Oh.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
0-0 maar ze spelen niet optimaal.
Wat. Ze verdedigde echt slecht zodra de bal op onze helft kwam.quote:
Denemarken heeft 1 kans gehadquote:Op maandag 14 juni 2010 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat. Ze verdedigde echt slecht zodra de bal op onze helft kwam.
.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef reetveter het volgende:
Die wedstrijd is ook niet leuk maar dat maakt echt niks uit. Zo groeien ze alleen maar in het toernooi. Het nodige is dat Nederland gewoon wint en dat gebeurt echt wel als je ziet hoe ze aanvallen. Dirk Kuyt moet er alleen gewoon even uit gehaald worden. Tevens hebben de meeste gewoon geen verstand van voetbal als ze gaan zeiken dat het slecht is
. Het is de eerste wedstrijd op een WK, dat betekent aftasten voor zo'n jonge ploeg.
dit. Mensen die denemarken onderschattenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Denemarken heeft 1 kans gehad. En die lui hebben echt geen slechte ploeg hoor.
Dat dusquote:Op maandag 14 juni 2010 14:23 schreef wise het volgende:
[..]
.
slecht is het niet, alleen saai en ongecontroleerd
Ik heb het ook niet over Denemarken. Ik vind dat Nederland slecht aan het verdedigen is. Die bal van Bendtner had echt niet hoeven gebeuren als meneer de Captain een beetje beter zijn poot had uitgestoken.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Denemarken heeft 1 kans gehad. En die lui hebben echt geen slechte ploeg hoor.
Ja, v Bronckhorst staat dan ook bekend als de zwakke schakelquote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over Denemarken. Ik vind dat Nederland slecht aan het verdedigen is. Die bal van Bendtner had echt niet hoeven gebeuren als meneer de Captain een beetje beter zijn poot had uitgestoken.
Ze staan magertjes qua verdediging hoor. Denemarken verdedigd veeeeeeeeeeel beter. En Kuyt moet er ook gewoon uit trouwens.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, v Bronckhorst staat dan ook bekend als de zwakke schakel. En Nederland verdedigt helemaaaal niet slecht opzich.
Daarom zeg ik dus, Denemarken is helemaal geen slechte ploeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze staan magertjes qua verdediging hoor. Denemarken verdedigd veeeeeeeeeeel beter. En Kuyt moet er ook gewoon uit trouwens.
Jij bent zelf een sneijder is echt een tjappie met ze vrijetrappen vanaf 100meter met ze kabouterbeentjesquote:Op maandag 14 juni 2010 14:29 schreef bamboe007 het volgende:
sneijder is echt een tjappie met ze vrijetrappen vanaf 100meter met ze kabouterbeentjes
Ik heb nergens gezegd van wel hoor. Ik zeg dat ik Nederland niet optimaal vindt spelen.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus, Denemarken is helemaal geen slechte ploeg.
Zeg ik, aftasten.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd van wel hoor. Ik zeg dat ik Nederland niet optimaal vindt spelen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:30 schreef ViaRegnum het volgende:
O o
/Ż/____________________________/
| Ima Blowin' Ma VUVUZELA BBBZZZZZZZZZZZZZZZ
\_\ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ\
Vuvuzeladude voor je slowchat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |