quote:Op maandag 14 juni 2010 13:22 schreef wolvendagen het volgende:Geil wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:22 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ken haar ergens van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna iedereen zit in de kantine naar het WK te kijken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken haar ergens van.
Bijna iedereen zit in de kantine naar het WK te kijken.
Gelezenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, oké. Met mij gaat het wel goed, toe aan vakantie maar dat heb ik ook bijna gelukkig.
Merkt toch niemand als die plat gaat, iedereen zit voetbal te kijken.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Heel server park plat straks. "Ja we komen zo"
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
wat een stuk kanker van een eerste helft
Ik gok dat NL achter staat?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
wat een stuk kanker van een eerste helft
lekker terughoudend. en kanker slecht dat die bal ook maar in de buurt van stekelenburg kwam.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
lekker terughoudend. en kanker slecht dat die bal ook maar in de buurt van stekelenburg kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |