Hoe is 'tquote:Op maandag 14 juni 2010 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Die stond ook al in dat topic WAAA
Goedquote:
Haha, oké. Met mij gaat het wel goed, toe aan vakantie maar dat heb ik ook bijna gelukkigquote:Op maandag 14 juni 2010 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed
Nu boodschappen doen voor zaterdag
dus weer weg
En met jou? Dan lees ik dat als ik terug kom
Het WK draait op de emoties van mensen. De negatieve en de positieve. Die moet je niet uitschakelen. Die moet je zo diep mogelijk beleven.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zenuwachtig zijn is een emotie, emoties kun je uitschakelen.
En de bron ligt wederom in dit topic.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:44 schreef Bragi het volgende:
reetveter doet een vaderlandse rickroll via teh twitterz.
Zie hem trollen.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zenuwachtig zijn is een emotie, emoties kun je uitschakelen.
Wat kankersmerigquote:Op maandag 14 juni 2010 11:52 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zijn er klaar voor. Gewoon omdat nutteloos
Pilsener van de AHquote:Op maandag 14 juni 2010 11:52 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zijn er klaar voor. Gewoon omdat nutteloos
Ik heb echt gigantische smetvreesquote:Op maandag 14 juni 2010 11:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die foto valt nog redelijk mee vergeleken met de realiteit.
Heb je geluk dat je hier nooit hoeft te komen want het is hier een kankerbendequote:
Krijg je die ook bij 50 euro boodschappenquote:
Op zolder met jezelf bedoel je.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben weg vrienden, tuinfeest.![]()
Geniet ervan vanmiddag![]()
Dat dit kan in Nederlandquote:Op maandag 14 juni 2010 11:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je geluk dat je hier nooit hoeft te komen want het is hier een kankerbende. Als je met je blote poten loopt is die sowieso bruin als je 4 meter loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |