Place & time per pm.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:37 schreef Allure_ het volgende:
Lapo hunters moeten anaal verkracht worden.
Ik zal jou eens anaal verkrachten.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:37 schreef Allure_ het volgende:
Lapo hunters moeten anaal verkracht worden.
Ik zeg niks.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik mijn grote neger vriend mee neem.
EENSquote:Op zondag 13 juni 2010 19:41 schreef L0t.. het volgende:
Piet de Visser is echt zo'n irritant mannetje he
Maak naaktfoto's van jezelf en stuur ze. Houdt je sowieso kwartiertje bezig.quote:
Mensen gaan hatenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
moet je niet hier komen zeiken dat je je verveeld. donder lekker op joh.
Kom hier zeggen, heb je stanley mes in je oog.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
moet je niet hier komen zeiken dat je je verveeld. donder lekker op joh.
ja best, kom danquote:Op zondag 13 juni 2010 19:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kom hier zeggen, heb je stanley mes in je oog.
Ik vil je.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:
zal ik jou eens gaan haten
rest van die mixtape ook sowieso =$quote:
Goed plan, ik TR even met je mee.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:49 schreef Lakitu het volgende:
Maar ik ga even TR'en, trollaccounts mogen niet.
Bespaar je de moeite hoor ik was je al voor =$quote:Op zondag 13 juni 2010 19:49 schreef Lakitu het volgende:
Maar ik ga even TR'en, trollaccounts mogen niet.
why not babygirl =$quote:
Die deuces luister ik ook nu hele tijd.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:52 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind 'm ook niet leuk.
Deze is wel irritant leuk.
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die deuces luister ik ook nu hele tijd.
Oekie poekie?quote:
Ja, als ik met alles rekening meot gaan houden kan ik nooit lollerpics plaatsen.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, daar is de moeder van mijn vriendin aan gestorven.
Ah, her vazhïn hang like sleeve of wizard's robe.quote:
Lollerpics oké maar borstkankerpics, what's the fun to itquote:Op zondag 13 juni 2010 19:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, als ik met alles rekening meot gaan houden kan ik nooit lollerpics plaatsen.
Alsof dat niet haar verdiende loon was.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, daar is de moeder van mijn vriendin aan gestorven.
True that, ik moet altijd al opletten dat ik niet met kanker scheld waar ze bij is.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, als ik met alles rekening meot gaan houden kan ik nooit lollerpics plaatsen.
Dat heb ik bij een vriend van mij wiens moeder daar net van is genezen. Ik vergeet het ook meer dan eens tbhquote:Op zondag 13 juni 2010 20:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
True that, ik moet altijd al opletten dat ik niet met kanker scheld waar ze bij is.
Als jij dat gisteren was geweest dan had ik nog een paar keer op je kop geschopt toen je op de grond lag.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Alsof dat niet haar verdiende loon was.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat zou je wel doen als haar moeder er niet aan was overleden?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
True that, ik moet altijd al opletten dat ik niet met kanker scheld waar ze bij is.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als jij dat gisteren was geweest dan had ik nog een paar keer op je kop geschopt toen je op de grond lag.
Meestal heb ik daar geen moeite mee, maar als ik iets knapt bij mij schiet alles uit mijn mond.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat heb ik bij een vriend van mij wiens moeder daar net van is genezen. Ik vergeet het ook meer dan eens tbh
TR gedaanquote:Op zondag 13 juni 2010 20:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zo sterk ben jij volgens mij nietquote:Op zondag 13 juni 2010 20:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als jij dat gisteren was geweest dan had ik nog een paar keer op je kop geschopt toen je op de grond lag.
Dan zou ik er niet zo op letten, maar ik scheld er sowieso vrij weinig mee. Ik heb andere woorden daarvoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat zou je wel doen als haar moeder er niet aan was overleden?
Ich habe schon ein Bratwürst bereit.quote:
Pics van je lekkere jonge dikke buikje?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ha-ha, inderdaad ik ben 12 jaar ben dikker dan dat ik groot ben.
Ik snap dat jij het niet zo leuk vindt. Het is meer een moest je bij zijn momentje.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lollerpics oké maar borstkankerpics, what's the fun to it
Ik hoop met je mee.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Uiteraard, als het 3-0 voor Duitsland word dan heb ik alle 3 de wedstrijden goed vandaag.
Netjes.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Uiteraard, als het 3-0 voor Duitsland word dan heb ik alle 3 de wedstrijden goed vandaag.
Ik vond het ook niet grappig.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik snap dat jij het niet zo leuk vindt. Het is meer een moest je bij zijn momentje.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Pics van je lekkere jonge dikke buikje?
Ehm jawel, ik had ook Slovenië tb. Algerije en met mij velen anderen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:06 schreef reetveter het volgende:
Hoe kun je Slovenië nou hebben laten winnen van Algerije. Dan snap je gewoon niks van voetbal.
Alles voor die ekkies.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:06 schreef reetveter het volgende:
Hoe kun je Slovenië nou hebben laten winnen van Algerije. Dan snap je gewoon niks van voetbal.
Borstkanker grappen zijn echt zo leuk ja, HAHAquote:Op zondag 13 juni 2010 20:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik snap ook dat jij dat niet zo leuk vindt. JIj hebt gewoon geen humor.
Algerije is gewoon een goede subtopper van afrikaquote:Op zondag 13 juni 2010 20:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ehm jawel, ik had ook Slovenië tb. Algerije en met mij velen anderen.
Dat was ook gewoon een dikker banker (odd van 2.3)
Hoe kom je erbij dat Algerije beter is
Soms lig ik 's nachts te slapen en word ik lachend wakker omdat ik eraan denk. Dan ga ik mezelf aftrekken en ga ik weer slapen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Borstkanker grappen zijn echt zo leuk ja, HAHA.
Algerije zou nooit subtopper worden in Europa. Je moet verder denken dan de feiten, betrek fictie erbij.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Algerije is gewoon een goede subtopper van afrika. Slovenië stelt helemaal niks voor behalve dat het een leuke kwalificatiereeks heeft gespeeld.
Afrikaanse subtopper? Algerije is met heel veel mazzel 4e van Afrika geworden in de Afrika Cup omdat ze in de 90e minuut een lucky gelijkmaker en vervolgens in extra tijd van een falend Ivoorkust hebben gewonnen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Algerije is gewoon een goede subtopper van afrika. Slovenië stelt helemaal niks voor behalve dat het een leuke kwalificatiereeks heeft gespeeld.
Bullocks, ze draaien altijd goed mee met de ACquote:Op zondag 13 juni 2010 20:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Afrikaanse subtopper? Algerije is met heel veel mazzel 4e van Afrika geworden in de Afrika Cup omdat ze in de 90e minuut een lucky gelijkmaker en vervolgens in extra tijd van een falend Ivoorkust hebben gewonnen.
Haha jaloerse mensen alles. Echte kenners zagen dit aankomen vriend.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:06 schreef reetveter het volgende:
Daarom, 150 punten erbij vandaag in de KLB SC WK Pool.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha jaloerse mensen alles. Echte kenners zagen dit aankomen vriend.
3-0, hoor je mij? 3-0!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Het wordt trouwens 'gewoon' 1-0 voor Duitsland straks.
Vruchtwater?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ghana gaat het goed doen op het WK, dat voelde ik vandaag aan mijn water. Dus let op mijn woorden.
Nu je het zegtquote:Op zondag 13 juni 2010 20:22 schreef reetveter het volgende:
EERLIJK, wie vond nog meer dat dat stadion daar net op een pussy leek
Wat versta je onder goed? De finales halen?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ghana gaat het goed doen op het WK, dat voelde ik vandaag aan mijn water. Dus let op mijn woorden.
Jij bent een pussy.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:22 schreef reetveter het volgende:
EERLIJK, wie vond nog meer dat dat stadion daar net op een pussy leek
Nou sowieso minimaal kwartfinales.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat versta je onder goed? De finales halen?
Lekker spannend.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:27 schreef L0t.. het volgende:
Laat dit nou eindelijk eens een leuke wedstrijd worden.
Mijn vriendinnen waren wel kei-enhousiastquote:Op zondag 13 juni 2010 20:26 schreef Smart_ass het volgende:
Dus ik zo mijn vriendinnen optrommelen waar we gaan kijken morgen. De één: ja ik weet niet eens of ik wel voetbal ga kijken. De ander: ik ben dan in Harderwijk. Nog ander: Oja, dat moet ook nog gekeken worden..
Fijn altijd he, zoveel enthousiasme.
Geen Ballackquote:
Dat had ik eigenlijk ook verwacht. Maar niet dus.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen waren wel kei-enhousiast
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
OMG VET LEUK. Sommige mensen geven daar niets om en doen waar ze zelf zin in hebben. Niet iedereen is gelijk en houd alsjeblieft je mond want ik ben tyfuschagrijnig en heb geen zin in jankende mensen.
Kom maar in Arnhem kijkenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk ook verwacht. Maar niet dus.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:26 schreef Smart_ass het volgende:
Dus ik zo mijn vriendinnen optrommelen waar we gaan kijken morgen. De één: ja ik weet niet eens of ik wel voetbal ga kijken. De ander: ik ben dan in Harderwijk. Nog ander: Oja, dat moet ook nog gekeken worden..
Fijn altijd he, zoveel enthousiasme.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan wel bij mij komen meekijken.
Dat zei iedereen als in:quote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
OH trouwens. Jullie hebben ook Ghana - Servie gekeken vanmiddag he?
Wtf, die Ghanezen helemaal blij dat ze gewonnen hebben, en een paar vlogen om die bondscoach heen, hij fucking chagrijnig kijken.Of ben ik de enige die dat opviel?
Oh oke. Ja ik lees sc's niet terug. Maar dan ben ik niet de enige die het opviel dus.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zei iedereen als in:
Die coach![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Nee, ik heb een post daarover gemaakt.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf, die Ghanezen helemaal blij dat ze gewonnen hebben, en een paar vlogen om die bondscoach heen, hij fucking chagrijnig kijken.Of ben ik de enige die dat opviel?
Meepratenquote:
Hou opquote:Op zondag 13 juni 2010 20:27 schreef L0t.. het volgende:
Laat dit nou eindelijk eens een leuke wedstrijd worden.
Ik vond het zwak van hem, beetje als zo'n emotieloze keizer over het veld lopen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zei iedereen als in:
Die coach![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Ja, dat was echt te triest voor woordenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
Alweer?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef Japsnars het volgende:
Skylark. je hebt vanmiddag echt lopen kneuzen met de SC nummering:
[KLB SC #2863] Hot Tub Time Machine
[KLB SC #2846] NEDERLAND WORLD CHAMPION 2010!
Dat was kanker pur sangquote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hou op. DIe wedstrijd van Ghana was ook baas
Ach ja, de nummering. Wat moet je daar van zeggen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef Japsnars het volgende:
Skylark. je hebt vanmiddag echt lopen kneuzen met de SC nummering:
[KLB SC #2863] Hot Tub Time Machine
[KLB SC #2846] NEDERLAND WORLD CHAMPION 2010!
Vorige keer was ik het volgens mijquote:
Wat 'hou op'. Mondjequote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hou op. DIe wedstrijd van Ghana was ook baas
Ziet er treurig uit. Sowieso alle 18+ 'ers die daar nog zitten.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kunt wel zien wie er de dienst uit maakt daar. Gezellig.
Het zijn bijna alleen maar 18+'ers daarquote:Op zondag 13 juni 2010 20:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ziet er treurig uit. Sowieso alle 18+ 'ers die daar nog zitten.
Waarom mag je geen nagellak op?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
Wedden dat als ik dinsdag op mijn werk kom met m'n gelakte nagels waar moeite en tijd in zit dat mijn baas zeg: "Dat moet je er af halen, hoe vaak heb ik dat wel niet gezegd." En dan doe ik /care en zo.
Nouja, dan nog.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het zijn bijna alleen maar 18+'ers daar
En die 16-jarige Zeroku die alleen maarals PI gebruikt en zijn hele leven verneukt aan Japanse tekenfilms
"Dat kan gaan bladeren en dan komt het in het ijs."quote:
Over het algemeen is het niveau daar een stuk volwassener dan hier. Daar heb je nooit zo van die over de top hosselverhalen en hyvesdump topicsquote:
Dan ga je toch lekker naar pub sc.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Over het algemeen is het niveau daar een stuk volwassener dan hier. Daar heb je nooit zo van die over de top hosselverhalen en hyvesdump topics
Ja echt, who fucking cares, not me.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zou maar zo een schilfertje in het ijs kunnen vallen
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Dat kan gaan bladeren en dan komt het in het ijs."
YEAH SURE.
Maar daar ben jij nietquote:
Kloptquote:Op zondag 13 juni 2010 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja echt, who fucking cares, not me.
?quote:
Het maakt me werkelijk waar geen fuck uit. Ik doe het gewoon op en dan zeg ik dat ik een feestje had. Daarnaast ga ik misschien bij de ICI Paris XL in Rotterdam werken.quote:
watquote:Op zondag 13 juni 2010 20:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vond Kahn altijd heel tof. Maar die is dus ook al uitgerangeerd ofzo?
En Tliciouz, jij bent half Duits of wat?quote:
Ohh moet je daar dan ook echt als zo'n modepopje gaan staan? Iedereen die ik altijd zie bij Douglas en ICI Paris zitten onder minstens 3 lagen poeder en/of foundation.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het maakt me werkelijk waar geen fuck uit. Ik doe het gewoon op en dan zeg ik dat ik een feestje had. Daarnaast ga ik misschien bij de ICI Paris XL in Rotterdam werken.
Ja gewoon. Niet knap ofzo, maar wel imposant. En ik vond altijd dat ie grote handen had. Mja dat kan ook door die handschoenen komen natuurlijk..quote:
Oh god ja, zo lelijkquote:Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohh moet je daar dan ook echt als zo'n modepopje gaan staan? Iedereen die ik altijd zie bij Douglas en ICI Paris zitten onder minstens 3 lagen poeder en/of foundation.
Haha, Philip Kooke praat mij even naquote:
Watquote:Op zondag 13 juni 2010 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vond die rode kaart vanmiddag voor die Serviër trouwens wel echt van.. wtf?
Loopt hij achter? Ik postte het voordat hij het zei.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij loopt hij achter. Precies nadat ik het hoorde las ik jouw post.
Tijdzones hequote:Op zondag 13 juni 2010 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij loopt hij achter. Precies nadat ik het hoorde las ik jouw post.
Hands is nu eenmaal rood. Regels zijn regels, alleen zijn veel scheidsrechters te zwak om direct rood te geven.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vond die rode kaart vanmiddag voor die Serviër trouwens wel echt van.. wtf?
Ow, maar mijn internet is altijd super traag met streamen, dus hij loopt denk ik toch wel achter.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Loopt hij achter? Ik postte het voordat hij het zei.
Vond ik niet eigenlijk.quote:
Waarom kijk je niet op tvquote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ow, maar mijn internet is altijd super traag met streamen, dus hij loopt denk ik toch wel achter.
Ik had het niet over die handsbal hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hands is nu eenmaal rood. Regels zijn regels, alleen zijn veel scheidsrechters te zwak om direct rood te geven.
Ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef Japsnars het volgende:
All zegt op sommige momenten echt hele mannelijke dingen en op een ander moment weer hele vrouwelijke dingen.
Volgens mij is het gewoon een vent met tieten.
2x geel. Vasthouden.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:46 schreef Smart_ass het volgende:
Huh er kreeg toch zo'n servier rood na twee keer geel? Of was het hands? Dan heb ik niet goed opgelet.
Ja klopt, die hands was van de Algerijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:46 schreef Smart_ass het volgende:
Huh er kreeg toch zo'n servier rood na twee keer geel? Of was het hands? Dan heb ik niet goed opgelet.
Wat boeien die rugnummersquote:Op zondag 13 juni 2010 20:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
2x geel. Vasthouden.
En waarom de fuck hebben de aanvallers van Australië nummer 4 en 5
Nee klopt, hij kreeg die 2e gele omdat ie een speler keilang vasthield en naar de grond trok.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ja precies. Die vond ik niet echt terecht.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee klopt, hij kreeg die 2e gele omdat ie een speler keilang vasthield en naar de grond trok.
Huh maar nu snap ik het niet meer.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hands is nu eenmaal rood. Regels zijn regels, alleen zijn veel scheidsrechters te zwak om direct rood te geven.
Jij gaat niet kijken?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef Lamon. het volgende:
Hihi, ik heb zojuist op die kutsite mooiemensen.com aangegeven dat ze teveel onaantrekkelijke vrouwen toelaten. Eens kijken wat ze daarover te zeggen hebben.
(En ja, ik weet dat mijn vorm van humor niet zo goed overkomt hier.)
En morgen speelt Nederland, dus eindelijk eens niet in de rij staan bij de supermarkt, jeeeeh!
Ja je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Huh maar nu snap ik het niet meer.Er was toch 1 servier die rood kreeg? Na 2 gele kaarten. Dat was niet die dude die hands had hoor.
Jij hebt er ook geen verstand van.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja precies. Die vond ik niet echt terecht.Mja.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja die viel me net ook op. Als kanker een gezicht had..
Nou bedankt voor deze nuttige info.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef Lamon. het volgende:
Hihi, ik heb zojuist op die kutsite mooiemensen.com aangegeven dat ze teveel onaantrekkelijke vrouwen toelaten. Eens kijken wat ze daarover te zeggen hebben.
(En ja, ik weet dat mijn vorm van humor niet zo goed overkomt hier.)
En morgen speelt Nederland, dus eindelijk eens niet in de rij staan bij de supermarkt, jeeeeh!
Ja dat zeg ik tochquote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Huh maar nu snap ik het niet meer.Er was toch 1 servier die rood kreeg? Na 2 gele kaarten. Dat was niet die dude die hands had hoor.
Lamon. heeft geen school hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel school. Wanneer dringt het tot je door?
Oke. Volgens mij zijn we nu Servië en Slovenië door elkaar aan het halen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja klopt, die hands was van de Algerijn.
En Kuzmanovic van Servië maakte ook hands wat met geel en een penalty werd bestraft maar jij hebt het over de dubbele gele keert van Lukovic.
Maar misschien wel een date of een andere belangrijke activiteit.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lamon. heeft geen school hoor [ afbeelding ]
Maar pv zei dat je bij hands altijd rood krijgt. Maar die hands dude kreeg toch geen rood?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch. DIe kreeg kreeg rood omdat die een speler vasthield. Dat was zijn 2e gele kaart.
Sowieso een date.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar misschien wel een date of een andere belangrijke activiteit.
Ik haat geschiedenis.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar pv zei dat je bij hands altijd rood krijgt. Maar die hands dude kreeg toch geen rood?
Nee, nee, nee, ga eens goed teruglezenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oke. Volgens mij zijn we nu Servië en Slovenië door elkaar aan het halen.
Einzelganger.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuh, ik geef niets meer om voetbal, maar het is wel overal lekker rustig.
Jaaaa oke.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, ga eens goed teruglezen
Potloodvis had het over iemand die rood kreeg na hands, dat was die Algerijn.
Bij Servië heeft er ook iemand hands gemaakt maar die kreeg geel en gaf een penalty weg. Daarnaast was er een Serviër die inderdaad 2x geel en dus rood kreeg.
ALs pv dat zei dan heeft die jongen totaal geen verstand van voetbalquote:Op zondag 13 juni 2010 20:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar pv zei dat je bij hands altijd rood krijgt. Maar die hands dude kreeg toch geen rood?
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Einzelganger.
Ik zou gewoon ergens gaan kijken, is alleen maar leuk en gezellig. Anders ben je ook zo'n kluizenaar.
Omdat die gozer die rood kreeg, zijn 2e gele kaart had gekregen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaaa oke.Ik heb die Algerije - Slovenië wedstrijd vrijwel niet gezien.
Maar waarom kreeg die ene dan wel rood na hands, en die ander niet?
Ik heb geen verstand van voetbal maar pool wel bijna alles goed.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
ALs pv dat zei dan heeft die jongen totaal geen verstand van voetbal. Hands is namelijk altijd geel. Tenzij je een doelpunt ontneemt, dan krijg je direct rood.
NOSquote:
Mijn vrienden geven ook niets om voetbal.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Einzelganger.
Ik zou gewoon ergens gaan kijken, is alleen maar leuk en gezellig. Anders ben je ook zo'n kluizenaar.
Oke, bedankt voor deze opheldering.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
ALs pv dat zei dan heeft die jongen totaal geen verstand van voetbal. Hands is namelijk altijd geel. Tenzij je een doelpunt ontneemt, dan krijg je direct rood.
Ik begrijp dat je katten er niets om geven ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mijn vrienden geven ook niets om voetbal.
Soort zoekt soort.
Ligt aan de situatie.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En waarom ben jij het daar niet mee eens, leg uit?quote:
lamon is dus een kontpiraatquote:Op zondag 13 juni 2010 20:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Soort zoekt soort.
Je hoeft er ook niets om te geven, mijn zusje en haar vriendinnen geven er ook niets om en gaan wel kijken. Iets met nationalisme/patriotisme enzo.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Soort zoekt soort.
Waarschijnlijk moest hij altijd het zeepje oprapen en is hij daardoor inderdaad nu zo afkering van voetbal.quote:
Nou gewoon de manier waarop jij het opdringt en het zo zwart/wit stelt. Ik vind het ook leuk, maar niet iedereen vindt dat.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En waarom ben jij het daar niet mee eens, leg uit?
Over het algemeen is het alleen maar gezellig om ergens voetbal te gaan kijken en met zijn allen te juichen voor Oranje. Zo'n nationalistisch gevoel brengt mensen samen.
Man ik kijk nooit voetbal.quote:
Dat klopt. Maar dat heeft niks te maken met de spelregels.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van voetbal maar pool wel bijna alles goed.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Man ik kijk nooit voetbal.En ik was gewoon door de war.
Ik weet tenminste wel wat buitenspel is.
Zo zwart/wit? Is het een feit dat de sfeer tijdens wedstrijden van Oranje altijd heel gemoedelijk is? Ja. Het is gewoon gezellig en sociaal en daarnaast hoor ik nooit dat hij wat gaan doen dus daaruit trek ik zelf mijn oordeel dat hij een einzelganger is jaquote:Op zondag 13 juni 2010 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou gewoon de manier waarop jij het opdringt en het zo zwart/wit stelt. Ik vind het ook leuk, maar niet iedereen vindt dat.
Ja mijn mams vond het leuk om al hun vrienden uit te nodigen vanavond terwijl papa het liefst rustig in zijn eentje op de bank voetbal kijkt, wat zal hij balen nuquote:Op zondag 13 juni 2010 21:02 schreef L0t.. het volgende:
Aan de ene kant vind ik dat ook keigezellig met zoveel mensen enzo, aan de andere kant heb je dan ineens zoveel mensen die echt nooit voetbal kijken maar wel een hele grote mond hebben
Dat is bijna zo erg als van die supporters die bijna nooit voetbal kijken maar wel doen alsof ze die-hard fan zijn van een clubquote:Op zondag 13 juni 2010 21:02 schreef L0t.. het volgende:
Aan de ene kant vind ik dat ook keigezellig met zoveel mensen enzo, aan de andere kant heb je dan ineens zoveel mensen die echt nooit voetbal kijken maar wel een hele grote mond hebben
Maar als je geen zier om de sport meer geeft, dan kun je toch ook iets anders doen? Ik heb het vroeger wel gedaan hoor, maar we zijn er tegenwoordig allemaal niet zo in geinteresseerd. Althans, 1 vriend nog wel, maar hij kijkt enkel als het hem toevallig uitkomt. Hij zou het voor avondje kroegen en kletsen ook zo laten zitten, dus hij is niet echt fanatiek.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En waarom ben jij het daar niet mee eens, leg uit?
Over het algemeen is het alleen maar gezellig om ergens voetbal te gaan kijken en met zijn allen te juichen voor Oranje. Zo'n nationalistisch gevoel brengt mensen samen.
Eh nee.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:00 schreef Japsnars het volgende:
Oh wacht, Mozy zal wel op Chai's account zitten, dat verklaart meer dan genoeg
Ik weet best veel hoor, maar niet alles.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat heeft niks te maken met de spelregels.
Hij komt altijd naar jou of hoe heb ik het?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Eh nee.Ik vind het namelijk wel leuk om te kijken en Mozy zit in de trein zonder internet.
Voor zo ver ik weet mogen die grote schermen gewoon nog? Hier in Arnhem hangt er ook een.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:04 schreef Smart_ass het volgende:
Dus ik zei tegen mijn moeder dat ik voetbal in de stad ga kijken omdat er vast wel ergens eens tv scherm hangt (of zo'n ander groot scherm) zegt m'n moeder dat dat niet meer mag. Wtf?
Dan zit je zeker met 100 mensen in een kroeg naar zo'n klein tv'tje te kijken.
Zo eens.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is bijna zo erg als van die supporters die bijna nooit voetbal kijken maar wel doen alsof ze die-hard fan zijn van een club.
Wie zegt dat ik het over hem heb? Sommige vrienden van me die niets met voetbal hebben gaan ook echt niet kijken, omdat die er echt niets mee hebben.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo zwart/wit? Is het een feit dat de sfeer tijdens wedstrijden van Oranje altijd heel gemoedelijk is? Ja. Het is gewoon gezellig en sociaal en daarnaast hoor ik nooit dat hij wat gaan doen dus daaruit trek ik zelf mijn oordeel dat hij een einzelganger is ja
Ja klopt.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij komt altijd naar jou of hoe heb ik het?
Oh wel. Ja dacht ik eigenlijk al.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet mogen die grote schermen gewoon nog? Hier in Arnhem hangt er ook een.
2 toch?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet mogen die grote schermen gewoon nog? Hier in Arnhem hangt er ook een.
Reageer dan ook gewoon niet op mijn post. Ik heb het hier duidelijk gewoon tegen en over Lamon.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over hem heb? Sommige vrienden van me die niets met voetbal hebben gaan ook echt niet kijken, omdat die er echt niets mee hebben.
Ok dan!quote:Zowel binnen als buiten is alles live te volgen op groot scherm, en na de wedstrijd zal er een groots feest losbarsten. Zorg dat je erbij bent!
Mee eens.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:06 schreef reetveter het volgende:
Waarom trouwens haten op Lamon., als die geen voetbal wil kijken hoeft dat toch niet? Dat heb ik liever dan dat er 1 bij zit die geforceerd zit te kijken en die je dan alles moet uitleggen.
Waarom ga jij eigenlijk nooit meer naar hemquote:
Meh we winnen wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef Smart_ass het volgende:
Dat grote feest zal er wel vanaf hangen of we winnen of niet, neem ik aan.
Nou ik ben het niet eens met hoe jij die conclusie onderbouwd, dus ik reageer er wel op.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Reageer dan ook gewoon niet op mijn post. Ik heb het hier duidelijk gewoon tegen en over Lamon.
Ik heb er maar 1 gezien, maar dat was dit weekend misschien hangen er nu wel meer.quote:
Schoonmoeder mag mij niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom ga jij eigenlijk nooit meer naar hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |