quote:
quote:
Het gaat niet door, papi culo en mami cula willen niet koken. Misschien straks dan maar naar McDonald's als de volgende wedstrijd is afgelopen.quote:
Jij gaat nu 2,5 uur wachten, dan een wedstrijd kijken en dan om half 11 naar de mac?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het gaat niet door, papi culo en mami cula willen niet koken. Misschien straks dan maar naar McDonald's als de volgende wedstrijd is afgelopen.
Je kan toch al niet meer meedoenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:01 schreef Swomp het volgende:
KLBSC heeft een WK poule he....
Nu klikte ik perongeluk op meedoen... maar dat was eigenlijk niet de bedoeling![]()
En nu weet ik niet hoe ik er weer uitkomDus jullie mogen me eruit kicken...
Ja, anders hoor ik nog minder van de wedstrijd als mijn vriendin hier ook zit.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij gaat nu 2,5 uur wachten, dan een wedstrijd kijken en dan om half 11 naar de mac?
Jawohl ! ik sta nu in de lijst met de poule die ik ingevuld had bij het algemene klassementquote:
Ik voel mij zo vaak schuldig, maar na 2 dagen is dat weer weg.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:04 schreef reetveter het volgende:
Ik voel me gewoon schuldig omdat ik nog steeds niet geleerd heb.
wat
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, anders hoor ik nog minder van de wedstrijd als mijn vriendin hier ook zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:05 schreef reetveter het volgende:
Mensen die niet naast de mac wonen!!!!!
Mensen die niet naast mij wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:05 schreef reetveter het volgende:
Mensen die niet naast de mac wonen!!!!!
Ik vind het zo zuur dat de mac niet bezorgt he. Hoe chill zou dat zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
Wel als je al alles ingevuld had, moet je maar eens kijken hoeveel mensen extra er nu bij staan, omdat de KLBSC league het hoogst scoort.quote:
Dan moet je haar het contract laten ondertekenen. Van de mijne heb ik geen last en ze haalt nog eten ook.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, anders hoor ik nog minder van de wedstrijd als mijn vriendin hier ook zit.
als jij niet dan ikquote:Op zondag 13 juni 2010 18:07 schreef Lakitu het volgende:
Net eindelijk deze gemaakt
[ afbeelding ]
Zal ik 'm doen als UI?
Die van mij praat meestal en als ik dan niet reageer maar naar de televisie blijf kijken, dan zeurt ze een paar minuutjes en dan gaat ze verveeld maar haar hoofd tegen mij aan hangen.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan moet je haar het contract laten ondertekenen. Van de mijne heb ik geen last en ze haalt nog eten ook.
Keten haar.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die van mij praat meestal en als ik dan niet reageer maar naar de televisie blijf kijken, dan zeurt ze een paar minuutjes en dan gaat ze verveeld maar haar hoofd tegen mij aan hangen.
Dat ene stukje ziet vaag uit, dat hoort niet jonge.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:07 schreef Lakitu het volgende:
Net eindelijk deze gemaakt
[ afbeelding ]
Zal ik 'm doen als UI?
Ja ik moet nog croppenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat ene stukje ziet vaag uit, dat hoort niet jonge.
Ja mijne normaal ook. Of ze lacht me uit omdat ik gewoon geen 2 dingen tegelijk kanquote:Op zondag 13 juni 2010 18:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die van mij praat meestal en als ik dan niet reageer maar naar de televisie blijf kijken, dan zeurt ze een paar minuutjes en dan gaat ze verveeld maar haar hoofd tegen mij aan hangen.
Ik ook niet, want dan kijk ik niet goed.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja mijne normaal ook. Of ze lacht me uit omdat ik gewoon geen 2 dingen tegelijk kan. Tv kijken en praten kan ik niet tegelijk
.
Kan Laki ook niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja mijne normaal ook. Of ze lacht me uit omdat ik gewoon geen 2 dingen tegelijk kan. Tv kijken en praten kan ik niet tegelijk
.
Omgquote:Op zondag 13 juni 2010 18:10 schreef Potloodvis het volgende:
Gaat ze je ook wel eens teasen om alsnog de aandacht op zich te vestigen?
True.quote:
Nee, ze kijkt dan gewoon voetbal meequote:Op zondag 13 juni 2010 18:10 schreef Potloodvis het volgende:
Gaat ze je ook wel eens teasen om alsnog de aandacht op zich te vestigen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |