vind ik ook ja.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan komen er luchtbellen in je poep?
Ik kom alleen als ze dr benen spreidt.quote:
tjaquote:
Omdat ik moet leren maar ik het niet doe. Had ik netzo goed in Raalte kunnen blijvenquote:
Ga dan leren. Beetje discipline hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat ik moet leren maar ik het niet doe. Had ik netzo goed in Raalte kunnen blijven.
Ik zou terugreizen.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat ik moet leren maar ik het niet doe. Had ik netzo goed in Raalte kunnen blijven.
Iedereen ziet er ongeschoren beter uitquote:Op zondag 13 juni 2010 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kom alleen als ze dr benen spreidt.
Maar Ally, vind je Hef ook niet er veel minder uit zien als ie geschoren is?
Als je overal baard hebt wel, anders niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iedereen ziet er ongeschoren beter uit.
truequote:Op zondag 13 juni 2010 19:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iedereen ziet er ongeschoren beter uit.
Ik heb niet overal baard, maar ik zie er echt wel beter uit 2 dagen niet geschoren dan glad hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je overal baard hebt wel, anders niet.
Filmpjes van jou en je vriendinnen droppen op Fokquote:
Ja echt he,dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Hugo Borst en die andere gast van het WK-journaal. Denken dat de rechtshalf Poulsen van Denemarken dezelfde gast is die linksback staat bij AZ
![]()
.
Ik stem al paar jaar PvdS ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:26 schreef ynuhh het volgende:
Laki heb jij op de Partij van de Straat gestemd?
Haters gonna hate.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Filmpjes van jou en je vriendinnen droppen op Fok![]()
Dan is de babyface weg.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb niet overal baard, maar ik zie er echt wel beter uit 2 dagen niet geschoren dan glad hoor.
Die ene die Hef zou geven zou ik geven.quote:
Voetbalanalisten weten misschien nog wel minder dan de betweters in kroegen.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:27 schreef reetveter het volgende:
Krijg haar op je ballenDie henkie dekker wil een uur spelen met Sneijder en dan Van der Vaart
.
Die kerel heeft echt een te rare kijk op voetbal, wat een kneus.
JAMMER DAT JE HEF NIET BENT.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die ene die Hef zou geven zou ik geven.
Ik snap echt niet dat mensen met zo weinig kennis iets als een WK-journaal mogen prestenteren.quote:
Sowieso heb ik meer verstand van voetbal dan Hugo Borst.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Voetbalanalisten weten misschien nog wel minder dan de betweters in kroegen.
ja.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:30 schreef L0t.. het volgende:
Hugo Borst, beroepschagrijn met z'n Duitsland-juichbandje
huge borstquote:Op zondag 13 juni 2010 19:31 schreef Allure_ het volgende:
Huge Borst moet z'n muil houden die vieze plork.
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:31 schreef Allure_ het volgende:
Huge Borst moet z'n muil houden die vieze plork.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |