Ja, maar ik kijk enkel vanwege de gezelligheid die het nationalisme meebrengt op dagen als vandaag. Verder is dat gratis bier, wat er hopelijk komt, ook ideaal. Heb jij trouwens ook iets gepoulet? Ik 2-0 voor Nederland.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij gaat dus iig wel voetbal volgen.Gratis bier is altijd goed.
Dat zijn de betere weekendjes
190.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:31 schreef Potloodvis het volgende:
Sky, hoeveel punten heb je met de poule van Hyves?
Nee, ik niet, op mn werk deden we dat wel en dan zei ik zomaar wat, want ik heb geen idee wie er goed zijn en wie niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ik kijk enkel vanwege de gezelligheid die het nationalisme meebrengt op dagen als vandaag. Verder is dat gratis bier, wat er hopelijk komt, ook ideaal. Heb jij trouwens ook iets gepoulet? Ik 2-0 voor Nederland.
Doe je goed, mijn hoogste mattie heeft 470.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik 460. Sta eerste van al mijn vrienden en ook hoog op de totale ranking.
Volgens mijn poule op Hyves.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:40 schreef Skylark. het volgende:
NED - DEN: 3-1
JAP - KAM: 2-3
ITA - PAR: 3-1
Goed genoeg voor 3 punten.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik niet, op mn werk deden we dat wel en dan zei ik zomaar wat, want ik heb geen idee wie er goed zijn en wie niet.
Ik zeg 1-0 voor NlIs dat goed?
Ja, staat hij hoog? Want ik sta 527e van de 254607 deelnemers. De nummer 2 heeft bij mij 'maar' 300 punten.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doe je goed, mijn hoogste mattie heeft 470.
Ik bedoel 3 punten voor Nederland hè.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moet ik er nog heel wat om aan de 460 te komen
Je hebt zeker met het gevoel van het EK gepoulet.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:45 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb overal te hoge uitslagen.Vooral bij wedstrijden van Nederland.
Positie 370.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, staat hij hoog? Want ik sta 527e van de 254607 deelnemers. De nummer 2 heeft bij mij 'maar' 300 punten.
Geen idee, maar er is ook een reservekeeper die het WK laat schieten omdat zijn kindje Leukemie heeft en er slecht aan toe is. Voor zo'n vader heb ik respect.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, dr is de een of andere reservekeeper ofzo vader geworden gisteren toen hij daar zat en zn vrouw hier en ik zou dat heul niet leuk gevonden hebben
Zeg dat danquote:Op maandag 14 juni 2010 10:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik bedoel 3 punten voor Nederland hè.
Ja, maar ik deed het ook in één keer en had er niet zoveel in. Heb het afgeraffeld.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt zeker met het gevoel van het EK gepoulet.
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg dat dan![]()
Niks voor mij, dat voetbal
Ik vind het niet meer dan logisch eigenlijk...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen idee, maar er is ook een reservekeeper die het WK laat schieten omdat zijn kindje Leukemie heeft en er slecht aan toe is. Voor zo'n vader heb ik respect.
Ik ben een vrouw, ik hoef dat niet te weten allemaal. Hoeveel punten krijg ik dan als ik het goed heb?quote:
Geen idee, dat verschilt per poule.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik hoef dat niet te weten allemaal. Hoeveel punten krijg ik dan als ik het goed heb?
Ja, maar ik denk dat er ook egoïsten bestaan die andersom denken.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan logisch eigenlijk...
Kinderen > WK
Ik vind dat ik punten extra moet krijgen omdat ik niet weet wat ik zegquote:Op maandag 14 juni 2010 10:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen idee, dat verschilt per poule.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:03 schreef reetveter het volgende:
Eerste tentamen gehad vanmorgen. Ik was er helaas niet bij
Kthnxbai.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:06 schreef Versvandepers het volgende:
Half NL stopt met werken om voetbal, lutsers
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:06 schreef Versvandepers het volgende:
En dat nieuws heb je net letterlijk binnen gekregen?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:06 schreef Versvandepers het volgende:
Jonghe watquote:
Terecht.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:06 schreef Versvandepers het volgende:
Heeft je vriendin weer honger ja?quote:
Mag je niet gewoon normaal binnen zitten?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jonghe wat. Breda is ook leuk, ze hebben op de markt schermen en tribunes neergezet
.
Ik moet als een mongooltje binnen zitten.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mag je niet gewoon normaal binnen zitten
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mag je niet gewoon normaal binnen zitten?
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan logisch eigenlijk...
Kinderen > WK
Nee, die is er vandaag niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heeft je vriendin weer honger ja?
quote:
Die stond ook al in dat topic WAAAquote:
Hoe is 'tquote:Op maandag 14 juni 2010 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Die stond ook al in dat topic WAAA
Goedquote:
Haha, oké. Met mij gaat het wel goed, toe aan vakantie maar dat heb ik ook bijna gelukkigquote:Op maandag 14 juni 2010 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed
Nu boodschappen doen voor zaterdag
dus weer weg
En met jou? Dan lees ik dat als ik terug kom
Het WK draait op de emoties van mensen. De negatieve en de positieve. Die moet je niet uitschakelen. Die moet je zo diep mogelijk beleven.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zenuwachtig zijn is een emotie, emoties kun je uitschakelen.
En de bron ligt wederom in dit topic.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:44 schreef Bragi het volgende:
reetveter doet een vaderlandse rickroll via teh twitterz.
Zie hem trollen.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zenuwachtig zijn is een emotie, emoties kun je uitschakelen.
Wat kankersmerigquote:Op maandag 14 juni 2010 11:52 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zijn er klaar voor. Gewoon omdat nutteloos
Pilsener van de AHquote:Op maandag 14 juni 2010 11:52 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zijn er klaar voor. Gewoon omdat nutteloos
Ik heb echt gigantische smetvreesquote:Op maandag 14 juni 2010 11:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die foto valt nog redelijk mee vergeleken met de realiteit.
Heb je geluk dat je hier nooit hoeft te komen want het is hier een kankerbendequote:
Krijg je die ook bij 50 euro boodschappenquote:
Op zolder met jezelf bedoel je.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben weg vrienden, tuinfeest.![]()
Geniet ervan vanmiddag![]()
Dat dit kan in Nederlandquote:Op maandag 14 juni 2010 11:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je geluk dat je hier nooit hoeft te komen want het is hier een kankerbende. Als je met je blote poten loopt is die sowieso bruin als je 4 meter loopt.
Uhu, daar blijft het ook bij zekerquote:Op maandag 14 juni 2010 11:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar we hebben voorgenomen deze week op te gaan ruimen.
Boeiende film.quote:
Ik heb het inderdaad al een paar maanden.quote:
Ja, maar dat is niet erg. Het is erger als het gewoon goor is en je ziet niet meer wat voor gorigheid het nu precies isquote:Op maandag 14 juni 2010 12:20 schreef reetveter het volgende:
Whehe, Allure, iemand heeft net ook een glas melk om laten vallen.
Had je Joran ook maar niet toe moeten laten als huisgenoot.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:22 schreef reetveter het volgende:
In onze keuken ahngt ook een lucht alsof er een lijk ligt
matigquote:Op maandag 14 juni 2010 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had je Joran ook maar niet toe moeten laten als huisgenoot.
Hoe moet je dat doen met breinaalden, dan hoef ik niet naar CASA voor een abortuspil.quote:
TR want innocent until proven guiltyquote:Op maandag 14 juni 2010 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had je Joran ook maar niet toe moeten laten als huisgenoot.
Je bent zelf matig.quote:
Wat ga jij onlief doen tegen mij?quote:Op maandag 14 juni 2010 12:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
TR want innocent until proven guilty.
Dat m'n vriendin blijkbaar smetvrees heeft.quote:
Ik haat heul niet. Ik zou ook mensen vermoorden die zonder toestemming aan mijn laptop komen.quote:
Maar ik ben dan ook geen lekker wijf.quote:
Nou dan.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik haat heul niet. Ik zou ook mensen vermoorden die zonder toestemming aan mijn laptop komen.
quote:TheKC ✆ to me
show details 12:07 (22 minutes ago)
Heb je het gehaald dan? Ik ga ook naar eens richting huis.
Ik zou haar eerst kankerhard op haar neus slaan met mijn elleboog en vervolgens een minuut lang wurgen, en als ze dan nog ademt zou ik mn shirt hard in haar gezicht duwen.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik haat heul niet. Ik zou ook mensen vermoorden die zonder toestemming aan mijn laptop komen.
WD wat ben je toch gewelddadig.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou haar eerst kankerhard op haar neus slaan met mijn elleboog en vervolgens een minuut lang wurgen, en als ze dan nog ademt zou ik mn shirt hard in haar gezicht duwen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou haar eerst kankerhard op haar neus slaan met mijn elleboog en vervolgens een minuut lang wurgen, en als ze dan nog ademt zou ik mn shirt hard in haar gezicht duwen.
En daarna haar broek en schoenen aantrekken.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Om twee koppen koffie in te halen.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
En daarna haar broek en schoenen aantrekken.
quote:
Aha, spotify begint op te komen, nu al!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:39 schreef Bragi het volgende:
538 WK 2010 Voetbalhits: http://open.spotify.com/user/h23/playlist/2GG7qdJP2aWiUhnfiOcJqN
..en tegen haar dan zowel leven- als broekloze lichaam aan te rijden, de themesong van the mighty morphin power rangers minutenlang monotoon reciterend.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Om twee koppen koffie in te halen.
Vanwege voetbal?quote:Op maandag 14 juni 2010 12:49 schreef Allure_ het volgende:
Godse graftyfus, iedereen hier is zó nerveus dat ik niet meer normaal kan werken.
Nee, vanwege het lokale korfbal team dat vandaag voor promotie/degradatie speelt.quote:
Ik wilde ook zoiets zeggen. Thanks.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, vanwege het lokale korfbal team dat vandaag voor promotie/degradatie speelt.
Als die collega's of hun kinderen zelf in dat team zouden spelen, had ik dat in tegenstelling tot voetbal (quote:Op maandag 14 juni 2010 12:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, vanwege het lokale korfbal team dat vandaag voor promotie/degradatie speelt.
Och, weer iemand die probeert te rellen door te zeggen dat voetbal kansloos isquote:Op maandag 14 juni 2010 12:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als die collega's of hun kinderen zelf in dat team zouden spelen, had ik dat in tegenstelling tot voetbal () een prima reden gevonden.
Ik vind jouw kaolo msn tories leuk.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Och, weer iemand die probeert te rellen door te zeggen dat voetbal kansloos is. Kom dat godverdomme tegen me op msn zeggen vriend dan maak ik je HE-LE-MAAL af met mijn kaolo msn tories.
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind jouw kaolo msn tories leuk.
Ik vind voetbal als sport helemaal niet kansloos, de hele hype eromheen en er zelfs nerveus van (claimen te) worden daarentegen..quote:Op maandag 14 juni 2010 12:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Och, weer iemand die probeert te rellen door te zeggen dat voetbal kansloos is. Kom dat godverdomme tegen me op msn zeggen vriend dan maak ik je HE-LE-MAAL af met mijn kaolo msn tories.
Dan is het goed. En boeie, iedereen beleeft het anders.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vind voetbal als sport helemaal niet kansloos, de hele hype eromheen en er zelfs nerveus van (claimen te) worden daarentegen..
Oké en nu je mond dicht!quote:Op maandag 14 juni 2010 13:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vind voetbal als sport helemaal niet kansloos, de hele hype eromheen en er zelfs nerveus van (claimen te) worden daarentegen..
Dominante vrouwen/meisjes zijn leuk als ze naakt zijn en in je slaapkamer, op fora not so much.quote:
Ik ben nu ook nog naakt, dus klaag niet zo.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dominante vrouwen/meisjes zijn leuk als ze naakt zijn en in je slaapkamer, op fora not so much.
Fair enough.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben nu ook nog naakt, dus klaag niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:22 schreef wolvendagen het volgende:
Dat is bijna verkeersagent oranje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Intensiteit aangepast.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is bijna verkeersagent oranje.
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:22 schreef wolvendagen het volgende:Geil wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Ik ken haar ergens van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna iedereen zit in de kantine naar het WK te kijken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken haar ergens van.
Bijna iedereen zit in de kantine naar het WK te kijken.
Gelezenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, oké. Met mij gaat het wel goed, toe aan vakantie maar dat heb ik ook bijna gelukkig.
Merkt toch niemand als die plat gaat, iedereen zit voetbal te kijken.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Heel server park plat straks. "Ja we komen zo"
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
wat een stuk kanker van een eerste helft
Ik gok dat NL achter staat?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
wat een stuk kanker van een eerste helft
lekker terughoudend. en kanker slecht dat die bal ook maar in de buurt van stekelenburg kwam.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
lekker terughoudend. en kanker slecht dat die bal ook maar in de buurt van stekelenburg kwam.
Oh.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
0-0 maar ze spelen niet optimaal.
Wat. Ze verdedigde echt slecht zodra de bal op onze helft kwam.quote:
Denemarken heeft 1 kans gehadquote:Op maandag 14 juni 2010 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat. Ze verdedigde echt slecht zodra de bal op onze helft kwam.
.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef reetveter het volgende:
Die wedstrijd is ook niet leuk maar dat maakt echt niks uit. Zo groeien ze alleen maar in het toernooi. Het nodige is dat Nederland gewoon wint en dat gebeurt echt wel als je ziet hoe ze aanvallen. Dirk Kuyt moet er alleen gewoon even uit gehaald worden. Tevens hebben de meeste gewoon geen verstand van voetbal als ze gaan zeiken dat het slecht is
. Het is de eerste wedstrijd op een WK, dat betekent aftasten voor zo'n jonge ploeg.
dit. Mensen die denemarken onderschattenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Denemarken heeft 1 kans gehad. En die lui hebben echt geen slechte ploeg hoor.
Dat dusquote:Op maandag 14 juni 2010 14:23 schreef wise het volgende:
[..]
.
slecht is het niet, alleen saai en ongecontroleerd
Ik heb het ook niet over Denemarken. Ik vind dat Nederland slecht aan het verdedigen is. Die bal van Bendtner had echt niet hoeven gebeuren als meneer de Captain een beetje beter zijn poot had uitgestoken.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Denemarken heeft 1 kans gehad. En die lui hebben echt geen slechte ploeg hoor.
Ja, v Bronckhorst staat dan ook bekend als de zwakke schakelquote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over Denemarken. Ik vind dat Nederland slecht aan het verdedigen is. Die bal van Bendtner had echt niet hoeven gebeuren als meneer de Captain een beetje beter zijn poot had uitgestoken.
Ze staan magertjes qua verdediging hoor. Denemarken verdedigd veeeeeeeeeeel beter. En Kuyt moet er ook gewoon uit trouwens.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, v Bronckhorst staat dan ook bekend als de zwakke schakel. En Nederland verdedigt helemaaaal niet slecht opzich.
Daarom zeg ik dus, Denemarken is helemaal geen slechte ploeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze staan magertjes qua verdediging hoor. Denemarken verdedigd veeeeeeeeeeel beter. En Kuyt moet er ook gewoon uit trouwens.
Jij bent zelf een sneijder is echt een tjappie met ze vrijetrappen vanaf 100meter met ze kabouterbeentjesquote:Op maandag 14 juni 2010 14:29 schreef bamboe007 het volgende:
sneijder is echt een tjappie met ze vrijetrappen vanaf 100meter met ze kabouterbeentjes
Ik heb nergens gezegd van wel hoor. Ik zeg dat ik Nederland niet optimaal vindt spelen.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus, Denemarken is helemaal geen slechte ploeg.
Zeg ik, aftasten.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd van wel hoor. Ik zeg dat ik Nederland niet optimaal vindt spelen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:30 schreef ViaRegnum het volgende:
O o
/¯/____________________________/
| Ima Blowin' Ma VUVUZELA BBBZZZZZZZZZZZZZZZ
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\
Vuvuzeladude voor je slowchat
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:30 schreef ViaRegnum het volgende:
O o
/¯/____________________________/
| Ima Blowin' Ma VUVUZELA BBBZZZZZZZZZZZZZZZ
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\
Vuvuzeladude voor je slowchat
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dus, doelpunt gemist. net toen ik naar de wc was....
Waarom datquote:Op maandag 14 juni 2010 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
Rv is een kruising van heel veel voetballers.
Ik vind jou op een paar voetballers lijken.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom dat?
Gister werd ik wel weer vergeleken met Ronaldo. Die vergelijking snap ik nog steeds totaal niet.
Mehquote:Op maandag 14 juni 2010 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze nog het meest. Omdat je ook een foto heb waar je kop precieeees hetzelfde is.![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent uiteraard aantrekkelijker.
Die had ik al gepost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
nicequote:
quote:
Sowieso zijn heel veel mensen aan het werk op een doordeweekse dag.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:24 schreef Lamon. het volgende:
Is het weer afgelopen, ik zat ff in de zon, was lekker rustig op straat trouwens.
Dus toch.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso zijn heel veel mensen aan het werk op een doordeweekse dag.
Het was maar een suggestie.quote:
90 minuten is lang als je niet kan soppen.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:02 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind Japaners niet echt aantrekkelijk, dus het wordt een saaie wedstrijd.
Behalve vandaag, want de helft had vrij genomen.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij is oud zat om het zelf te wetenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens, ik zei hier laatst toch dat mn vader stiekem rookt.
Aapje heeft eergisteren de sigaretten gevonden en ik vind het kut, ik zei al ooit tegen 'm dat ik het wist. En toen ging ie dik in de ontkenning en had ook geen bewijs. Nu dus wel, wat moet ik doen?
Vind beetje eng.
En jij niet?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Behalve vandaag, want de helft had vrij genomen.
Eh? Normaal klagen vrouwen juist altijd als ze moeten soppen. Dan is 90 minuten voor een auto of de woonkamer al te lang.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
90 minuten is lang als je niet kan soppen.
Waarom rookt je vader stiekem, laat die man lekker genieten.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Aapje heeft eergisteren de sigaretten gevonden en ik vind het kut, ik zei al ooit tegen 'm dat ik het wist. En toen ging ie dik in de ontkenning en had ook geen bewijs. Nu dus wel, wat moet ik doen?
Vind beetje eng.
Tja, op vaste niet zelfgekozen uren moeten werken is niet alles nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja duh, dat bedoel ik ook niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij is oud zat om het zelf te weten
Vrij nemen voor voetbalquote:Op maandag 14 juni 2010 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jij niet?![]()
Hier is er ook eentje vrij, maar dat kwam toevallig zo uit.
Mn vader is net een puber, indd als je lekker wil roken zeg het dan.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom rookt je vader stiekem, laat die man lekker genieten.
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
90 minuten is lang als je niet kan soppen.
Wat.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Vind beetje eng.
Werken moet je toch, of je wil of niet, werken zul je.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tja, op vaste niet zelfgekozen uren moeten werken is niet alles nee.
Zeker niet als het tof weer is.
Ik zit er met mijn rug naar toe.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrij nemen voor voetbal [ afbeelding ]. Bovendien zou dat ook niet nodig zijn als het me wel een kanker interesseerde want iedereen zat gewoon in de kantine te kijken, inclusief de directeur himself.
Dat valt wel mee.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werken moet je toch, of je wil of niet, werken zul je.
Toepasselijk, want ik zit te blokken voor een tentamen.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:12 schreef Lamon. het volgende:
Nee, je zit op fok!.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toepasselijk, want ik zit te blokken voor een tentamen.
Wat doe je hier dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toepasselijk, want ik zit te blokken voor een tentamen.
Daar kom je nooit meer vanaf, de belastingquote:Op maandag 14 juni 2010 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Belasting betalen daarentegen.
quote:
Multitasken?quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oja, vrouw natuurlijk. [ afbeelding ]
Nog steeds ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oja, vrouw natuurlijk. [ afbeelding ]
Ik ben echt benieuwd wat ze bedoelt met 'Aapje'. Weet iemand het?quote:
Neequote:
Niet door BP overigens, die schijnt niet zo goed te zijn met boren.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze laat haar baarmoeder wegboren binnenkort.
Gelukkig niet.quote:
Gaat het wel goed verder?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet door BP overigens, die schijnt niet zo goed te zijn met boren.
Mijn oma.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Bejaarde vrouwen krijgen soms wel een baard of snor.
En vuvuzela's.quote:
Ja, maar...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
BP staat anders alom in het nieuws nu met dat boorincident.
Nietquote:Op maandag 14 juni 2010 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
Wat negeren jullie me?
Ze is 84, ik denk niet dat die zich nog mooi moet maken om te bouncen in da clubz.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Goor. Dat hoor je te harsen/epileren. Helaas zijn er maar bar weinig vrouwen die dat doen ja.
Het is wel beter dan hubbie of mijn ventje.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef reetveter het volgende:
Als mijn vriendin me aapje zou noemen zou ik der slaan.
Nietsquote:
Oke, het beeld wat ik nu van jouw oma heb, is echt viesss.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is 84, ik denk niet dat die zich nog mooi moet maken om te bouncen in da clubz.
Die hebben een snor om zichzelf te beschermen tegen voortplanting.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sommige vrouwen hebben gewoon een baard en of snor zonder bejaard te zijn hoor
Maakt niet uit. Volgens mij heeft dat er meer mee te maken of je dat in je hebt of niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is 84, ik denk niet dat die zich nog mooi moet maken om te bouncen in da clubz.
Ik en mijn hubbie krijgen een beeb.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is wel beter dan hubbie of mijn ventje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |