Hetzelfde. Drink ze.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:38 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga werken. Iedereen veel plezier vanmiddag. [ afbeelding ]
Dat laatste, met vrienden is gezelliger.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:43 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen. Of met de trein zo naar Enschede en dan in Enschede gaan kijken na mijn tentamen. Of gewoon met de auto, tentamen maken en als een malle naar mijn maten scheuren.
Ja, dat vind ik ook. TheKC zal toch wel niet in Enschede zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat laatste, met vrienden is gezelliger.
Sowieso, hij.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. TheKC zal toch wel niet in Enschede zijn.
Gezelligheid alom.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij stuurde mij om half 9 een mailtje dat Frans Duijts ergens komt optreden.
Ik niet omdat ik op maandag altijd wel kan uitslapen. Maar vandaag beginnen de lessen eerder en heb ik nog maar 20 minuten om te douchen en te ontbijtenquote:
Ik moest even de sleutels van één van de andere auto's opzoeken.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:56 schreef Potloodvis het volgende:
In 4 minuten tijd een auto regelen. Doe je goed.
Wat doe jij door T's credits te regelen die voor Mozy en mij waren bedoeld. :Squote:Op maandag 14 juni 2010 09:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik op maandag altijd kan uitslapen. Maar vandaag beginnen de lessen eerder en heb ik nog maar 20 minuten om te douchen en te ontbijten
Juist nietquote:Op maandag 14 juni 2010 09:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat doe jij door T's credits te regelen die voor Mozy en mij waren bedoeld. :S
Ik ga in ieder geval niet met de auto naar de kroeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik moest even de sleutels van één van de andere auto's opzoeken.
Wat? Nu snap ik er niets van.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Juist nietIk heb hem aangepast zodat idioten als jij hem beter kunnen begrijpen
*als PI
Ik ook niet. Even snel tentamen machen, een kwartier naar huis rijden ipv meer dan een halfuur met de trein en dan de fiets pakken naar me maten.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval niet met de auto naar de kroeg.
Dan ben je weinig dom zeg.quote:
Dat vraagt ze toch helemaal niet, dus blijf van T's complimentje af.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan ben je weinig dom zeg.
Ik ben nooit als eerste op maandag omdat ik dan altijd kan uitslapen. (in tegenstelling tot jullie 2 falerts)
Ik kan elke dag uitslapen, maar vandaag werd de spanning en liefde mij even te veel.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan ben je weinig dom zeg.
Ik ben nooit als eerste op maandag omdat ik dan altijd kan uitslapen. (in tegenstelling tot jullie 2 falerts)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |