1 oortje met radio 1 inhouden?quote:Op maandag 14 juni 2010 08:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee, werk in de zorg dus dat gaat moeilijk.
Alleen jammer dat ze bij die van de USA meestal een of andere zanger(es) laten zingen die het vervolgens gewoon hard verkracht.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Al vind ik deze twee toch mooier, het Wilhelmus komt op een 3e plek voor mij =$ =$.
Die derdequote:Op maandag 14 juni 2010 08:57 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:00 schreef WillFerrell het volgende:
Jonge, Otis, nu moet ik haast wel in het knaloranje naar mijn tentamen straks.
Oranje polo heb ik, oranje broek heb ik niet. Even kijken straks of ik nog een mooie oranje overal heb oid.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga gewoon in mijn Oranje-shirt met #14 Cruijff.
Tweemaal Van P.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:03 schreef tliciouz het volgende:
Wie gaat er scoren denken jullie, sowieso van persie.
van Persie twee, Sneijder één.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:03 schreef tliciouz het volgende:
Wie gaat er scoren denken jullie, sowieso van persie.
Bedankt lieverd.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geeft niet schatje, ik vind hem leuk.
Twitter.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
http://openpresswire.com/(...)-plz-rt-please-stop/
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
http://openpresswire.com/(...)-plz-rt-please-stop/
Hetzelfde. Drink ze.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:38 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga werken. Iedereen veel plezier vanmiddag. [ afbeelding ]
Dat laatste, met vrienden is gezelliger.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:43 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen. Of met de trein zo naar Enschede en dan in Enschede gaan kijken na mijn tentamen. Of gewoon met de auto, tentamen maken en als een malle naar mijn maten scheuren.
Ja, dat vind ik ook. TheKC zal toch wel niet in Enschede zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat laatste, met vrienden is gezelliger.
Sowieso, hij.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. TheKC zal toch wel niet in Enschede zijn.
Gezelligheid alom.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij stuurde mij om half 9 een mailtje dat Frans Duijts ergens komt optreden.
Ik niet omdat ik op maandag altijd wel kan uitslapen. Maar vandaag beginnen de lessen eerder en heb ik nog maar 20 minuten om te douchen en te ontbijtenquote:
Ik moest even de sleutels van één van de andere auto's opzoeken.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:56 schreef Potloodvis het volgende:
In 4 minuten tijd een auto regelen. Doe je goed.
Wat doe jij door T's credits te regelen die voor Mozy en mij waren bedoeld. :Squote:Op maandag 14 juni 2010 09:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik op maandag altijd kan uitslapen. Maar vandaag beginnen de lessen eerder en heb ik nog maar 20 minuten om te douchen en te ontbijten
Juist nietquote:Op maandag 14 juni 2010 09:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat doe jij door T's credits te regelen die voor Mozy en mij waren bedoeld. :S
Ik ga in ieder geval niet met de auto naar de kroeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik moest even de sleutels van één van de andere auto's opzoeken.
Wat? Nu snap ik er niets van.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Juist nietIk heb hem aangepast zodat idioten als jij hem beter kunnen begrijpen
*als PI
Ik ook niet. Even snel tentamen machen, een kwartier naar huis rijden ipv meer dan een halfuur met de trein en dan de fiets pakken naar me maten.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval niet met de auto naar de kroeg.
Dan ben je weinig dom zeg.quote:
Dat vraagt ze toch helemaal niet, dus blijf van T's complimentje af.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan ben je weinig dom zeg.
Ik ben nooit als eerste op maandag omdat ik dan altijd kan uitslapen. (in tegenstelling tot jullie 2 falerts)
Ik kan elke dag uitslapen, maar vandaag werd de spanning en liefde mij even te veel.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan ben je weinig dom zeg.
Ik ben nooit als eerste op maandag omdat ik dan altijd kan uitslapen. (in tegenstelling tot jullie 2 falerts)
NOOOOOOOHhhsssss....quote:Op maandag 14 juni 2010 10:06 schreef Allure_ het volgende:
Over 2 weken start ik mijn zomerslaap en word ik in September weer wakker.
Maar je laat mij toch niet helemaal in de steek.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
6 maanden lang om 6 uur opstaan is niet goed geweest voor mijn lichamelijke gesteldheid.
Jij denkt toch dat mijn liefde voor jou onoprecht is.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar je laat mij toch niet helemaal in de steek.
Ik was even in shock .quote:Op maandag 14 juni 2010 10:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij denkt toch dat mijn liefde voor jou onoprecht is.
Ik zag het gisteren op teletekst. Maar ze zijn nog aan het experimenteren.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:07 schreef WillFerrell het volgende:
Eindelijk, de NOS heeft het ook door.
Ik hoop dat je brokken maakt.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:10 schreef WillFerrell het volgende:
Zo, ik ga even met mijn pa's oldtimer over de snelweg cruisen. Had ie mijn auto maar niet moeten meenemen.
Je bent nu klaar met stage?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
6 maanden lang om 6 uur opstaan is niet goed geweest voor mijn lichamelijke gesteldheid.
Bob, wat doe je.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:06 schreef Allure_ het volgende:
Over 2 weken start ik mijn zomerslaap en word ik in September weer wakker.
Naar de bekende weg vragen, zie je toch?quote:
Dat heb ik bij jou ook elke keer!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:29 schreef Potloodvis het volgende:
Ik herkende je eerst niet door je nieuwe UI, JB.
Geen idee, vanaf 12 uur ben ik weg. Dan ga ik met mijn kameraden de wedstrijd volgen in de stamkroeg, bij elke goal die Nederland maakt krijgen we een gratis biertje.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik bij jou ook elke keer!
En mooi dat het goed is, met mij ook. Beetje veel papieren invullen voor de huisarts en vanmiddag naar de tandarts (volgens mij nog net tijdens het voetbal)
En veel boodschappen doen voor t weekend vast.
En hier zal t verder wel de hele dag over voetbal gaan?
Jij gaat dus iig wel voetbal volgen.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen idee, vanaf 12 uur ben ik weg. Dan ga ik met mijn kameraden de wedstrijd volgen in de stamkroeg, bij elke goal die Nederland maakt krijgen we een gratis biertje.
Verder gaat het na dit weekend beter dan ooit tussen mijn vriendin en mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |