Ja, maar ik kijk enkel vanwege de gezelligheid die het nationalisme meebrengt op dagen als vandaag. Verder is dat gratis bier, wat er hopelijk komt, ook ideaal. Heb jij trouwens ook iets gepoulet? Ik 2-0 voor Nederland.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij gaat dus iig wel voetbal volgen.Gratis bier is altijd goed.
Dat zijn de betere weekendjes
190.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:31 schreef Potloodvis het volgende:
Sky, hoeveel punten heb je met de poule van Hyves?
Nee, ik niet, op mn werk deden we dat wel en dan zei ik zomaar wat, want ik heb geen idee wie er goed zijn en wie niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ik kijk enkel vanwege de gezelligheid die het nationalisme meebrengt op dagen als vandaag. Verder is dat gratis bier, wat er hopelijk komt, ook ideaal. Heb jij trouwens ook iets gepoulet? Ik 2-0 voor Nederland.
Doe je goed, mijn hoogste mattie heeft 470.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik 460. Sta eerste van al mijn vrienden en ook hoog op de totale ranking.
Volgens mijn poule op Hyves.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:40 schreef Skylark. het volgende:
NED - DEN: 3-1
JAP - KAM: 2-3
ITA - PAR: 3-1
Goed genoeg voor 3 punten.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik niet, op mn werk deden we dat wel en dan zei ik zomaar wat, want ik heb geen idee wie er goed zijn en wie niet.
Ik zeg 1-0 voor NlIs dat goed?
Ja, staat hij hoog? Want ik sta 527e van de 254607 deelnemers. De nummer 2 heeft bij mij 'maar' 300 punten.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doe je goed, mijn hoogste mattie heeft 470.
Ik bedoel 3 punten voor Nederland hè.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moet ik er nog heel wat om aan de 460 te komen
Je hebt zeker met het gevoel van het EK gepoulet.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:45 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb overal te hoge uitslagen.Vooral bij wedstrijden van Nederland.
Positie 370.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, staat hij hoog? Want ik sta 527e van de 254607 deelnemers. De nummer 2 heeft bij mij 'maar' 300 punten.
Geen idee, maar er is ook een reservekeeper die het WK laat schieten omdat zijn kindje Leukemie heeft en er slecht aan toe is. Voor zo'n vader heb ik respect.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, dr is de een of andere reservekeeper ofzo vader geworden gisteren toen hij daar zat en zn vrouw hier en ik zou dat heul niet leuk gevonden hebben
Zeg dat danquote:Op maandag 14 juni 2010 10:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik bedoel 3 punten voor Nederland hè.
Ja, maar ik deed het ook in één keer en had er niet zoveel in. Heb het afgeraffeld.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt zeker met het gevoel van het EK gepoulet.
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg dat dan![]()
Niks voor mij, dat voetbal
Ik vind het niet meer dan logisch eigenlijk...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen idee, maar er is ook een reservekeeper die het WK laat schieten omdat zijn kindje Leukemie heeft en er slecht aan toe is. Voor zo'n vader heb ik respect.
Ik ben een vrouw, ik hoef dat niet te weten allemaal. Hoeveel punten krijg ik dan als ik het goed heb?quote:
Geen idee, dat verschilt per poule.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik hoef dat niet te weten allemaal. Hoeveel punten krijg ik dan als ik het goed heb?
Ja, maar ik denk dat er ook egoïsten bestaan die andersom denken.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan logisch eigenlijk...
Kinderen > WK
Ik vind dat ik punten extra moet krijgen omdat ik niet weet wat ik zegquote:Op maandag 14 juni 2010 10:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen idee, dat verschilt per poule.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:03 schreef reetveter het volgende:
Eerste tentamen gehad vanmorgen. Ik was er helaas niet bij
Kthnxbai.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:06 schreef Versvandepers het volgende:
Half NL stopt met werken om voetbal, lutsers
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:06 schreef Versvandepers het volgende:
En dat nieuws heb je net letterlijk binnen gekregen?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:06 schreef Versvandepers het volgende:
Jonghe watquote:
Terecht.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:06 schreef Versvandepers het volgende:
Heeft je vriendin weer honger ja?quote:
Mag je niet gewoon normaal binnen zitten?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jonghe wat. Breda is ook leuk, ze hebben op de markt schermen en tribunes neergezet
.
Ik moet als een mongooltje binnen zitten.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mag je niet gewoon normaal binnen zitten
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mag je niet gewoon normaal binnen zitten?
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan logisch eigenlijk...
Kinderen > WK
Nee, die is er vandaag niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heeft je vriendin weer honger ja?
quote:
Die stond ook al in dat topic WAAAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |