Dat had ik eigenlijk ook verwacht. Maar niet dus.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen waren wel kei-enhousiast
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
OMG VET LEUK. Sommige mensen geven daar niets om en doen waar ze zelf zin in hebben. Niet iedereen is gelijk en houd alsjeblieft je mond want ik ben tyfuschagrijnig en heb geen zin in jankende mensen.
Kom maar in Arnhem kijkenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk ook verwacht. Maar niet dus.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:26 schreef Smart_ass het volgende:
Dus ik zo mijn vriendinnen optrommelen waar we gaan kijken morgen. De één: ja ik weet niet eens of ik wel voetbal ga kijken. De ander: ik ben dan in Harderwijk. Nog ander: Oja, dat moet ook nog gekeken worden..
Fijn altijd he, zoveel enthousiasme.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan wel bij mij komen meekijken.
Dat zei iedereen als in:quote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
OH trouwens. Jullie hebben ook Ghana - Servie gekeken vanmiddag he?
Wtf, die Ghanezen helemaal blij dat ze gewonnen hebben, en een paar vlogen om die bondscoach heen, hij fucking chagrijnig kijken.Of ben ik de enige die dat opviel?
Oh oke. Ja ik lees sc's niet terug. Maar dan ben ik niet de enige die het opviel dus.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zei iedereen als in:
Die coach![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Nee, ik heb een post daarover gemaakt.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf, die Ghanezen helemaal blij dat ze gewonnen hebben, en een paar vlogen om die bondscoach heen, hij fucking chagrijnig kijken.Of ben ik de enige die dat opviel?
Meepratenquote:
Hou opquote:Op zondag 13 juni 2010 20:27 schreef L0t.. het volgende:
Laat dit nou eindelijk eens een leuke wedstrijd worden.
Ik vond het zwak van hem, beetje als zo'n emotieloze keizer over het veld lopen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zei iedereen als in:
Die coach![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Ja, dat was echt te triest voor woordenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
Alweer?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef Japsnars het volgende:
Skylark. je hebt vanmiddag echt lopen kneuzen met de SC nummering:
[KLB SC #2863] Hot Tub Time Machine
[KLB SC #2846] NEDERLAND WORLD CHAMPION 2010!
Dat was kanker pur sangquote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hou op. DIe wedstrijd van Ghana was ook baas
Ach ja, de nummering. Wat moet je daar van zeggen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef Japsnars het volgende:
Skylark. je hebt vanmiddag echt lopen kneuzen met de SC nummering:
[KLB SC #2863] Hot Tub Time Machine
[KLB SC #2846] NEDERLAND WORLD CHAMPION 2010!
Vorige keer was ik het volgens mijquote:
Wat 'hou op'. Mondjequote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hou op. DIe wedstrijd van Ghana was ook baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |