Ah, her vazhïn hang like sleeve of wizard's robe.quote:
Lollerpics oké maar borstkankerpics, what's the fun to itquote:Op zondag 13 juni 2010 19:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, als ik met alles rekening meot gaan houden kan ik nooit lollerpics plaatsen.
Alsof dat niet haar verdiende loon was.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, daar is de moeder van mijn vriendin aan gestorven.
True that, ik moet altijd al opletten dat ik niet met kanker scheld waar ze bij is.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, als ik met alles rekening meot gaan houden kan ik nooit lollerpics plaatsen.
Dat heb ik bij een vriend van mij wiens moeder daar net van is genezen. Ik vergeet het ook meer dan eens tbhquote:Op zondag 13 juni 2010 20:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
True that, ik moet altijd al opletten dat ik niet met kanker scheld waar ze bij is.
Als jij dat gisteren was geweest dan had ik nog een paar keer op je kop geschopt toen je op de grond lag.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Alsof dat niet haar verdiende loon was.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat zou je wel doen als haar moeder er niet aan was overleden?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
True that, ik moet altijd al opletten dat ik niet met kanker scheld waar ze bij is.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als jij dat gisteren was geweest dan had ik nog een paar keer op je kop geschopt toen je op de grond lag.
Meestal heb ik daar geen moeite mee, maar als ik iets knapt bij mij schiet alles uit mijn mond.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat heb ik bij een vriend van mij wiens moeder daar net van is genezen. Ik vergeet het ook meer dan eens tbh
TR gedaanquote:Op zondag 13 juni 2010 20:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zo sterk ben jij volgens mij nietquote:Op zondag 13 juni 2010 20:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als jij dat gisteren was geweest dan had ik nog een paar keer op je kop geschopt toen je op de grond lag.
Dan zou ik er niet zo op letten, maar ik scheld er sowieso vrij weinig mee. Ik heb andere woorden daarvoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat zou je wel doen als haar moeder er niet aan was overleden?
Ich habe schon ein Bratwürst bereit.quote:
Pics van je lekkere jonge dikke buikje?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ha-ha, inderdaad ik ben 12 jaar ben dikker dan dat ik groot ben.
Ik snap dat jij het niet zo leuk vindt. Het is meer een moest je bij zijn momentje.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lollerpics oké maar borstkankerpics, what's the fun to it
Ik hoop met je mee.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Uiteraard, als het 3-0 voor Duitsland word dan heb ik alle 3 de wedstrijden goed vandaag.
Netjes.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Uiteraard, als het 3-0 voor Duitsland word dan heb ik alle 3 de wedstrijden goed vandaag.
Ik vond het ook niet grappig.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik snap dat jij het niet zo leuk vindt. Het is meer een moest je bij zijn momentje.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Pics van je lekkere jonge dikke buikje?
Ehm jawel, ik had ook Slovenië tb. Algerije en met mij velen anderen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:06 schreef reetveter het volgende:
Hoe kun je Slovenië nou hebben laten winnen van Algerije. Dan snap je gewoon niks van voetbal.
Alles voor die ekkies.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:06 schreef reetveter het volgende:
Hoe kun je Slovenië nou hebben laten winnen van Algerije. Dan snap je gewoon niks van voetbal.
Borstkanker grappen zijn echt zo leuk ja, HAHAquote:Op zondag 13 juni 2010 20:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik snap ook dat jij dat niet zo leuk vindt. JIj hebt gewoon geen humor.
Algerije is gewoon een goede subtopper van afrikaquote:Op zondag 13 juni 2010 20:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ehm jawel, ik had ook Slovenië tb. Algerije en met mij velen anderen.
Dat was ook gewoon een dikker banker (odd van 2.3)
Hoe kom je erbij dat Algerije beter is
Soms lig ik 's nachts te slapen en word ik lachend wakker omdat ik eraan denk. Dan ga ik mezelf aftrekken en ga ik weer slapen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Borstkanker grappen zijn echt zo leuk ja, HAHA.
Algerije zou nooit subtopper worden in Europa. Je moet verder denken dan de feiten, betrek fictie erbij.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Algerije is gewoon een goede subtopper van afrika. Slovenië stelt helemaal niks voor behalve dat het een leuke kwalificatiereeks heeft gespeeld.
Afrikaanse subtopper? Algerije is met heel veel mazzel 4e van Afrika geworden in de Afrika Cup omdat ze in de 90e minuut een lucky gelijkmaker en vervolgens in extra tijd van een falend Ivoorkust hebben gewonnen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Algerije is gewoon een goede subtopper van afrika. Slovenië stelt helemaal niks voor behalve dat het een leuke kwalificatiereeks heeft gespeeld.
Bullocks, ze draaien altijd goed mee met de ACquote:Op zondag 13 juni 2010 20:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Afrikaanse subtopper? Algerije is met heel veel mazzel 4e van Afrika geworden in de Afrika Cup omdat ze in de 90e minuut een lucky gelijkmaker en vervolgens in extra tijd van een falend Ivoorkust hebben gewonnen.
Haha jaloerse mensen alles. Echte kenners zagen dit aankomen vriend.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:06 schreef reetveter het volgende:
Daarom, 150 punten erbij vandaag in de KLB SC WK Pool.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha jaloerse mensen alles. Echte kenners zagen dit aankomen vriend.
3-0, hoor je mij? 3-0!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Het wordt trouwens 'gewoon' 1-0 voor Duitsland straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |