quote:Op zondag 13 juni 2010 17:09 schreef L0t.. het volgende:Ohh bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check deze dan
Die vent in het midden op die tweede foto lijkt op mijn neef
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ik dacht dat er gescoord was.quote:
Der untergang?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:25 schreef Japsnars het volgende:
Bluray film gedownload, blijkt ie Duits te zijn!
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:25 schreef Japsnars het volgende:
Bluray film gedownload, blijkt ie Duits te zijn!
mensen die denkenquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik haat alle wedstrijden die tot nu toe gespeeld zijn
Dit jaar wint iedereen zonder enig voetbalverstand de poulesquote:Op zondag 13 juni 2010 17:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik haat alle wedstrijden die tot nu toe gespeeld zijn
Heb ik jou wel eens verteld hoeveel ik van je houquote:
Adventurelandquote:
Die domme negers gaan aanvallen als een dolle omdat ze een man meer hebben en uit een vieze counter komt dan papapapantelic papapantelic.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:31 schreef Potloodvis het volgende:
KOM MAAR GHANA LEKKER 1-0 ALLE VRIENDJES EN VRIENDINNETJES HIER STIL ZET DE BASSIE&ADRIAAN-TUNE MAAR EROP DEZE MATCH IS VOOR MIJ!
Ik vond die vorige ook goed, maar okequote:
agreedquote:
zonder Jovanovic zijn ze nergensquote:Op zondag 13 juni 2010 17:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die domme negers gaan aanvallen als een dolle omdat ze een man meer hebben en uit een vieze counter komt dan papapapantelic papapantelic.
We zullen zien. Moge de beste winnen.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die domme negers gaan aanvallen als een dolle omdat ze een man meer hebben en uit een vieze counter komt dan papapapantelic papapantelic.
Waarom goed, als het ook beter kanquote:Op zondag 13 juni 2010 17:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vond die vorige ook goed, maar oke
Niet goed?quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Heb ik jou wel eens verteld hoeveel ik van je hou![]()
![]()
=$ =$ ?!
Jaquote:Op zondag 13 juni 2010 17:36 schreef Potloodvis het volgende:
Wat zijn die Afrikaanse keepers belachelijk goed. Eergisteren die van Zuid-Afrika, gisteren van Nigeria en nu van Ghana.
Nouja, deze had iedereen gehad hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 17:36 schreef Potloodvis het volgende:
Wat zijn die Afrikaanse keepers belachelijk goed. Eergisteren die van Zuid-Afrika, gisteren van Nigeria en nu van Ghana.
Jup, ik heb 1-1.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:36 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb als enige Ghana als winnaar of wat is de haat hier?
Ga je nou vreemd?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Heb ik jou wel eens verteld hoeveel ik van je hou![]()
![]()
=$ =$ ?!
2 keer een balletje eruit houden is nog niet belachelijk goedquote:Op zondag 13 juni 2010 17:36 schreef Potloodvis het volgende:
Die van Nigeria was wel baas.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
2 keer een balletje eruit houden is nog niet belachelijk goed
Doe het maar na.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
2 keer een balletje eruit houden is nog niet belachelijk goed
Maar gelukkig was Twente o zo goed.quote:
En als die er niet was had je gezegd: Nee.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nu je dat duimpje zo hebt niet meer.
Gelukkig heb ik 1 vriend die ook zo denkt. Maar voor de rest is het ook waardeloos ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:39 schreef Otis2.0 het volgende:
C_N ik had je nodig gisteren. Iedereen vond het raar dat ik een hekel heb aan Stevie G. "HOE KUN JE HEM NOU NIET MOGEN?!?!". Ik dacht nigga please
![]()
.
Nee, dan was er a little something something going onquote:Op zondag 13 juni 2010 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En als die er niet was had je gezegd: Nee.
Ik snap niet dat zoveel mensen hem mogenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik 1 vriend die ook zo denkt. Maar voor de rest is het ook waardeloos ja.
You dirty little liar.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, dan was er a little something something going on
Zelfde.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Goede penalty, alleen matig ingeschoten.
Gewoon strak iets naar rechts. Keepers hebben altijd al een hoek gekozen van te vorenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee jonge, dwars door het middenDie keeper had gewoon iets langer moeten wachten.
Doet me denken aan 4 jaar terug...quote:Op zondag 13 juni 2010 17:45 schreef Allure_ het volgende:
Die scheids gaat lekker met z'n kaartjessss.
Kijk deze man doen alsof ie verstand heeft.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gewoon strak iets naar rechts. Keepers hebben altijd al een hoek gekozen van te voren.
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zoveel mensen hem mogenDie kankerdebiel.
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:47 schreef reetveter het volgende:
Heerlijk hoe Evert gewoon bij alles klaar kan komen gedurende 90 minuten
quote:
DITquote:Op zondag 13 juni 2010 17:50 schreef Otis2.0 het volgende:
SERVIE ÉÉN VAN DE OUTSIDERS VOLGENS DE INSIDERS
Geloof je datquote:Op zondag 13 juni 2010 17:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan zeggen dat ze niet van negers houdt.
watquote:Op zondag 13 juni 2010 17:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan zeggen dat ze niet van negers houdt.
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Piet de Visser![]()
. Die gast is qua pedo-factor de overtreffende trap van Wenger.
quote:
quote:
quote:
quote:
Het gaat niet door, papi culo en mami cula willen niet koken. Misschien straks dan maar naar McDonald's als de volgende wedstrijd is afgelopen.quote:
Jij gaat nu 2,5 uur wachten, dan een wedstrijd kijken en dan om half 11 naar de mac?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het gaat niet door, papi culo en mami cula willen niet koken. Misschien straks dan maar naar McDonald's als de volgende wedstrijd is afgelopen.
Je kan toch al niet meer meedoenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:01 schreef Swomp het volgende:
KLBSC heeft een WK poule he....
Nu klikte ik perongeluk op meedoen... maar dat was eigenlijk niet de bedoeling![]()
En nu weet ik niet hoe ik er weer uitkomDus jullie mogen me eruit kicken...
Ja, anders hoor ik nog minder van de wedstrijd als mijn vriendin hier ook zit.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij gaat nu 2,5 uur wachten, dan een wedstrijd kijken en dan om half 11 naar de mac?
Jawohl ! ik sta nu in de lijst met de poule die ik ingevuld had bij het algemene klassementquote:
Ik voel mij zo vaak schuldig, maar na 2 dagen is dat weer weg.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:04 schreef reetveter het volgende:
Ik voel me gewoon schuldig omdat ik nog steeds niet geleerd heb.
wat
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, anders hoor ik nog minder van de wedstrijd als mijn vriendin hier ook zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:05 schreef reetveter het volgende:
Mensen die niet naast de mac wonen!!!!!
Mensen die niet naast mij wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:05 schreef reetveter het volgende:
Mensen die niet naast de mac wonen!!!!!
Ik vind het zo zuur dat de mac niet bezorgt he. Hoe chill zou dat zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
Wel als je al alles ingevuld had, moet je maar eens kijken hoeveel mensen extra er nu bij staan, omdat de KLBSC league het hoogst scoort.quote:
Dan moet je haar het contract laten ondertekenen. Van de mijne heb ik geen last en ze haalt nog eten ook.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, anders hoor ik nog minder van de wedstrijd als mijn vriendin hier ook zit.
als jij niet dan ikquote:Op zondag 13 juni 2010 18:07 schreef Lakitu het volgende:
Net eindelijk deze gemaakt
[ afbeelding ]
Zal ik 'm doen als UI?
Die van mij praat meestal en als ik dan niet reageer maar naar de televisie blijf kijken, dan zeurt ze een paar minuutjes en dan gaat ze verveeld maar haar hoofd tegen mij aan hangen.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan moet je haar het contract laten ondertekenen. Van de mijne heb ik geen last en ze haalt nog eten ook.
Keten haar.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die van mij praat meestal en als ik dan niet reageer maar naar de televisie blijf kijken, dan zeurt ze een paar minuutjes en dan gaat ze verveeld maar haar hoofd tegen mij aan hangen.
Dat ene stukje ziet vaag uit, dat hoort niet jonge.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:07 schreef Lakitu het volgende:
Net eindelijk deze gemaakt
[ afbeelding ]
Zal ik 'm doen als UI?
Ja ik moet nog croppenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat ene stukje ziet vaag uit, dat hoort niet jonge.
Ja mijne normaal ook. Of ze lacht me uit omdat ik gewoon geen 2 dingen tegelijk kanquote:Op zondag 13 juni 2010 18:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die van mij praat meestal en als ik dan niet reageer maar naar de televisie blijf kijken, dan zeurt ze een paar minuutjes en dan gaat ze verveeld maar haar hoofd tegen mij aan hangen.
Ik ook niet, want dan kijk ik niet goed.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja mijne normaal ook. Of ze lacht me uit omdat ik gewoon geen 2 dingen tegelijk kan. Tv kijken en praten kan ik niet tegelijk
.
Kan Laki ook niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja mijne normaal ook. Of ze lacht me uit omdat ik gewoon geen 2 dingen tegelijk kan. Tv kijken en praten kan ik niet tegelijk
.
Omgquote:Op zondag 13 juni 2010 18:10 schreef Potloodvis het volgende:
Gaat ze je ook wel eens teasen om alsnog de aandacht op zich te vestigen?
True.quote:
Nee, ze kijkt dan gewoon voetbal meequote:Op zondag 13 juni 2010 18:10 schreef Potloodvis het volgende:
Gaat ze je ook wel eens teasen om alsnog de aandacht op zich te vestigen?
quote:
k, gelukttquote:
Ik kan ook een voe gif voor jou maken.quote:
Laat maar eens zien. Maar hij moet niet teveel op die van jou lijken. =$quote:
Praten is overrated.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
.
Oké, waar wil je over praten?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zullen wij samen praten?
Genoeg over jou, laten we het hebben over mij.quote:
okequote:Op zondag 13 juni 2010 18:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Genoeg over jou, laten we het hebben over mij.
Puik plan.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Genoeg over jou, laten we het hebben over mij.
Awawewa.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:53 schreef Lakitu het volgende:
Ik drink chocomel uit het pak WHADYAGONNADO
Vies, drinken uit pak en fles is not-done.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:53 schreef Lakitu het volgende:
Ik drink chocomel uit het pak WHADYAGONNADO
Schud jij een fles bier altijd om in een glas?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vies, drinken uit pak en fles is not-done.
Niggers weten dat ik vies ben.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik drink geen bier.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Schud jij een fles bier altijd om in een glas?
Je drinkt sperma toch ook niet uit een beker?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Op hyves doet ie stoer op de streets is ie flikkerquote:
Op de streets is die ook kankerbausquote:Op zondag 13 juni 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op hyves doet ie stoer op de streets is ie flikker
Ik zie het aan zijn kapsel.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op hyves doet ie stoer op de streets is ie flikker
Nee, ik lik het van m'n vingers.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je drinkt sperma toch ook niet uit een beker?
Je kent 'm?quote:
vind ik ook ja.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan komen er luchtbellen in je poep?
Ik kom alleen als ze dr benen spreidt.quote:
tjaquote:
Omdat ik moet leren maar ik het niet doe. Had ik netzo goed in Raalte kunnen blijvenquote:
Ga dan leren. Beetje discipline hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat ik moet leren maar ik het niet doe. Had ik netzo goed in Raalte kunnen blijven.
Ik zou terugreizen.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat ik moet leren maar ik het niet doe. Had ik netzo goed in Raalte kunnen blijven.
Iedereen ziet er ongeschoren beter uitquote:Op zondag 13 juni 2010 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kom alleen als ze dr benen spreidt.
Maar Ally, vind je Hef ook niet er veel minder uit zien als ie geschoren is?
Als je overal baard hebt wel, anders niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iedereen ziet er ongeschoren beter uit.
truequote:Op zondag 13 juni 2010 19:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iedereen ziet er ongeschoren beter uit.
Ik heb niet overal baard, maar ik zie er echt wel beter uit 2 dagen niet geschoren dan glad hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je overal baard hebt wel, anders niet.
Filmpjes van jou en je vriendinnen droppen op Fokquote:
Ja echt he,dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Hugo Borst en die andere gast van het WK-journaal. Denken dat de rechtshalf Poulsen van Denemarken dezelfde gast is die linksback staat bij AZ
![]()
.
Ik stem al paar jaar PvdS ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:26 schreef ynuhh het volgende:
Laki heb jij op de Partij van de Straat gestemd?
Haters gonna hate.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Filmpjes van jou en je vriendinnen droppen op Fok![]()
Dan is de babyface weg.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb niet overal baard, maar ik zie er echt wel beter uit 2 dagen niet geschoren dan glad hoor.
Die ene die Hef zou geven zou ik geven.quote:
Voetbalanalisten weten misschien nog wel minder dan de betweters in kroegen.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:27 schreef reetveter het volgende:
Krijg haar op je ballenDie henkie dekker wil een uur spelen met Sneijder en dan Van der Vaart
.
Die kerel heeft echt een te rare kijk op voetbal, wat een kneus.
JAMMER DAT JE HEF NIET BENT.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die ene die Hef zou geven zou ik geven.
Ik snap echt niet dat mensen met zo weinig kennis iets als een WK-journaal mogen prestenteren.quote:
Sowieso heb ik meer verstand van voetbal dan Hugo Borst.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Voetbalanalisten weten misschien nog wel minder dan de betweters in kroegen.
ja.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:30 schreef L0t.. het volgende:
Hugo Borst, beroepschagrijn met z'n Duitsland-juichbandje
huge borstquote:Op zondag 13 juni 2010 19:31 schreef Allure_ het volgende:
Huge Borst moet z'n muil houden die vieze plork.
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:31 schreef Allure_ het volgende:
Huge Borst moet z'n muil houden die vieze plork.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |