Ik haat heul niet. Ik zou ook mensen vermoorden die zonder toestemming aan mijn laptop komen.quote:
Maar ik ben dan ook geen lekker wijf.quote:
Nou dan.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik haat heul niet. Ik zou ook mensen vermoorden die zonder toestemming aan mijn laptop komen.
quote:TheKC ✆ to me
show details 12:07 (22 minutes ago)
Heb je het gehaald dan? Ik ga ook naar eens richting huis.
Ik zou haar eerst kankerhard op haar neus slaan met mijn elleboog en vervolgens een minuut lang wurgen, en als ze dan nog ademt zou ik mn shirt hard in haar gezicht duwen.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik haat heul niet. Ik zou ook mensen vermoorden die zonder toestemming aan mijn laptop komen.
WD wat ben je toch gewelddadig.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou haar eerst kankerhard op haar neus slaan met mijn elleboog en vervolgens een minuut lang wurgen, en als ze dan nog ademt zou ik mn shirt hard in haar gezicht duwen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou haar eerst kankerhard op haar neus slaan met mijn elleboog en vervolgens een minuut lang wurgen, en als ze dan nog ademt zou ik mn shirt hard in haar gezicht duwen.
En daarna haar broek en schoenen aantrekken.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Om twee koppen koffie in te halen.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
En daarna haar broek en schoenen aantrekken.
quote:
Aha, spotify begint op te komen, nu al!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:39 schreef Bragi het volgende:
538 WK 2010 Voetbalhits: http://open.spotify.com/user/h23/playlist/2GG7qdJP2aWiUhnfiOcJqN
..en tegen haar dan zowel leven- als broekloze lichaam aan te rijden, de themesong van the mighty morphin power rangers minutenlang monotoon reciterend.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Om twee koppen koffie in te halen.
Vanwege voetbal?quote:Op maandag 14 juni 2010 12:49 schreef Allure_ het volgende:
Godse graftyfus, iedereen hier is zó nerveus dat ik niet meer normaal kan werken.
Nee, vanwege het lokale korfbal team dat vandaag voor promotie/degradatie speelt.quote:
Ik wilde ook zoiets zeggen. Thanks.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, vanwege het lokale korfbal team dat vandaag voor promotie/degradatie speelt.
Als die collega's of hun kinderen zelf in dat team zouden spelen, had ik dat in tegenstelling tot voetbal (quote:Op maandag 14 juni 2010 12:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, vanwege het lokale korfbal team dat vandaag voor promotie/degradatie speelt.
Och, weer iemand die probeert te rellen door te zeggen dat voetbal kansloos isquote:Op maandag 14 juni 2010 12:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als die collega's of hun kinderen zelf in dat team zouden spelen, had ik dat in tegenstelling tot voetbal () een prima reden gevonden.
Ik vind jouw kaolo msn tories leuk.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Och, weer iemand die probeert te rellen door te zeggen dat voetbal kansloos is. Kom dat godverdomme tegen me op msn zeggen vriend dan maak ik je HE-LE-MAAL af met mijn kaolo msn tories.
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind jouw kaolo msn tories leuk.
Ik vind voetbal als sport helemaal niet kansloos, de hele hype eromheen en er zelfs nerveus van (claimen te) worden daarentegen..quote:Op maandag 14 juni 2010 12:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Och, weer iemand die probeert te rellen door te zeggen dat voetbal kansloos is. Kom dat godverdomme tegen me op msn zeggen vriend dan maak ik je HE-LE-MAAL af met mijn kaolo msn tories.
Dan is het goed. En boeie, iedereen beleeft het anders.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vind voetbal als sport helemaal niet kansloos, de hele hype eromheen en er zelfs nerveus van (claimen te) worden daarentegen..
Oké en nu je mond dicht!quote:Op maandag 14 juni 2010 13:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vind voetbal als sport helemaal niet kansloos, de hele hype eromheen en er zelfs nerveus van (claimen te) worden daarentegen..
Dominante vrouwen/meisjes zijn leuk als ze naakt zijn en in je slaapkamer, op fora not so much.quote:
Ik ben nu ook nog naakt, dus klaag niet zo.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dominante vrouwen/meisjes zijn leuk als ze naakt zijn en in je slaapkamer, op fora not so much.
Fair enough.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben nu ook nog naakt, dus klaag niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:22 schreef wolvendagen het volgende:
Dat is bijna verkeersagent oranje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Intensiteit aangepast.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is bijna verkeersagent oranje.
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:22 schreef wolvendagen het volgende:Geil wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:22 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ken haar ergens van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna iedereen zit in de kantine naar het WK te kijken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken haar ergens van.
Bijna iedereen zit in de kantine naar het WK te kijken.
Gelezenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, oké. Met mij gaat het wel goed, toe aan vakantie maar dat heb ik ook bijna gelukkig.
Merkt toch niemand als die plat gaat, iedereen zit voetbal te kijken.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Heel server park plat straks. "Ja we komen zo"
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
wat een stuk kanker van een eerste helft
Ik gok dat NL achter staat?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
wat een stuk kanker van een eerste helft
lekker terughoudend. en kanker slecht dat die bal ook maar in de buurt van stekelenburg kwam.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
lekker terughoudend. en kanker slecht dat die bal ook maar in de buurt van stekelenburg kwam.
Oh.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
0-0 maar ze spelen niet optimaal.
Wat. Ze verdedigde echt slecht zodra de bal op onze helft kwam.quote:
Denemarken heeft 1 kans gehadquote:Op maandag 14 juni 2010 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat. Ze verdedigde echt slecht zodra de bal op onze helft kwam.
.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef reetveter het volgende:
Die wedstrijd is ook niet leuk maar dat maakt echt niks uit. Zo groeien ze alleen maar in het toernooi. Het nodige is dat Nederland gewoon wint en dat gebeurt echt wel als je ziet hoe ze aanvallen. Dirk Kuyt moet er alleen gewoon even uit gehaald worden. Tevens hebben de meeste gewoon geen verstand van voetbal als ze gaan zeiken dat het slecht is
. Het is de eerste wedstrijd op een WK, dat betekent aftasten voor zo'n jonge ploeg.
dit. Mensen die denemarken onderschattenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Denemarken heeft 1 kans gehad. En die lui hebben echt geen slechte ploeg hoor.
Dat dusquote:Op maandag 14 juni 2010 14:23 schreef wise het volgende:
[..]
.
slecht is het niet, alleen saai en ongecontroleerd
Ik heb het ook niet over Denemarken. Ik vind dat Nederland slecht aan het verdedigen is. Die bal van Bendtner had echt niet hoeven gebeuren als meneer de Captain een beetje beter zijn poot had uitgestoken.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Denemarken heeft 1 kans gehad. En die lui hebben echt geen slechte ploeg hoor.
Ja, v Bronckhorst staat dan ook bekend als de zwakke schakelquote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over Denemarken. Ik vind dat Nederland slecht aan het verdedigen is. Die bal van Bendtner had echt niet hoeven gebeuren als meneer de Captain een beetje beter zijn poot had uitgestoken.
Ze staan magertjes qua verdediging hoor. Denemarken verdedigd veeeeeeeeeeel beter. En Kuyt moet er ook gewoon uit trouwens.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, v Bronckhorst staat dan ook bekend als de zwakke schakel. En Nederland verdedigt helemaaaal niet slecht opzich.
Daarom zeg ik dus, Denemarken is helemaal geen slechte ploeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze staan magertjes qua verdediging hoor. Denemarken verdedigd veeeeeeeeeeel beter. En Kuyt moet er ook gewoon uit trouwens.
Jij bent zelf een sneijder is echt een tjappie met ze vrijetrappen vanaf 100meter met ze kabouterbeentjesquote:Op maandag 14 juni 2010 14:29 schreef bamboe007 het volgende:
sneijder is echt een tjappie met ze vrijetrappen vanaf 100meter met ze kabouterbeentjes
Ik heb nergens gezegd van wel hoor. Ik zeg dat ik Nederland niet optimaal vindt spelen.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus, Denemarken is helemaal geen slechte ploeg.
Zeg ik, aftasten.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd van wel hoor. Ik zeg dat ik Nederland niet optimaal vindt spelen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:30 schreef ViaRegnum het volgende:
O o
/Ż/____________________________/
| Ima Blowin' Ma VUVUZELA BBBZZZZZZZZZZZZZZZ
\_\ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ\
Vuvuzeladude voor je slowchat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |