NOOOOOOOHhhsssss....quote:Op maandag 14 juni 2010 10:06 schreef Allure_ het volgende:
Over 2 weken start ik mijn zomerslaap en word ik in September weer wakker.
Maar je laat mij toch niet helemaal in de steek.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
6 maanden lang om 6 uur opstaan is niet goed geweest voor mijn lichamelijke gesteldheid.
Jij denkt toch dat mijn liefde voor jou onoprecht is.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar je laat mij toch niet helemaal in de steek.
Ik was even in shock .quote:Op maandag 14 juni 2010 10:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij denkt toch dat mijn liefde voor jou onoprecht is.
Ik zag het gisteren op teletekst. Maar ze zijn nog aan het experimenteren.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:07 schreef WillFerrell het volgende:
Eindelijk, de NOS heeft het ook door.
Ik hoop dat je brokken maakt.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:10 schreef WillFerrell het volgende:
Zo, ik ga even met mijn pa's oldtimer over de snelweg cruisen. Had ie mijn auto maar niet moeten meenemen.
Je bent nu klaar met stage?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
6 maanden lang om 6 uur opstaan is niet goed geweest voor mijn lichamelijke gesteldheid.
Bob, wat doe je.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:06 schreef Allure_ het volgende:
Over 2 weken start ik mijn zomerslaap en word ik in September weer wakker.
Naar de bekende weg vragen, zie je toch?quote:
Dat heb ik bij jou ook elke keer!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:29 schreef Potloodvis het volgende:
Ik herkende je eerst niet door je nieuwe UI, JB.
Geen idee, vanaf 12 uur ben ik weg. Dan ga ik met mijn kameraden de wedstrijd volgen in de stamkroeg, bij elke goal die Nederland maakt krijgen we een gratis biertje.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik bij jou ook elke keer!
En mooi dat het goed is, met mij ook. Beetje veel papieren invullen voor de huisarts en vanmiddag naar de tandarts (volgens mij nog net tijdens het voetbal)
En veel boodschappen doen voor t weekend vast.
En hier zal t verder wel de hele dag over voetbal gaan?
Jij gaat dus iig wel voetbal volgen.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen idee, vanaf 12 uur ben ik weg. Dan ga ik met mijn kameraden de wedstrijd volgen in de stamkroeg, bij elke goal die Nederland maakt krijgen we een gratis biertje.
Verder gaat het na dit weekend beter dan ooit tussen mijn vriendin en mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |