Ai, dat is wel genaaid. Hoe lang heb je nog?quote:Op maandag 14 juni 2010 01:11 schreef Broekpaling het volgende:
Oh tof, ik moet voor het eind van het jaar nog een project doen dat bedoelt is voor een project groep. Alleen ik moet het in mijn eentje doen.
Ik denk 2 a 3 weken.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ai, dat is wel genaaid. Hoe lang heb je nog?
Slaap lekker ding.quote:
Zou inderdaad wel heel lullig zijn als je alles moet doen.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik denk 2 a 3 weken.
Even een slijm mail sturen of de opdrachten wat versoepeld kunnen worden.
Het is nog hun schuld ook want ik had deze opdracht al veel eerder moeten hebben.
Hitlerglassesquote:
Ah, het is Van Wilderquote:Op maandag 14 juni 2010 01:08 schreef Japsnars het volgende:
Of niet, ze heeft een vriend.
Lijkt op Zack van saved by the bell
Ik lag even heerlijk in bad.quote:Op maandag 14 juni 2010 07:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waar bleef jij, ik zit al een half uur op je te wachten.
Altijd, altijd.quote:Op maandag 14 juni 2010 07:33 schreef WillFerrell het volgende:
Was ik zo fijn aan het dromen, gaat die kutwekker.
Ik kan nog mobiel FOK!ken.quote:Op maandag 14 juni 2010 07:38 schreef Mozy het volgende:
Ik en chai hebben onze OFOG nog niet gemaakt.
Oke.quote:
Te lang?quote:Op maandag 14 juni 2010 07:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke.
Er was eens een jonge, die moest nog huiswerk maken.
Over 13 minuten fietst hij aan.
Als de jongen 15km per uur fietst, hoe lang duurt het dan voordat hij zijn huiswerk af heeft?
Doei.quote:Op maandag 14 juni 2010 07:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
GOED ANTWOORD!
EN NU GA IK NAAR SCHOOL!DOEI!
Kun je niets meekrijgen van Nederland - Denemarken op het werk dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 08:09 schreef tliciouz het volgende:
Ja maar die zie ik nu nietIk baal. Zelfs mijn vriend heeft vrij gekregen vanmiddag maar die houd niet eens van voetbal. En ik moet werken
Waarschijnlijk niet nee, werk in de zorg dus dat gaat moeilijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kun je niets meekrijgen van Nederland - Denemarken op het werk dan?
Meeeh, kloten. Werk ze, ik ben op mijn bestemming.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee, werk in de zorg dus dat gaat moeilijk.
Ik was ook huiswerk maken.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vergeet Chai niet. Goedemorgen T.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |