Dingess het volgende:
[..]
Sorry, maar ik val niet op kleine meisjes (zonder rondingen).
wat heb je der voor over?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Baas.
[ afbeelding ]
Hyves, MSN, geef het.
Sirieus? Oké.quote:
Sirieuze klappen hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:30 schreef Rectum het volgende:
[..]
Anders krijg je virtuele klappen van alle bazen () in dit topic.
ik klap iedereenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:30 schreef Rectum het volgende:
Anders krijg je virtuele klappen van alle bazen () in dit topic, internetheldje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |