Ziet er treurig uit. Sowieso alle 18+ 'ers die daar nog zitten.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kunt wel zien wie er de dienst uit maakt daar. Gezellig.
Het zijn bijna alleen maar 18+'ers daarquote:Op zondag 13 juni 2010 20:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ziet er treurig uit. Sowieso alle 18+ 'ers die daar nog zitten.
Waarom mag je geen nagellak op?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
Wedden dat als ik dinsdag op mijn werk kom met m'n gelakte nagels waar moeite en tijd in zit dat mijn baas zeg: "Dat moet je er af halen, hoe vaak heb ik dat wel niet gezegd." En dan doe ik /care en zo.
Nouja, dan nog.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het zijn bijna alleen maar 18+'ers daar
En die 16-jarige Zeroku die alleen maarals PI gebruikt en zijn hele leven verneukt aan Japanse tekenfilms
"Dat kan gaan bladeren en dan komt het in het ijs."quote:
Over het algemeen is het niveau daar een stuk volwassener dan hier. Daar heb je nooit zo van die over de top hosselverhalen en hyvesdump topicsquote:
Dan ga je toch lekker naar pub sc.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Over het algemeen is het niveau daar een stuk volwassener dan hier. Daar heb je nooit zo van die over de top hosselverhalen en hyvesdump topics
Ja echt, who fucking cares, not me.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zou maar zo een schilfertje in het ijs kunnen vallen
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Dat kan gaan bladeren en dan komt het in het ijs."
YEAH SURE.
Maar daar ben jij nietquote:
Kloptquote:Op zondag 13 juni 2010 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja echt, who fucking cares, not me.
?quote:
| Forum Opties | |