Jij hebt er ook geen verstand van.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja precies. Die vond ik niet echt terecht.Mja.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja die viel me net ook op. Als kanker een gezicht had..
Nou bedankt voor deze nuttige info.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef Lamon. het volgende:
Hihi, ik heb zojuist op die kutsite mooiemensen.com aangegeven dat ze teveel onaantrekkelijke vrouwen toelaten. Eens kijken wat ze daarover te zeggen hebben.
(En ja, ik weet dat mijn vorm van humor niet zo goed overkomt hier.)
En morgen speelt Nederland, dus eindelijk eens niet in de rij staan bij de supermarkt, jeeeeh!
Ja dat zeg ik tochquote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Huh maar nu snap ik het niet meer.Er was toch 1 servier die rood kreeg? Na 2 gele kaarten. Dat was niet die dude die hands had hoor.
Lamon. heeft geen school hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel school. Wanneer dringt het tot je door?
Oke. Volgens mij zijn we nu Servië en Slovenië door elkaar aan het halen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja klopt, die hands was van de Algerijn.
En Kuzmanovic van Servië maakte ook hands wat met geel en een penalty werd bestraft maar jij hebt het over de dubbele gele keert van Lukovic.
Maar misschien wel een date of een andere belangrijke activiteit.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lamon. heeft geen school hoor [ afbeelding ]
Maar pv zei dat je bij hands altijd rood krijgt. Maar die hands dude kreeg toch geen rood?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch. DIe kreeg kreeg rood omdat die een speler vasthield. Dat was zijn 2e gele kaart.
Sowieso een date.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar misschien wel een date of een andere belangrijke activiteit.
Ik haat geschiedenis.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar pv zei dat je bij hands altijd rood krijgt. Maar die hands dude kreeg toch geen rood?
Nee, nee, nee, ga eens goed teruglezenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oke. Volgens mij zijn we nu Servië en Slovenië door elkaar aan het halen.
Einzelganger.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuh, ik geef niets meer om voetbal, maar het is wel overal lekker rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |