Hij is oud zat om het zelf te wetenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens, ik zei hier laatst toch dat mn vader stiekem rookt.
Aapje heeft eergisteren de sigaretten gevonden en ik vind het kut, ik zei al ooit tegen 'm dat ik het wist. En toen ging ie dik in de ontkenning en had ook geen bewijs. Nu dus wel, wat moet ik doen?
Vind beetje eng.
En jij niet?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Behalve vandaag, want de helft had vrij genomen.
Eh? Normaal klagen vrouwen juist altijd als ze moeten soppen. Dan is 90 minuten voor een auto of de woonkamer al te lang.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
90 minuten is lang als je niet kan soppen.
Waarom rookt je vader stiekem, laat die man lekker genieten.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Aapje heeft eergisteren de sigaretten gevonden en ik vind het kut, ik zei al ooit tegen 'm dat ik het wist. En toen ging ie dik in de ontkenning en had ook geen bewijs. Nu dus wel, wat moet ik doen?
Vind beetje eng.
Tja, op vaste niet zelfgekozen uren moeten werken is niet alles nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso zijn heel veel mensen aan het werk op een doordeweekse dag.
Ja duh, dat bedoel ik ook niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij is oud zat om het zelf te weten
Vrij nemen voor voetbalquote:Op maandag 14 juni 2010 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jij niet?![]()
Hier is er ook eentje vrij, maar dat kwam toevallig zo uit.
Mn vader is net een puber, indd als je lekker wil roken zeg het dan.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom rookt je vader stiekem, laat die man lekker genieten.
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
90 minuten is lang als je niet kan soppen.
Wat.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Vind beetje eng.
Werken moet je toch, of je wil of niet, werken zul je.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tja, op vaste niet zelfgekozen uren moeten werken is niet alles nee.
Zeker niet als het tof weer is.
Ik zit er met mijn rug naar toe.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrij nemen voor voetbal [ afbeelding ]. Bovendien zou dat ook niet nodig zijn als het me wel een kanker interesseerde want iedereen zat gewoon in de kantine te kijken, inclusief de directeur himself.
Dat valt wel mee.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werken moet je toch, of je wil of niet, werken zul je.
Toepasselijk, want ik zit te blokken voor een tentamen.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:12 schreef Lamon. het volgende:
Nee, je zit op fok!.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toepasselijk, want ik zit te blokken voor een tentamen.
Wat doe je hier dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toepasselijk, want ik zit te blokken voor een tentamen.
Daar kom je nooit meer vanaf, de belastingquote:Op maandag 14 juni 2010 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Belasting betalen daarentegen.
quote:
Multitasken?quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oja, vrouw natuurlijk. [ afbeelding ]
Nog steeds ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oja, vrouw natuurlijk. [ afbeelding ]
Ik ben echt benieuwd wat ze bedoelt met 'Aapje'. Weet iemand het?quote:
Neequote:
Niet door BP overigens, die schijnt niet zo goed te zijn met boren.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze laat haar baarmoeder wegboren binnenkort.
Gelukkig niet.quote:
Gaat het wel goed verder?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet door BP overigens, die schijnt niet zo goed te zijn met boren.
Mijn oma.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Bejaarde vrouwen krijgen soms wel een baard of snor.
En vuvuzela's.quote:
Ja, maar...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
BP staat anders alom in het nieuws nu met dat boorincident.
Nietquote:Op maandag 14 juni 2010 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
Wat negeren jullie me?
Ze is 84, ik denk niet dat die zich nog mooi moet maken om te bouncen in da clubz.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Goor. Dat hoor je te harsen/epileren. Helaas zijn er maar bar weinig vrouwen die dat doen ja.
Het is wel beter dan hubbie of mijn ventje.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef reetveter het volgende:
Als mijn vriendin me aapje zou noemen zou ik der slaan.
Nietsquote:
Oke, het beeld wat ik nu van jouw oma heb, is echt viesss.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is 84, ik denk niet dat die zich nog mooi moet maken om te bouncen in da clubz.
Die hebben een snor om zichzelf te beschermen tegen voortplanting.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sommige vrouwen hebben gewoon een baard en of snor zonder bejaard te zijn hoor
Maakt niet uit. Volgens mij heeft dat er meer mee te maken of je dat in je hebt of niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is 84, ik denk niet dat die zich nog mooi moet maken om te bouncen in da clubz.
Ik en mijn hubbie krijgen een beeb.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is wel beter dan hubbie of mijn ventje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |